La Guapa Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Etter mye fundering har vi kommet frem til følgende: Gutten vår 4 år: Kurio nettbrett Jenta vår 8 år: Kurio nettbrett Jenta vår 16 år: penger ( hun ønsker seg bare det) Hva finner dere på til de håpefulle i år ?
Gjest Dream89 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Min stedatter skal få Sykkel og ski:) Bursdag og jul i 1:)
Citrus Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Etter mye fundering har vi kommet frem til følgende: Gutten vår 4 år: Kurio nettbrett Jenta vår 8 år: Kurio nettbrett Jenta vår 16 år: penger ( hun ønsker seg bare det) Hva finner dere på til de håpefulle i år ? Har dere teste disse kurio brettene? Har sett litt på de selv, men finner ikke noen på nettet på er fornøyd omtrent og kjenner ingen som har det. Vil gjerne høre hva dere synes:)
makkapakka Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Det ble Kurio nettbrett det har han mast om siden sommeren...
Gjest annemor30 Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Alle 4 får hver sin extreme fjellduk fra jerven;) 1
skruf Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Minstejenta på 9 får en 24t flatskjerm (har tenkt å lage kosekrok under senga hennes, hun har sånn høyseng med skrivepult på siden. Har tenkt å henge opp gardiner foran åpningen under senga, og putte saccosekken hennes under). Størstejenta får en Kindle. Tenkte først på Kurio nettbrett til minstejenta, men har lest endel negative tilbakemeldinger på det.
Gjest Gagaen Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 MIne barn er voksne og får : Jente ( 20) får gavekort på Kiwi ( student og trenger det ) Gutt ( 22) Askjetter , presskanne , termokanne
Ruby Pumps Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Vår sønn på 2 får John Deere tråtraktor og noen smågaver ved siden av som jeg ikke har funnet ut av enda.
Mafalda Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Eldstejenta får gavekort på Løplabbet og La Danse Eldstegutten får iPod (antagelig en Nano, touch-utgavene er til for å knuses...) Minstegutten får en lenge etterlengtet mobiltelefon, en "passe dyr" modell Minstejenta får nytt ballettøy og et labyrint-spill Mulig vi kjøper litt klær/bøker i tillegg, det er også det vi har ønsket fra besteforeldre. Og så har de kjøpt smågaver til hverandre: matbokser, Manchester United-luer/votter, One Direction/Hunger Games-stæsj, badebomber og sånt.
Gjest Surrehodet Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Min på 16 får symaskin hun på 15 får billett til one direction konsert. hotell og reise får hun til bursdagen i Januar.
Jens Skrevet 14. november 2012 #11 Skrevet 14. november 2012 Gutten på 7 får twintip ski og sesong kort i Tryvann Jenta på 4 ønsker seg ett kjøkken....
NewYorkNewYork Skrevet 14. november 2012 #12 Skrevet 14. november 2012 Stedatter på 12 får iPad og et par TOMS hun ønsker seg, stesønn på 14 får XBox med noen spill pluss en liten gave til vi ikke har funnet ut av ennå. iPad og XBox er i samarbeid med barnas mor.
Furstina Skrevet 14. november 2012 #13 Skrevet 14. november 2012 Det har jag knappt börjat tänka på än... om vi kommer iväg på en resa till nyår så blir det resa i stället för julegaver tror jag. Eller så får de kanske en gemensam dator eller iPad mini. Eller inte. Eller kanske nya langrennsski... ...och en bok var kanske.
Alvina Skrevet 14. november 2012 #14 Skrevet 14. november 2012 Voksne barn får AMNESTY-sms-aktivist forespørsel. Og kanskje litt snop i form av hjemmelaget mat, noe i den duren. 1
Miss moneypenny Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Datter på 2 1/2 får ski og noen smågaver, sønn på 1 år får akebrett, og noe mer som jeg ikke har funnet ut av enda.
MarianneE Skrevet 16. november 2012 #16 Skrevet 16. november 2012 Vi har ikke råd til dyre gaver slik som nettbrett og slikt. Men for husets 5åring blir det nok en fin julaften med prinsesselegoen hun ønsker seg uansett. 5
Gjest Elizia Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 6 åringen får en borg og 3 åringen en Spidermannbil. Har sørget for at familie kjøper inn mer fornuftige ting som ullklær, vintersko, nattøy o.l.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Mine voksne barn får: Eldstemann (24) og samboer - enten reisegavekort eller penger til reise. Det ønsker de seg. Kanskje en liten personlig ting til dem hver ved siden av. Yngstemann (20) ønsker seg klær, så da tenker jeg han får det. Og sikkert litt småtteri ved siden av. Han synes fortsatt det er stas med en liten pakke på juleaftens morgen. Julehefter, godis o.l.
Kittykat Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Datter på 13 år: er ikke sikker enda. Vurderer og kjøpe the sims 3 til henne. Hun låner alltid min maskin for å spille det. Sønn på 11 år: Har ikke kommet på noe til han enda... Sønn på 8 år: 3 bokser med lego ( 650 biter i hver ) + en pakke med lego som vi har bestilt fra Kina, også en fargesprakende innejakke med hette hvis glidelås går hele veien opp til slutten av hetten ( sånn som på one-piece ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå