Gå til innhold

Kvinner og sex - en advarsel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette nødvendig? Vi har allerede en tråd om det.

• Liker 2
Skrevet

Hva vil du med denne tråden?

Anonym poster: 726ee86e5a65a8982399b94940015c1c

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Tommel opp!

• Liker 7
Skrevet

fantastisk :fnise:

• Liker 6
Skrevet

:laugh:

Du skrev silkegrotten! Det skulle du fått en ekstra pluss for.

Anonym poster: ff7b5c2525e9c91ea4fb0cde9416dbda

• Liker 14
Skrevet

En tråd? Dette er en oppsummering av flere tråder, slik at man slipper å lese 1000 sider med kvinner og femi-menns fornektelse av fakta. Så ja, det er både nødvendig og pedagogisk.

Hva vil du med denne tråden?

Spre det glade budskap!

:laugh:

Du skrev silkegrotten! Det skulle du fått en ekstra pluss for.

Selvfølgelig, et av de mange flotte ordene jeg har lært på KG! Men du må trekke meg en pluss også, siden jeg brukte et vulgære ord som knulle fremfor sexy time, og kuk fremfor gledsstav.:(

• Liker 23
Skrevet (endret)

Jeg vil bare nevne som en sidekommentar her at korrekt antall sexpartnere ifølge en viss (vis?) mannlig bruker er alderen din minus femten. Altså feks 23-15=8=korrekt antall (akseptabel mengde) sexpartnere. Ellers; kudos.

*skrev "viss" feil *facepalm*

Endret av AryaUnderfoot
  • Liker 11
Skrevet

Jeg vil bare nevne som en sidekommentar her at korrekt antall sexpartnere ifølge en hvis mannlig bruker er alderen din minus femten. Altså feks 23-15=8=korrekt antall (akseptabel mengde) sexpartnere. Ellers; kudos.

Gah, at jeg kunne glemme det! Jeg så meg blind på tallene som slenges ut i ymse tråder, så jeg glemte at det finnes en matematisk formel!

Konklusjon: vi får glede oss til vi blir 100 år. Uttrykket golden years får ny betydning.

• Liker 17
Skrevet

Du syns det er så forferdelig at kvinner blir dømt, men hva med menn? Du syns ikke det er like ille eller?

Skrevet (endret)

Gah, at jeg kunne glemme det! Jeg så meg blind på tallene som slenges ut i ymse tråder, så jeg glemte at det finnes en matematisk formel!

Konklusjon: vi får glede oss til vi blir 100 år. Uttrykket golden years får ny betydning.

Fort gjort, men ja, selvfølgelig finnes det (alltid) en matematisk formel. This is a mans world. (Har hørt at de også er flinkest i matte serru')

* leif

Endret av AryaUnderfoot
  • Liker 5
Skrevet

Du syns det er så forferdelig at kvinner blir dømt, men hva med menn? Du syns ikke det er like ille eller?

Der kom det ja. "Men hva med oss menn daaaaaaaa"?

Er det kvinner som sitter her inne og skriver om at menn er horete om de har sex, og med den største selvfølge mener at kvinner kan ha tilfeldig sex men at menn ikke kan ha det. Er det det? Eller er det (noen) menn her inne som driver på sånn, og utgir seg for å representere alle menn?

• Liker 18
Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg vil bare nevne som en sidekommentar her at korrekt antall sexpartnere ifølge en viss (vis?) mannlig bruker er alderen din minus femten. Altså feks 23-15=8=korrekt antall (akseptabel mengde) sexpartnere. Ellers; kudos.

*skrev "viss" feil *facepalm*

Skjønner ikke hvorfor man trenger en formel. Tallet 15 er jo debutalderen så hvorfor må man lage en formel?

Skrevet

Vampen er kjent for ÉN ting på dette forumet: opprette nye tråder om temaer som allerede diskuteres i andre tråder.

Hvorfor skrive en wall of text nederst i en tråd, når du kan få LANGT mer oppmerksomhet i din egen? Det er enkel matematikk.

Anonym poster: 69f3edb26da57e49d849bfbaa9c045ad

• Liker 4
Skrevet

Der kom det ja. "Men hva med oss menn daaaaaaaa"?

Er det kvinner som sitter her inne og skriver om at menn er horete om de har sex, og med den største selvfølge mener at kvinner kan ha tilfeldig sex men at menn ikke kan ha det. Er det det? Eller er det (noen) menn her inne som driver på sånn, og utgir seg for å representere alle menn?

Jeg er en kvinne slik som deg daaaaaa.

Skrevet

Hehehehe , flira godt jeg :) Særlig ved ordet " musling " ? ! :fnise:

Jeg passerte horekategorien før jeg fyllte 25 men ingen fare, ble jo både gift og skilt innen den aldere.. så jeg fikk jo i både pose og sekk.. Lucky me ..

Anonym poster: e0309e07fba33c012b20094b725af83a

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man trenger en formel. Tallet 15 er jo debutalderen så hvorfor må man lage en formel?

Beats me, men jeg er bare en kvinne og derfor langt fra så klok som brukeren som introduserte denne opplysende formelen for KG/den gemene hop.

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært gøy å kjøre "half plus seven" på denne også. 26 år = 13+7 = 20.

Skrevet

Tommelen opp, Vampen!

Dette var gøy!

• Liker 7
Gjest Lurifix
Skrevet

Hadde vært gøy å kjøre "half plus seven" på denne også. 26 år = 13+7 = 20.

Fungerer helt fint det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...