Populært innlegg Gjest Vampen Skrevet 3. november 2012 Populært innlegg #1 Skrevet 3. november 2012 Etter å ha tilbragt altfor mange timer med å surre rundt på KåGe i sene nattetimer, så har jeg hatt en seriøs ut-av-kroppen-og-halleluja-opplevelse. Den innlysende og ene Sannhet har endelig gått opp for meg. I et utslag av ren og skjær nestekjærlighet, vil jeg derfor ta meg bryet med å dele åpenbaringen. Sannheten, med stor forbokstav, understreking og utropstegn, er som følger: som kvinne er det bare en ting som er interessant for avgjøre om du er kjærestemateriale, hvor mange peniser du har hatt nærkontakt med. Ok, det var en løgn, bmi'en din teller også, men det sier seg selv. Dette er en evig og vedvarende Sannhet, av bibelske dimensjoner, som ALLE menn i hele vide verden, er enig i. Derfor er det også særdeles interessant å se nærmere på fenomenet, slik at vi alle kan få oss en mann. Fakta 1: kvinner finnes i to versjoner, prinsesser og horer. Prinsessene er de som har et akseptabelt antall sexpartnere, hvor mange det er, er litt uklart. Horene derimot, er de som har vært litt for glad i pikk. Og ingen mann, med alternativer, vil vel ha en hore? Horer er jo som kjent utro. I tillegg kan de ikke lage mat, er full av byllepest, spiser spedbarn til frokost og har ligget med hele bygda og halve nabokommunen. De duger til å knulle på, men ikke noe mer. For ja, menn kan selvfølgelig humpe rundt til kuken faller av, uten at det sier noe om deres kvalitet som partner. Sånn er det bare. Fakta 2: alle menn er enig. Er du mann, og tenker "nei, dette er jeg ikke enig i.". Jo, det er du. Slutt å tenke at du ikke er det. Du ER det. Hevder du at du ikke er det, så er det fordi du ikke er attraktiv nok til å ha alternativer, du later som for å få nærkontakt med billig mus, du er kvinne som later som hun er penis eller du er så opptatt av det at du ikke tør å ta det inn over deg. Fornektelse altså. For også menn som ikke spør om antall, eller sier at de ikke bryr seg, bryr seg. I bøtter og spann. De bare frykter sannheten så mye at de ignorer den. Fakta 3: ingen kvinner er unike. Vi er litt som sauer, en stor flokk som er vanskelig å skille fra hverandre, og ser du oss på avstand, så ligner vi litt på en bomullsdott. Det betyr at om en kvinne har feil antall pikker på CV'en, så er hun enkel å bytte ut. Man kan bare skaffe seg en klone med tilfredsstillende antall krumspring på samvittigheten. Fakta 4: antall pikker du har hatt i ymse kroppshull, sier ALT om deg som person. Jeg har allerede nevnt noen viktige hore-kvaliteter, men kan også legge til at antall partnere også avgjør om du blir en god mor. Det sier også mye om din mentale helse, selvrespekt, moral, verdier, intelligens og om du foretrekker kjøttkaker eller kebab til middag. Fakta 5: noen synder er verre enn andre. En ting du for all del må unngå for enhver pris, er en muslimsk penis! Det hjelper ikke om du bare har knulla en person, om den ene var en musling. Da er du fortapt og uaktuell som alt i all fremtid og ettertid. Med disse faktaene på bordet, er det på tide å tenke tiltak. Jeg har tenkt ut noen løsningsforslag. Til forumets prinsesser: du har et tilfredsstillende antall partnere, og har med det en lys fremtid foran deg. Premien for måtehold er kvalitetsmenn av typen som slenger rundt seg med ord som hore og løs, selv knuller rundt uten skrupler, og vurderer deg utelukkende på grunn av en ting. Du er ikke unik, men bra nok på det ene området som betyr noe. Du vil også få mulighet til å oppdra kvalitetsmennenes kvalitetssønner, og sørge for at sunne holdninger går i arv. You lucky you! Jeg foreslår at om du ikke har en mann enda, så oppsøker du hovedkontoret til Bitterpikker United, og får utdelt kyskhetsbeltet ditt. Da slipper du å havne i uløkka, og gå glipp av drømmemannen på grunn av et anfall av svakhet. Til forumets løstøser: you be fucked. Bokstavelig talt. Litt for mye. Du er for all evighet uaktuell som noe annet enn et tilfeldig knull, da du har bevist at du ikke er noe mer enn en simpel hore som slipper hva som helst inn i silkegrotten. Fy og skam. Du bør sporenstreks oppsøke Bitterpikker United, og få på plass en ludder-tatovering i panna. Så slipper uskyldige menn å tro at du er noe å satse på, når du i realiteten er et horete skrell. Alternativene dine videre er som følger, bli lesbisk. Kvinner bryr seg jo ikke om antall tidligere partnere, så finn deg ei søt dame. Det finnes mye bra i plastikk. Alternativ to er mest samfunnsnyttig, dyrk din sanne natur ved å gi det bort gratis. Det er jo noen menn som får sin seksualitet undertrykket av kvinners uvilje. Din jobb blir derfor å rette opp denne synden. Brett ned buksa, for hvem som helst, når som helst. Alle skal få! Det spiller ingen rolle om du ikke er kåt, eller ikke tenner på ham, knull i vei. Det er jo uansett alt du vil få. Alternativ tre, oppsøk ditt lokale kloster og be fra morgen til kveld om at din ufyselige oppførsel blir tilgitt. Det blir den neppe. Gud er jo som kjent en mann. Ellers foreslår jeg også segregerte nabolag, så ikke prinsessene pådrar seg horeri og byllepest. For om alle damer blir horer, hvem skal staute menn være sammen med da? Så til slutt, om noen var i tvil, det er fortsatt 2012. Det finnes ikke (norske) menn med dårlig kvinnesyn. De er modige talsmenn for sannhet og alle menn. Dårlig kvinnesyn, og middelaldersk syn på kvinner og seksualitet er ikke noe som vi sliter med i vår del av verden, nei. Så, da er dere advart. Ureglementert knulling medfører streng straff og evig fordømmelse. Fortsett på eget ansvar. Takk for oppmerksomheten, på vegne av menneskevennen Vampen, Bitterpikker United og alle menn. 75
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Er dette nødvendig? Vi har allerede en tråd om det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Hva vil du med denne tråden? Anonym poster: 726ee86e5a65a8982399b94940015c1c 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Du skrev silkegrotten! Det skulle du fått en ekstra pluss for. Anonym poster: ff7b5c2525e9c91ea4fb0cde9416dbda 14
Gjest Vampen Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Er dette nødvendig? Vi har allerede en tråd om det. En tråd? Dette er en oppsummering av flere tråder, slik at man slipper å lese 1000 sider med kvinner og femi-menns fornektelse av fakta. Så ja, det er både nødvendig og pedagogisk. Hva vil du med denne tråden? Anonym poster: 726ee86e5a65a8982399b94940015c1c Spre det glade budskap! Du skrev silkegrotten! Det skulle du fått en ekstra pluss for. Anonym poster: ff7b5c2525e9c91ea4fb0cde9416dbda Selvfølgelig, et av de mange flotte ordene jeg har lært på KG! Men du må trekke meg en pluss også, siden jeg brukte et vulgære ord som knulle fremfor sexy time, og kuk fremfor gledsstav. 23
AryaUnderfoot Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 (endret) Jeg vil bare nevne som en sidekommentar her at korrekt antall sexpartnere ifølge en viss (vis?) mannlig bruker er alderen din minus femten. Altså feks 23-15=8=korrekt antall (akseptabel mengde) sexpartnere. Ellers; kudos. *skrev "viss" feil *facepalm* Endret 3. november 2012 av AryaUnderfoot 11
Gjest Vampen Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Jeg vil bare nevne som en sidekommentar her at korrekt antall sexpartnere ifølge en hvis mannlig bruker er alderen din minus femten. Altså feks 23-15=8=korrekt antall (akseptabel mengde) sexpartnere. Ellers; kudos. Gah, at jeg kunne glemme det! Jeg så meg blind på tallene som slenges ut i ymse tråder, så jeg glemte at det finnes en matematisk formel! Konklusjon: vi får glede oss til vi blir 100 år. Uttrykket golden years får ny betydning. 17
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Du syns det er så forferdelig at kvinner blir dømt, men hva med menn? Du syns ikke det er like ille eller? Anonym poster: 726ee86e5a65a8982399b94940015c1c
AryaUnderfoot Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 (endret) Gah, at jeg kunne glemme det! Jeg så meg blind på tallene som slenges ut i ymse tråder, så jeg glemte at det finnes en matematisk formel! Konklusjon: vi får glede oss til vi blir 100 år. Uttrykket golden years får ny betydning. Fort gjort, men ja, selvfølgelig finnes det (alltid) en matematisk formel. This is a mans world. (Har hørt at de også er flinkest i matte serru') * leif Endret 3. november 2012 av AryaUnderfoot 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Du syns det er så forferdelig at kvinner blir dømt, men hva med menn? Du syns ikke det er like ille eller? Anonym poster: 726ee86e5a65a8982399b94940015c1c Der kom det ja. "Men hva med oss menn daaaaaaaa"? Er det kvinner som sitter her inne og skriver om at menn er horete om de har sex, og med den største selvfølge mener at kvinner kan ha tilfeldig sex men at menn ikke kan ha det. Er det det? Eller er det (noen) menn her inne som driver på sånn, og utgir seg for å representere alle menn? Anonym poster: ff7b5c2525e9c91ea4fb0cde9416dbda 18
Gjest Lurifix Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Jeg vil bare nevne som en sidekommentar her at korrekt antall sexpartnere ifølge en viss (vis?) mannlig bruker er alderen din minus femten. Altså feks 23-15=8=korrekt antall (akseptabel mengde) sexpartnere. Ellers; kudos. *skrev "viss" feil *facepalm* Skjønner ikke hvorfor man trenger en formel. Tallet 15 er jo debutalderen så hvorfor må man lage en formel?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 Er dette nødvendig? Vi har allerede en tråd om det. Vampen er kjent for ÉN ting på dette forumet: opprette nye tråder om temaer som allerede diskuteres i andre tråder. Hvorfor skrive en wall of text nederst i en tråd, når du kan få LANGT mer oppmerksomhet i din egen? Det er enkel matematikk. Anonym poster: 69f3edb26da57e49d849bfbaa9c045ad 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 Der kom det ja. "Men hva med oss menn daaaaaaaa"? Er det kvinner som sitter her inne og skriver om at menn er horete om de har sex, og med den største selvfølge mener at kvinner kan ha tilfeldig sex men at menn ikke kan ha det. Er det det? Eller er det (noen) menn her inne som driver på sånn, og utgir seg for å representere alle menn? Anonym poster: ff7b5c2525e9c91ea4fb0cde9416dbda Jeg er en kvinne slik som deg daaaaaa. Anonym poster: 726ee86e5a65a8982399b94940015c1c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 Hehehehe , flira godt jeg Særlig ved ordet " musling " ? ! Jeg passerte horekategorien før jeg fyllte 25 men ingen fare, ble jo både gift og skilt innen den aldere.. så jeg fikk jo i både pose og sekk.. Lucky me .. Anonym poster: e0309e07fba33c012b20094b725af83a 1
AryaUnderfoot Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Skjønner ikke hvorfor man trenger en formel. Tallet 15 er jo debutalderen så hvorfor må man lage en formel? Beats me, men jeg er bare en kvinne og derfor langt fra så klok som brukeren som introduserte denne opplysende formelen for KG/den gemene hop. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #18 Skrevet 3. november 2012 Hadde vært gøy å kjøre "half plus seven" på denne også. 26 år = 13+7 = 20. Anonym poster: 69f3edb26da57e49d849bfbaa9c045ad
Giacomo_P Skrevet 3. november 2012 #19 Skrevet 3. november 2012 Tommelen opp, Vampen! Dette var gøy! 7
Gjest Lurifix Skrevet 3. november 2012 #20 Skrevet 3. november 2012 Hadde vært gøy å kjøre "half plus seven" på denne også. 26 år = 13+7 = 20. Anonym poster: 69f3edb26da57e49d849bfbaa9c045ad Fungerer helt fint det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå