AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Jeg er i tidlig 20 årene, har aldri hatt kjæreste eller sex og er ganske sjenert rundt jenter. Ikke anser jeg meg som spesielt attraktiv heller, men tross dette er jeg fortsatt glad og lykkelig. Jeg liker å feste med venner, enten bare hjemmefest eller å dra utpå byen. Jeg drar ikke ut med noen intensjoner for å sjekke damer, men for å ha det gøy. Hadde nok ikke turt å sjekke damer heller for den saks skyld, selv om jeg aldri har prøvd. Uansett, till poenget med denne tråden. Ved iallefall tre anlednigner så har jenter kommet bort til meg ute på byen og tatt kontakt. En gang så sto jeg og vennene mine og danset, hvis en kan kalle det jeg gjorde dans, haha. Så kom det ei jente bort til meg og begynte å danse med meg. Jeg syntes det var hyggelig og vi danset i noen minutter. Så snudde hun seg til venninnene sine, begynte å le, snudde seg og gikk bort til de. Hvor de kniste og pekte på meg. Det samme skjedde på et annet utested men da satt vi rundt et bord og snakket sammen, meg og vennene mine. Jeg la merke til et bord med 5 jenter rundt, de la merke til at jeg så på de. Så reiste ei seg opp og kom bort til meg og var veldig flørtete, hun strøk meg på armen og låret og satt veldig tett inntil meg. Vi snakket litt også reiste hun seg og gikk bort til venninnene sine som satt ved et annet bord. Der de igjen kniste, lo og pekte. Noe veldig liknenede skjedde den tredje gangen, bare at hun ikke var så flørtete. Jeg har alltid vært sjenert og usikker på meg selv og jeg føler meg ikke noe bedre når noe slikt skjer Dette har skjedd over flere år, så er ikke noe som gnager veldig på meg, men er litt kjipt å tenke på at eneste kontakten jeg har fått er fra jenter som går bort på et veddemål virker det som. :/ Anonym poster: 4124c901180c6784a64d81ef7e431f48 2
Gjest Tammie Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Ikke legg for mye i dette. Det første du må huske på er at det er uendelig mange duster der ute. Og jenter som er høye på pæra og tror at de kan sno hvem som helst rundt lillefingeren... de er de verste! At folk i det hele tatt får seg til å være så uhyggelige (om det i det hele tatt er sånn det foregår). Kanskje du har en superkul dansestil? Den nye gangnam? :D 1
aquiz Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Neste gang så får du snu ryggen til når noen kommer for å danse! Det er slik at den pekingen og fnisingen både kan være pga at de ler av deg, men det kan også like godt være pga de synes du er fin. Men du vet bedre hvordan situasjonen var enn det jeg gjør? 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Neste gang så får du snu ryggen til når noen kommer for å danse! Det er slik at den pekingen og fnisingen både kan være pga at de ler av deg, men det kan også like godt være pga de synes du er fin. Men du vet bedre hvordan situasjonen var enn det jeg gjør? Så det du lærer han er å garde seg for jenter som kommer bort til han? Høres ut som et super tiltak for å få seg en partner. Anonym poster: 0ad0cc4d89c970ede78b86ca65a94f6e 2
Papirbit Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Det kan jo være at de ler fordi de er drita og syns du er søt? Jeg vet ikke jeg,men man høres ikke helt god i hode hvis man flørter med en gutt KUN for å le av han..Hva er poenget liksom? Det er jo HO som burde bli latterliggjort hvis ho hadde flrøtet med en "rar" gutt? Og hva sier ho til folk om dette? "naj ,altså,i helga, liker jeg å late som om jeg skal flørte med random gutter,for så å le av de HAHAHHA! trodde de virkelig at de kunne få meg??!?" Nei,det høres utrolig rart ut Enten så har du misforstått eller så har du møtt på noen psyko damer.. Min tips er kom deg ut der! ha det gøy og møt noen jenter med litt vett i hode! 5
Gjest Lurifix Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Og hva sier ho til folk om dette? "naj ,altså,i helga, liker jeg å late som om jeg skal flørte med random gutter,for så å le av de HAHAHHA! trodde de virkelig at de kunne få meg??!?" Nei,det høres utrolig rart ut Tro det eller ei, men slike personer finnes faktisk.
aquiz Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Så det du lærer han er å garde seg for jenter som kommer bort til han? Høres ut som et super tiltak for å få seg en partner. Anonym poster: 0ad0cc4d89c970ede78b86ca65a94f6e derfor at jeg skrev det jeg gjorde under - at det like greit kan være fordi de synes han er fin Umulig å kunne definere hvorfor de peker og ler eller peker og bare fniser, fordi ts er klar for å tro det værste i utgangspunktet. men når det er sagt - liker ikke jenter den uoppnåelige?
Papirbit Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Tro det eller ei, men slike personer finnes faktisk. De kan umulig ha det godt med seg selv.. Jeg ser ikke helt den dere hard to get -greien, greit nok å ikke virke for ivrig,men er man direkte avvisende og snur seg så blir man jo aldri kjent! eller?
Pene sko... Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Flørter og så stikker kort tid etterpå tilbake til venninner for å knise, le og peke? Det høres rart ut. Hvordan er du når de flørter med deg? Om du er han som sitter litt sammenkrøpet, tar mye på seg selv, flakker nervøst rundt med blikket, smiler som en dum-snill tøffel ut i luften og bare svarer kort og uengasjert med en lav stemme på flørt, hint og spørsmål, så vil de kunne miste interessen fort. Rett deg opp i ryggen, gjør deg selv fem centimeter høyere med en god kroppsholdning, prat med en god kraftig Røst, prat sakte og for gudskyld ikke bare still basis detektivspørsmål. Ja, ja du jobber der og der og driver med volleyball, kult, kult, men finn på noe litt morsommere. Det behøver ikke å være hysterisk morsomt. Tørrvittigheter holder i lange baner. Om du selv ikke gjør noe, skjer det sannsynligvis veldig lite. Ta styringen og vær dominant. Vis deg som den mannen du er innerst inne. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 For noen rare jenter du har møtt! Kanskje de merker usikkerheten din? Det må jo være noe ved deg, siden flere jenter kommer bort til deg. Jeg kan ikke tro at så mange kommer bort bare for å gjøre narr av deg. Men det er mulig de mister interessen hvis de ser at du er veldig usikker. Neste gang en jente flørter med deg, så ta det med den største selvfølgelighet. "Selvfølgelig kommer de bort til meg, jeg er jo en fantastisk flott fyr som er verdt å bli kjent med". 1
Gjest Tidssone Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Sånn oppførsel overser du. Dersom jenter gjør sånt for å ha en morsom stund på bekostning av deg, så er det faktisk de som eier problemet. Du derimot, eier din egen reaksjon på deres oppførsel. Ikke la deg affektere ved sånne damer. Minn deg selv på at du har gode og ekte venner, noe som er mye mer verdt enn presset som må være i de jentegjengene du har vært borti.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Jeg vet ikke hva det var jeg, mulig jeg tolker disse jentene feil. Er litt sånn smånervøs når jeg snakker med jenter så godt mulig de bare mistet interessen. Når hun ene satt seg inntil meg og strøk meg på armen og låret, da var jeg veldig ukomfortabel. Har en intimsone når det kommer til fremmede. - TS Anonym poster: 4124c901180c6784a64d81ef7e431f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå