finekaroline Skrevet 3. november 2012 #1 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg aner ikke om dette er postet på riktig plass, men det var det nærmeste jeg kom. Arbeidsplassen min er seriøst utdatert. Jeg jobber på bingo og har jobbet der i snart 3 måneder. På bingo kan man røyke inne - men det var ikke dette jeg skulle ta opp. Jeg har lagt merke til at på store deler av det fæle mørkerøde gulvet har store og gamle vannflekker. Noen dager når det regner fælt lekker rørene i taket og det havner på gulv og bord, så vi må plassere baljer rundt om kring i lokalet. Lokalet er ganske stort og bingoen har mange kunder. Det er flere ting jeg har stusset på og jeg har lurt på om jeg skal kontakte et slags menneske for å vurdere dette, men jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte. Det jeg lurer på er bare om dette er forsvarlig i forhold til ansatte og kunder, og i så fall - hvem kontakter jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malebarisk Skrevet 3. november 2012 #2 Del Skrevet 3. november 2012 http://www.arbeidstilsynet.no/seksjon.html?tid=206797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå