Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal tro!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nettopp ut av et lengre forhold for noen ukers siden. Etter dette har det vært mye frem og tilbake, men nå har vi funnet ut at vi skal prøve litt uten å gjøre det offisielt. Problemet mitt nå er at da vi møttes og ordnet opp i dette, fikk jeg vite at han hadde overnattet hos en venninne natten før, hvor han sa at det ikke skjedde noe mellom dem, noe jeg tror det er 50/50 sjangs for om er sant.

Senere endte vi opp med å ha sex, men før dette sugde jeg han. Det som overrasket meg var at han virket helt nydusjet, enda vi møttes på ettermiddag/kveld, og senere da han kom (i munnen) smakte det ingen ting, noe det har pleid å gjøre før. Jeg spurte han om han hadde runket nylig og han sa at det hadde han ikke gjort på flere dager, i tillegg til at han hadde drukket i mellomtiden, noe som har pleid å påvirke smaken tidligere.

Er det jeg som overreagerer, eller er det faktisk en mulighet for at han har gjort noe med venninnen?

Anonym poster: 7c221cd8a0302c10dee6a3327fec9fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, første gang jeg har lest at noen overanalyserer smaken på sæden til noen. What has the world Come to?

• Liker 3
Skrevet

Du er helt sikker på at det er samme mann? :overrasket:

Skrevet

Jeg syns det er interessant hvordan du tenker at det er et sikrere tegn at han har hatt sex med en annen pga. smaken på sæden hans, enn det faktum at han kanskje har overnattet hos en venninne. :fnise:

Jeg vet ikke om du overreagerer eller ikke, men det er noe snodig å skulle diskutere dette med bakgrunn i hvordan sæden hans smakte.

Skrevet

Men hvis dere hadde slått opp, spiller det vel strengt tatt ingen rolle om han har hatt sex med noen andre? Det må han jo kunne gjøre hvis han faktisk var singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...