Gjest Marsvinet Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 (endret) Hvem vil du si er den lykkeligste personen du har møtt? Hvordan er denne personen? Beskriv! Edit: Hva tror dere gjør folk (disse folkene) lykkelige? 1) Forhold 2) Penger 3) Ignoranse 4) Status 5) Å ha det perfekte utseendet 6) Venner og famili 7) Høy selvtillit 8) Talenter og å være best i noe Gjerne ranger eller legg til forslag blandt disse -Marsvinet Endret 3. november 2012 av Marsvinet
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 (endret) - Endret 16. januar 2013 av Uanonymbruker 3
Tabris Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg kan ikke si at jeg har møtt èn person som virker lykkeligere enn alle andre. Jeg har heller møtt mange som har vært lykkelige - og ulykkelige - i perioder av sitt liv. Men jevnt over virker folk lykkeligere hvis de klarer å sette pris på hverdagsgleder, samt ha et generelt positivt syn på tilværelsen.
Gjest BM2 Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Hvem vil du si er den lykkeligste personen du har møtt? Hvordan er denne personen? Beskriv! En som ikke visste bedre. 1
Tabris Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 En som ikke visste bedre. Her er et godt eksempel på hvordan det å drukne seg selv i selvmedlidenhet, bitterhet og kynisme er en god oppskrift på å være ulykkelig. 4
Rubies_ Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Mormor. Hun er bestandig glad. Tar alt med et smil. Motiverer alle rundt seg til å se lyst på ting. Hun er ekstremt gavmild, og glad. Og har en sinnssykt kul humor. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Jesusfrelst og gladkristen til den vanvittige. Hun flakser boblende rundt og sier gud være med deg, til alle hun skumper borti, pluss to ganger om dagen på facebook. Hun elsker alt og alle, veldig masse, hele tiden, og med hele hjertet. Aldri trist i begravelser heller for de døde kommer jo endelig hjem, og det bør feires. Hahahahaha.
Gjest BM2 Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Her er et godt eksempel på hvordan det å drukne seg selv i selvmedlidenhet, bitterhet og kynisme er en god oppskrift på å være ulykkelig. Hvem sa at en måtte være ulykkelig bare fordi en ikke er lykkelig?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Her er et godt eksempel på hvordan det å drukne seg selv i selvmedlidenhet, bitterhet og kynisme er en god oppskrift på å være ulykkelig. Det er jo mye sannhet i det han sier. Enkle mennesker har det best. Om man ikke har så fryktelig dype tanker, så blir alt lettere. 4
Tabris Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Det er jo mye sannhet i det han sier. Enkle mennesker har det best. Om man ikke har så fryktelig dype tanker, så blir alt lettere. Både og. Samtidig blir alt også vanskeligere. Uansett var det ikke slik jeg forsto det han skrev.
Støvkornet Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Litt rart, men den mest lykkelige "personen" jeg har møtt var hunden min. Han døde for 6 mnd siden, 16 år. Aldri sett en skapning med så mye glede og livsgnist. Du så i øynene hans at han elsket å leve. Logret døgnet rundt, selvom det ikke var noe å logre for. Snakk om å verdsette livet 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Jesusfrelst og gladkristen til den vanvittige. Hun flakser boblende rundt og sier gud være med deg, til alle hun skumper borti, pluss to ganger om dagen på facebook. Hun elsker alt og alle, veldig masse, hele tiden, og med hele hjertet. Aldri trist i begravelser heller for de døde kommer jo endelig hjem, og det bør feires. De gale har det godt... Anonym poster: 45288bea983dd5c815ce70cad67fb99d 1
Rubies_ Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Litt rart, men den mest lykkelige "personen" jeg har møtt var hunden min. Han døde for 6 mnd siden, 16 år. Aldri sett en skapning med så mye glede og livsgnist. Du så i øynene hans at han elsket å leve. Logret døgnet rundt, selvom det ikke var noe å logre for. Snakk om å verdsette livet Aww, så fint Hunden min er også en særdeles lykkelig skapning! 3
Gjest NotSo Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 (endret) Vet ikke om hun er så mye lykkeligere enn andre folk, men ei jeg har gått i klasse med på barneskolen og i parallellklasse på ungdomsskolen. Hver gang jeg møter henne er hun alltid glad, hun ler av det meste og har en trillende latter, jeg tror jeg aldri har sett henne sur eller lei seg. Hun er også alltid hyggelig mot alle, noe jeg setter stor pris på, ettersom vi aldri hang i samme "gjeng", men har alltid lkt å prate med henne. Jeg kommer som regel i godt humør av det. Endret 2. november 2012 av NotSo
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Buss sjåføren min. Han pleier å ha på koselig glad musikk,hilse og smile og gjerne la barna slippe inn gratis sånn at de kan "kjøpe iskrem!!" så synger han og hjelper de gamle. Aldri sett han verken sur eller nøytral,han bare er fornøyd han Hvorfor er han så mye eldre enn meg? 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 Noe som er veldig typisk for mange som har det helt forjævlig er at de som regel smiler og ser glade ut, virker energiske, morsomme, ler mye, er hyggelige og utadvente. Så de som ser mest lykkelig ut, er ikke alltid det. Anonym poster: 2e1c14544eee883831e4b4f8572656b3 1
Gjest winston Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Jeg er ganske lykkelig rett som det er. Små hverdagslige ting som trigger den følelsen heldigvis 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. november 2012 #18 Skrevet 3. november 2012 Dette har jeg aldri tenkt på - kanskje heroinister?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. november 2012 #19 Skrevet 3. november 2012 Noe som er veldig typisk for mange som har det helt forjævlig er at de som regel smiler og ser glade ut, virker energiske, morsomme, ler mye, er hyggelige og utadvente. Så de som ser mest lykkelig ut, er ikke alltid det. Anonym poster: 2e1c14544eee883831e4b4f8572656b3 Det kan stemme, tviler ikke på det. Når jeg er glad er jeg genuint glad og kan smile masse. Så mye at jeg kan føle meg teit til tider, men det bobler liksom inni meg og jeg får lyst til å smile og spre glede. Sukk! Alt man skal problematisere, er ikke sånn ofte boblete. Lenge siden siden jeg hadde det sånn, men veldig digg følelse. Har aldri skjønt disse "jernmaskene", har alltid hatt følelsen av at de er for kule til å bry seg. Husker jeg var misunnelig på dem som kunne feks bestille noe i en kasse uten å smile og som om de ikke beæret dem med noe! Det er så gøy å smile og være vennlig.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #20 Skrevet 3. november 2012 En toåring som enda ikke har oppdaget at det fins triste og dumme ting i verden Anonym poster: a406859eed6a2b3ec074ce8a8901a18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå