Gå til innhold

HJELP !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en fyr som jeg har likt en stund,, vi har allerede hatt den nokså pinlige samtalen om hvor vi står.. å har funnet ut at vi begge vil satse litt.. men vi kommer oss ikke over kneika .. vi sitter i sofaen som to tømmerstokker å se på film.. jeg har prøvd å smyge meg nermere men neida ingenting.. jeg veit at han er veldig sjenert men hvordan i alle dager kan vi komme oss videre ?? jeg sitter nå å funderer på å sende en sms , litt humoristisk selvfølgelig. noe ala jeg biter ikke .. noen som har noen forslag til meg ?

Anonym poster: 4b3ae93233a4f0f30eacffdc8fec7e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller hva med: Skal jeg bite deg litt? :wink:

Skrevet

Da er det bedre med: Skal jeg vaske leiligheten din? :nigo:

Skrevet

Da er det bedre med: Skal jeg vaske leiligheten din? :nigo:

Er det? :sjokkert:

Skrevet

Si at nå er slufsa klam og klar for fårepølse.

Anonym poster: 8c03380ef3bfc644fd9372bcb29adf36

• Liker 1
Skrevet

Er det? :sjokkert:

Det var meningen at du skulle bli provosert og kjefte på meg. :sprettert:

• Liker 1
Skrevet

Okei! :skratte:

Leiligheten kan dere mannfolk vaske sjøl! Hmf.. typisk uromantiske, testosteronfylte spermiespredere å komme med sånt mannssjåvinistisk pissprat! :kjempesinna:

Fornøyd? Nå kan hun vel gå og bite ham litt.... :rodmer:

Skrevet

Jeg så på henne og sa "du, vi er ikke tolv år. Kom hit og legg deg inntil meg". Det var ikke henne imot. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg så på henne og sa "du, vi er ikke tolv år. Kom hit og legg deg inntil meg". Det var ikke henne imot. ;)

Å ja, så nå har det ordnet seg? :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, det var en annen dame. ;)

Endret av Pene sko...
Skrevet (endret)

Eller hva med: Vil du se meg i den nye BHen min? ;)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Eller hva med: Vil du se meg i den nye BHen min? ;)

Jepp, det er omtrent like dumt som forslaget mitt. :natti::ler:

Skrevet

Jeg har begynt å date en fyr som jeg har likt en stund,, vi har allerede hatt den nokså pinlige samtalen om hvor vi står.. å har funnet ut at vi begge vil satse litt.. men vi kommer oss ikke over kneika .. vi sitter i sofaen som to tømmerstokker å se på film.. jeg har prøvd å smyge meg nermere men neida ingenting.. jeg veit at han er veldig sjenert men hvordan i alle dager kan vi komme oss videre ?? jeg sitter nå å funderer på å sende en sms , litt humoristisk selvfølgelig. noe ala jeg biter ikke .. noen som har noen forslag til meg ?

Anonym poster: 4b3ae93233a4f0f30eacffdc8fec7e2e

Tja, prøv å få til litt fysisk kontakt. Så blir det mer naturlig etterhvert, tenker jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...