Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nabodama er besatt av mannen min! hun sikler etter han, flørter osv... han sier han bare snur ryggen til, men han sier ikke nok i fra! I dag sa han at hun ville ha han inn på middag, da jeg jobbet sent... syns ikke det er greit.. hvordan skal jeg takle dette?? frykter slagsmål snart.. hun er pen og attraktiv, men stoler på mannen min, men det er en byrde for meg.. noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må fortelle henne i klartekst at han ikke er interessert og at hun skal holde seg til helvete unna, selvsagt! At noen kan gjøre sånn med folk de vet er i forhold.. What the..?! :hakeslepp:

Men det at hun ikke slutter med det tyder også på at mannen neppe kan ha sagt særlig godt ifra. Det nytter nok ikke å le bort sånt, gitt. Herregud så kleint!

• Liker 4
Skrevet

Be henne finne seg en egen mann - din er opptatt! :regler:

Helt sikker på at du stoler på mannen din? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er til stede en gang hun flørter med han, så bare ler du av henne og går inn eller noe. Folk liker ikke å bli ledd av, og hvis hun føler at dette er en kamp mellom dere to så kan det være greit å la henne vite at du ikke føler deg truet.

Anonym poster: b03746107187a23f7702b6de34c2a644

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er til stede en gang hun flørter med han, så bare ler du av henne og går inn eller noe. Folk liker ikke å bli ledd av, og hvis hun føler at dette er en kamp mellom dere to så kan det være greit å la henne vite at du ikke føler deg truet.

Anonym poster: b03746107187a23f7702b6de34c2a644

ts... åssen da?
Skrevet

Mannen får se og bli mer lojal mot deg. Hun kan ikke holde på slik hun gjør, med mindre han tillater det. Han liker sikkert oppmerksomheten han får, og har derfor latt dette pågå.

Hvis du blander deg inn, så er det en viss fare for at det trigger denne dama mer. Det eneste som vil være effektivt er nok at mannen sier fra til henne selv.

Anonym poster: ff6d7a960948c87fa88d9d9d8ba8e46e

• Liker 5
Skrevet

Du ler din hånligste latter og sier "tror du virkelig DU har sjangs på MIN mann, hahahaha - det er lov å drømme, vesla!" også går du frem til dem, tar tak i kjæresten din og råkliner med ham rett foran henne.

Hvis dét ikke er hint nok, da er jeg faktisk blank.. :klo:

• Liker 4
Skrevet

Du ler din hånligste latter og sier "tror du virkelig DU har sjangs på MIN mann, hahahaha - det er lov å drømme, vesla!" også går du frem til dem, tar tak i kjæresten din og råkliner med ham rett foran henne.

Hvis dét ikke er hint nok, da er jeg faktisk blank.. :klo:

Hvorfor tr du at hun ikke vil se på det som en utfordring?

Anonym poster: f7add99479a2616ed9c070cb0d281f0b

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tr du at hun ikke vil se på det som en utfordring?

Anonym poster: f7add99479a2616ed9c070cb0d281f0b

Fordi det er ment å være ydmykende? :klo:

Samtidig mener jeg at mannen tross alt kanskje har det største ansvaret i denne saken. Men jeg tror også at dersom dama vet at TS er klar over hva hun driver med, og at TS virkelig setter ned foten, vil det hjelpe betraktelig. Det er kanskje ikke like fristende å flørte med en mann når dama hans gir inntrykk av å være i stand til å tilintetgjøre deg på flekken. ;)

Skrevet

Fordi det er ment å være ydmykende? :klo:

Samtidig mener jeg at mannen tross alt kanskje har det største ansvaret i denne saken. Men jeg tror også at dersom dama vet at TS er klar over hva hun driver med, og at TS virkelig setter ned foten, vil det hjelpe betraktelig. Det er kanskje ikke like fristende å flørte med en mann når dama hans gir inntrykk av å være i stand til å tilintetgjøre deg på flekken. ;)

Så lenge han er interessert i å flørte tilbake, hvilket er mye trolig ettersom hun ikke gir opp. Så tar du rennafart og d**** i dama hans. At hun hisser seg opp er bare en del av morroa.

Dette er mannens ansvar. Hvis han ikke er interessert i den type oppmerksomhet, så er ikke dette et problem.

Skrevet

Det er jo ganske tydelig at han liker oppmerksomheten, siden han lar henne drive på

• Liker 2
Skrevet

Sett ned foten ! Og når hun flørter med mannen din gå bort til henne og se på henne med iskaldt blikk, og si "Du er det mest patetiske lille vesenet jeg har møtt, du er så ynkelig og dum at du ikke ser det selv, og du er så ynkelig at du må stjele andre folks menn for å hevde ditt ynkelige og stygge selvbilde" !

Skrevet (endret)

Hadde det vært min situasjon hadde jeg ikke brydd meg, bare smilt til dama og sagt til mannen min: "kom inn når du er ferdig med å flørte med henne", og gått inn. Finnes ikke sjalu, og i ett forhold er tillitt alfa omega. Hva hennes intensjoner hadde vært hadde jeg ikke brydd meg om, men ville ikke fremstilt meg selv som truet, irritert eller bitchy. Har da tross alt tillitt til mannen min, og gidder ikke å gjøre meg selv liten sånn som flere av forslagene her tyder på at andre ønsker.

Rett og slett hev deg over det og gi en god faen i dama.

Endret av Gitte89
  • Liker 4
Skrevet

Hadde det vært min situasjon hadde jeg ikke brydd meg, bare smilt til dama og sagt til mannen min: "kom inn når du er ferdig med å flørte med henne", og gått inn. Finnes ikke sjalu, og i ett forhold er tillitt alfa omega. Hva hennes intensjoner hadde vært hadde jeg ikke brydd meg om, men ville ikke fremstilt meg selv som truet, irritert eller bitchy. Har da tross alt tillitt til mannen min, og gidder ikke å gjøre meg selv liten sånn som flere av forslagene her tyder på at andre ønsker.

Rett og slett hev deg over det og gi en god faen i dama.

takk for tips, gjore som en over skrev, og ga han et kyss når jeg vet hun så det.. noen timer senere, da jeg var ute med søppel, kom selvsagt hun ut for å gjøre det samme, og tror dere ikke hun dultet litt bordig meg, føler en liten krig er på gang jeg...
Skrevet

Har dere vurdert trekant?

Anonym poster: 6ae4620607f987c593813f07f68a16d0

• Liker 2
Skrevet

takk for tips, gjore som en over skrev, og ga han et kyss når jeg vet hun så det.. noen timer senere, da jeg var ute med søppel, kom selvsagt hun ut for å gjøre det samme, og tror dere ikke hun dultet litt bordig meg, føler en liten krig er på gang jeg...

Og der så at at det ikke hjalp :)

Skrevet

Men TS, alvorlig talt - her må MANNEN din sette ned foten!

Han bør trekke seg unna, IKKE hjelpe til med noe (med mindre huset hennes brenner), samt selvsagt ALDRI spise middag med henne!

Dette skjønner han vel selv?

Anonym poster: 08138ccc6bba1fd9cc72fa574dbd96c2

• Liker 2
Skrevet

han sa nei til den middagsforespørselen, og flørter ikke tilbake.. dette begynte på sen sommeren, etter at det ble slutt med eksen.. hun virker sykelig betatt av han, og denne kjerringa skal ikke ødelegge mitt flotte familieliv!

Skrevet

Jeg hadde bare vært ærlig. Var ei som oppførte seg liknende mot eks kjæresten når vi var sammen (JA, var åpenbar flørting), bare sa fra direkte i trynet til hu, hu ble forsåvidt så tafatt at hu løp gråtende ut...:P

• Liker 1
Skrevet

Og der så du at det ikke hjalp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...