LiveLaughLove Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Elsker slike historier, har du en romantisk historie å komme med?:D Hvordan ble du fridd til? Eller fridde du, kanskje? fortell her:D 1
skruf Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Mannen fridde til meg i min svigerinnes 50årslag:) Ikke foran alle andre, men vi ruslet ned til brygga ved Mjøsa, satte oss ned og dinglet med beina (jeg iallefall, siden jeg hadde gitt opp disse høyhøyhæla skoene) i vannet. Så da fridde han da.........han gikk ikke opp på kne, siden han satt sånn at begge beina dovnet bort... Men han hadde ringt faren min noen dager tidligere og lurt på om det var greit for pappa at han fridde (litt gammeldags, og litt romantisk!) Svarte såklart JA, så satt vi der og svermet litt i solnedgangen før vi gikk opp til lokalet og erklærte oss nyforlovet:) 10mnd etterpå giftet vi oss 4
Emas Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Vi var på hyttetur på familiehytta vår. Rett før jul, for snart 2 år sidan. stjerneklart +langrennstur = mann som brått står på kne i lysninga i skogen! Kvelden vart avrunda med et langt bad i stampen når vi kom tilbake til hytta! :-) superromantisk! 4
Gjest lisha Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 vi var på sommerferie til der sambo kommer fra ei natt der vi lå og pratet og koste oss langt ut på natta, etter en kjempekoslig dag fridde han på gutterommet sitt 1
Athene Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Vi ble enige. Han hadde hatt lyst til å gifte seg noen år, jeg ville vente. Og jeg hadde sagt fra at han ikke fikk lov til å fri. Jeg har aldri vært noen stor tilhenger av at kvinnen skal sitte å være uberklar, mens mannen skal bestemme tidspunktet det skjer. En kveld vi hadde en hyggelig middag nevnte jeg at neste år var et greit tidspunkt. I løpet av måltidet ble vi enige om dato, plass, kirke og opplegg. En uke etterpå var vi på reise til New York. Der "fridde" han med ring, i central park, etter en fantastisk lunsj og rusletur. Det kom veldig overraskende. Så til slutt fikk han lov å være litt mann likevel 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Vi lå ganske så nakne i hans seng da han sa (jeg husker det ikke helt ordrett) at han så for seg meg i livet hans videre fremover. Jeg skjønte før han fridde at det faktisk var det han kom til å spørre om. Når han spurte så var det ingen tvil fra min side heller Ingen kne var nede på bakken, og han hadde heller ikke ring da. Ringene så vi på hos gullsmeden sammen litt senere. Anonym poster: c918eef219d5238043d596d81c9b4798 1
Gjest Doh Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Vi satt og grilla pølser på engangsgrill ved Sognsvann på bursdagen hans. Jeg var student så hadde ikke råd til en skikkelig gave og han hadde derfor sagt at han ikke ville ha noen. Så sa han at han hadde kjøpt en gave til seg selv som jeg måtte hjelpe til meg (jeg tenkte vel at det var noe sexy undertøy eller noe ). Så dro han opp en ring og spurte om jeg ville gifte meg med ham Så spiste vi pølser før vi dro til familien og fortalte den gode nyheten (ble ikke så mye fokus på bursdagen til mannen det året....) 8
Petalouda Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Jeg lå og sov søtt i sengen da han midt på natten vekket meg ved å be meg skru på lyset ... Der satt han på kne ved sengekanten med den største rosebuketten jeg har sett, og spurte lunt og varmt om jeg ville gifte meg med han. Det skal sies at det var den femtiende gangen han fridde til meg (intern greie) så jeg var på en måte litt forberedt selvom han tok meg på sengen 4
linnformasjonen Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Jeg var akkurat ferdig med å studere og kjæresten tok meg med på tur til Washington for å feire. Han hadde ordnet billetter i business class på SAS og hvisket i øret mitt da flyet skulle ta av hvor stolt han var av meg, hvor mye han elsket meg og om jeg ville gifte meg med ham. Et veldig fint øyeblikk jeg ødela totalt med å rope "kødder du med meg nå?!" 8
LiveLaughLove Skrevet 6. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2012 Ntååååå - så fantastiske historier!! På hver sin spesielle måte! <3 Lurer på om jeg blir fridd til en vakker dag
LiveLaughLove Skrevet 6. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2012 Jeg var akkurat ferdig med å studere og kjæresten tok meg med på tur til Washington for å feire. Han hadde ordnet billetter i business class på SAS og hvisket i øret mitt da flyet skulle ta av hvor stolt han var av meg, hvor mye han elsket meg og om jeg ville gifte meg med ham. Et veldig fint øyeblikk jeg ødela totalt med å rope "kødder du med meg nå?!" Det er noe jeg ser for meg at jeg selv kunne gjort!! haha, herlig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #12 Skrevet 7. november 2012 Over et spill Yatzy. Han klarte ikke vente til dagen etter som var 2 års dagen og som han hadde planlagt å fri med blomster og hele pakka. Jeg synes det var veeeeldig romantisk jeg Anonym poster: 888015d56d0cb367b7961594b0eb28ff 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #13 Skrevet 7. november 2012 Hehe, her faller jeg totalt igjennom. Det var kaldt, det var glatt, og det var mørkt. Han ringte hjem mens han satt i bilen, og proklamerte at nå var det så jævlig glatt på veiene at vi måtte se til å få papirene i orden. Superromantisk, ikke sant? Men vi ble da gift- på selveste fredag den 13., og jeg hadde kjøpt nye støvler for anledningen Anonym poster: 09afbb5128e3ef3dd569d26097c90a49 5
NewYorkNewYork Skrevet 7. november 2012 #14 Skrevet 7. november 2012 På mange måter veldig lite romantisk. Jeg tror vi til og med hadde satt av dato for bryllupet før han fridde. Men fordi vi bodde særdeles langt fra hverandre på tidspunktet, måtte vi bare vente med den offisielle forlovelse til vi så hverandre igjen. Det eneste det lå litt spenning i, var hvordan ringen kom til å være. Så når dagen endelig var der, holdt han meg i armene sine og sa at han var verdens lykkeligste mann og den eneste måten han kunne bli lykkeligere på, var om jeg ville si ja til å gifte meg med ham. Og så puttet han den perfekte ringen på fingeren min. Forlovelsen var på mange måter en formalitet uten stor betydning for oss, så jeg husker ikke engang nøyaktig hvilken dato det var... 2
Edie Skrevet 7. november 2012 #15 Skrevet 7. november 2012 Frieri og frieri fru Blom.. Vi hadde vel vært kjærester i et par uker da mannen forteller meg at han ikke er i tvil om hvem han skal gifte seg med.. Ring og offisiell forlovelsesdag ble noen måneder senere på en cruisebåt. 2
LiveLaughLove Skrevet 11. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 11. november 2012 Hehe, her faller jeg totalt igjennom. Det var kaldt, det var glatt, og det var mørkt. Han ringte hjem mens han satt i bilen, og proklamerte at nå var det så jævlig glatt på veiene at vi måtte se til å få papirene i orden. Superromantisk, ikke sant? Men vi ble da gift- på selveste fredag den 13., og jeg hadde kjøpt nye støvler for anledningen Anonym poster: 09afbb5128e3ef3dd569d26097c90a49 fantastisk. Herlige historier, alle :D Elsker å lese! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå