Gå til innhold

Ufine jenter som kommer bort å hilser på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor henter de egentlig selvtilliten fra? Har de bare lav selvinnsikt eller stoler de blindt på håpet og satser? Får de ikke vondt av å bli avvist så mye? Det er jo nesten like imponerende at de våger som det er irriterende for oss som blir utsatt for dem.

Får lett oppmerksomhet fra alle jenter på byen men fatter ikke at mindre pene og gjennomsnittlige jenter tørr å komme bort. Avviser dem alltid kaldt så de ikke får forhåpninger og jeg antar at andre også gjør det men siden det kommer nye fram nesten hver eneste helg så virker det ikke som det går innpå sånne? Hvordan takler de det?

Anonym poster: 7bb23769df89ca5aff74809551024acd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at ufin er frekke, mens mindre fine er ikke fullt så attraktive?

• Liker 15
Skrevet

Det er ikke slik at din fasit på pen er alle andre sin fasit på pen.

Syntes holdningen din er kvalm.

• Liker 32
Skrevet

Det er ikke slik at din fasit på pen er alle andre sin fasit på pen.

Syntes holdningen din er kvalm.

Hvis man ikke en gang kan være ærlig på internett hvor kan man det da?

• Liker 3
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Kanskje de trodde du var en hyggelig fyr, og da er det like greit at du motbeviste dem med en gang så de slapp å sløse bort tiden...

Kvalm holdning.

Skrevet

Hvis man ikke en gang kan være ærlig på internett hvor kan man det da?

Selvfølgelig kan du være ærlig. Akkurat som at jeg kan være ærlig å si at jeg mener holdningen din er kvalm.

• Liker 8
Skrevet

Jeg vet det kan virke kjipt for deg som føler at du er mye bedre enn dem, men de har jo faktisk selvtillit, og det er noe av det beste en kan ha.

Men hvis de ikke er noe for deg, så er de ikke noe for deg.

• Liker 5
Skrevet

Du vet at ufin er frekke, mens mindre fine er ikke fullt så attraktive?

:fnise: Når jeg så overskriften tenkte jeg han var plaget av jenter som spankulerte bort til ham på byen for å si noe frekt....

Anonym poster: b40f5a943669c28929500341045e9b1c

• Liker 19
Skrevet

Hvor henter de egentlig selvtilliten fra? Har de bare lav selvinnsikt eller stoler de blindt på håpet og satser? Får de ikke vondt av å bli avvist så mye? Det er jo nesten like imponerende at de våger som det er irriterende for oss som blir utsatt for dem.

Får lett oppmerksomhet fra alle jenter på byen men fatter ikke at mindre pene og gjennomsnittlige jenter tørr å komme bort. Avviser dem alltid kaldt så de ikke får forhåpninger og jeg antar at andre også gjør det men siden det kommer nye fram nesten hver eneste helg så virker det ikke som det går innpå sånne? Hvordan takler de det?

Øøøøøø?? Du skjønner ikke hvorfor de tør å komme bort? HVA - folk flest er faktisk hyggelige. Kanskje de forventer at du kjenner til noe som heter "normal folkeskikk", og møter menneskene rundt deg med en god tone.

Vel - obviously not.

He, he. Synd for de da. Og litt trist for resten av verden også (at det finnes sånne som deg altså).

• Liker 6
Skrevet

Anonym poster: c2acc12796ce07ec1cfb5d8db94b9d05

• Liker 7
Skrevet

gjennomsnittlige jenter ja. Du ser på deg selv som veldig mye penere en gjennomsnittet? Legg ut bilde, så kan vi diskutere det.

• Liker 16
Gjest energibånd
Skrevet

Jeg kan vedde på at de ikke hadde kommet bort til deg om de så personligheten din.

Skrevet

TS burde heller kalt tråden "mindre attraktive jenter som kommer bort og hilser på byen". "ufin" er noe helt annet, og går på oppførsel, ikke attraktivitet. Uansett, hvis TS ikke er interessert, hvorfor gi disse jentene noe annet inntrykk? Man kan alltid diskutere hvordan TS avviser, men er man ikke interessert bør man ikke gi folk falske forhåpninger. Det er faktisk verre enn å gi et uhøflig avslag. Akkurat der gjør TS det helt rett, men han drar det kanskje litt langt.

• Liker 2
Skrevet

Tipper ts er inspirert av en eller kanskje flere tidlgere tråder hvor jenter klager over stygge fyrer som kommer bort å sjekker de opp..

• Liker 4
Skrevet

Kanskje det bare er du som må innse at de kommer bort fordi du er på nivå med dem utseendemessig.

Anonym poster: 66f20b246828cb010f19a95d18158a23

• Liker 11
Skrevet

Hva er det som gjør deg mer attraktiv enn disse jentene?

Sånn du beskriver det så går du kun etter utseende og ikke personlighet. Kan du få hook på noe som ser bra ut og er attraktivt så spiller resten ingen rolle.

Anonym poster: 24de965dd27bab1a5b60e5d29b0b8672

Skrevet

Hvis du virkelig er på et høyere nivå enn disse kvinnene, kan du få dem til å gjøre seksuelle ting som kvinner på ditt eget nivå ikke vil gjøre. Ikke bare se det negative i ting.

Anonym poster: c99a91a60be63ad39efc5be1eb98140a

• Liker 2
Skrevet

Tipper ts er inspirert av en eller kanskje flere tidlgere tråder hvor jenter klager over stygge fyrer som kommer bort å sjekker de opp..

Jeg tror ikke det, jeg tror TS bare er en drittsekk.

Anonym poster: 4c8d35724d84dc2d6ec853e6650cee01

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje du ikke er så kjekk som du skal ha det til ts? :)

Endret av NotSo
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke det, jeg tror TS bare er en drittsekk.

Vel, det er bedre å være en ærlig drittsekk enn en hyggelig løgner. Ikke at jeg forsvarer at man skal behandle alle rundt seg som dritt, men han er i det minste ærlig, noe som er en positiv egenskap. Sannheten kan svi, men det er bedre enn komfortable løgner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...