Gjest pysa Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Kjære dere som tar tiden til å lese dette! Er en jente på 22 år som aldri har hatt et seriøst forhold. Nå har jeg endelig møtt en gutt som ønsker å ta steget fra kun dating til et ordentlig forhold. Gutten er herlig. Jeg er ganske trygg på han, og glad i han. Her er problemet: hver gang han holder rundt meg er jeg redd. Jeg kan ikke forklare hvordan eller hvorfor, men jeg blir livredd. Når han kysser meg er alt perfekt, men med en gang han går litt lenger stopper jeg helt opp. Vi har ikke hatt sex ennå, og jeg vil, men jeg klarer ikke. Kan noen vær så snill å forklare meg hva problemet er? Jeg er jomfru, og det er mulig det er derfor jeg er så utilpass, men det er jo kjemperart. Føler meg som en stor idiot og håper noen her kan hjelpe meg å finne ut a problemet....... Takk på forhånd:)
Rubies_ Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Jeg tror dessverre ikke at vi kan hjelpe deg med det. Det er umulig for oss å vite hvorfor du føler det sånn. Jeg syns forøvrig at du bare skal ta det med ro, prøve å overbevise deg selv om at ingenting farlig skjer om han holder rundt deg. Han kommer ikke til å gjøre deg noe vondt, han prøver bare å vise at han er glad i deg. Og jeg syns ikke du skal presse deg selv til å ha sex før du føler deg helt klar. Det kan godt hende du trenger mer tid til å bli komfortabel med han, og det er greit. Ta den tiden du trenger. Men vit det, at å ha sex er en fin opplevelse som garantert ikke er skummelt.
emeå Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg har det sånn nå jeg også. Jeg har aldri vært i et ordentlig forhold, er jomfru, 22 år, og holder på å få meg kjæreste nå. Jeg blir så redd med en gang han begynner å ta på meg, når jeg går over til noe annet enn bare kyssing. Jeg føler meg så "skitten", synes det er vanskelig å takle at jeg faktisk har lyst på han..haha, sær Jeg tror vi begge bare må bli vant til den nærheten vi får, la oss selv få lov til å få den nærheten, og nyte den. Men, det må taes ett steg av gangen! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Ts her, takk for svar Ja det er jo sant, ingenting fælt kommer til å skje om han holder meg. Er nok bare litt uvant. Hmm får se om jeg klarer å legge dette bak meg. Føler meg kjemperar som ikke klarer å like den nærheten.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Kanskje du egentlig har en dårlig magefølelse angående denne fyren? Anonym poster: ce7acabd2e730ffd7f486059253bc8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå