Gå til innhold

Skal jeg bli fly forbannet eller ta det rolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja enda en facebook tråd...

Jeg fant nylig ut at kjæresten min har en falsk facebook profil der han bruker bilder av seg selv og at disse ble lagt til for noen uker siden. Han bruker falskt navn og falsk land. Jeg får ikke sett vennelisten og ser ingen kommentarer på bildene så det virker som dette er noe ganske nytt.. Jeg vet dette er en profil han brukte under en konkurranse en gang for lenge siden men hadde da falskt bilde så til nå viser det ingen aktivitet. Hvordan skal jeg tolke at han legger til bilder av seg selv på denne falske profilen? Han har ikke fortalt noe til meg og jeg greier ikke å finne noen logisk forklaring til å bruke sine egne bilder på en falsk profil. Samtidig virker det ikke som han er så redd for å bli oppdaget heller...

Hva må jeg gjøre?? Skal jeg drite i det eller kjeften han huden full? For ja.. jeg føler meg egentlig bare engstelig og trist nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall ikke nødvendig å kjefte ham huden full før du vet hva dette er.

• Liker 2
Skrevet

Du spør han.

Anonym poster: cf8183cb9a8ab11bce17fc2b07c81f3d

• Liker 1
Skrevet

Naturligvis skal jeg spørre... det jeg lurer på.. er dette normalt?? Jeg får ikke snakket med ham nå fordi han jobber så da blir jeg sittende her alene å tenke...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Høres ikke normalt ut, nei. Men spør han hva dette er før du skal bestemme deg for hvordan du skal reagere.

Skrevet

Kan det være noen har brukt bildet hans for å lage en falsk profil?

Skrevet

Lag en falsk selv og send ham venneforespørsel :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Hadde jeg hatt tålmodighet skulle jeg kontaktet ham på den falske profilen ja... men jeg har dessverre ikke styrke nok til å holde det skjult.. jeg vil bare vite med en gang.. HVORFOR!! Tiden går så sakte til han kommer hjem... sukk

Skrevet

Lag en falsk selv og send ham venneforespørsel :fnise:

Ja - gjøøøør det :fnise:

Skrevet

Hva har du tenkt å kjefte på han for egentlig?

FYYY FAEN SÅ SLEM og usympatisk du er, kjæresten min, fordi du har en annen Facebook profil med BIIIILDE av deg selv. FY SKAM DEG.

Eh!?! Jeg ser ikke hva han har gjort galt?

Skrevet

Hva har du tenkt å kjefte på han for egentlig?

FYYY FAEN SÅ SLEM og usympatisk du er, kjæresten min, fordi du har en annen Facebook profil med BIIIILDE av deg selv. FY SKAM DEG.

Eh!?! Jeg ser ikke hva han har gjort galt?

For det første har han ikke nevnt denne profilen.. han bruker ikke en gang sitt eget navn og bruker "kjekkas" bilder av seg selv.. kanskje er det greit for deg at kjæresten din har flere profiler med falske navn som du ikke vet om men jeg kan ikke si jeg føler det er helt rett...

Skrevet

For det første har han ikke nevnt denne profilen.. han bruker ikke en gang sitt eget navn og bruker "kjekkas" bilder av seg selv.. kanskje er det greit for deg at kjæresten din har flere profiler med falske navn som du ikke vet om men jeg kan ikke si jeg føler det er helt rett...

Javel, jeg ser fortsatt ikke problemet. Du vet jo faktisk ikke hva han bruker profilen til. Hadde det kommet frem at han f.eks. brukte den til å flørte med andre jenter osv, da hadde du hatt grunn til å bli sur.

Skrevet

Lenge leve kommunikasjon :) Hva med å bare snakke med han?

Jo det er jo tanken å snakke med han.. Men han er ikke ferdig på jobb enda så jeg venter... Jeg fant det ut i kveld liksom. Jeg skal opp klokken 6 for å dra på jobb selv men jeg greier ikke å legge meg før jeg har fått dette ut av verden!

Skrevet

Jo det er jo tanken å snakke med han.. Men han er ikke ferdig på jobb enda så jeg venter... Jeg fant det ut i kveld liksom. Jeg skal opp klokken 6 for å dra på jobb selv men jeg greier ikke å legge meg før jeg har fått dette ut av verden!

Fått vite noe mer ts?

Skrevet

Fått vite noe mer ts?

Hehe... han brukte den falske profilen med bildet for han sjekket ut muligheten til å lage kontaktkort og ville ikke teste med sin egen profil.. og ja når han sa det så trodde jeg han med en gang fordi han snakket om disse visittkortene for noen uker siden men nevnte ikke at han brukte den falske profilen.. Så igjen er det jeg som får hetta uten grunn :fnise: Uansett så synes jeg det er teit å ha en annen profil med falskt navn og sine egne bilder.. så han slettet bildene fordi han hadde glemt hele greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...