Gå til innhold

Hvor kan jeg reise med barnet mitt i jula? som er billig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enslig forelder og jeg ønsker å reise bort med mitt barn i romjulen, nyttårshelegen..

Jeg har desværre ikke så god økonomi, og har lenge siklet litt på Langedrag men det blir i overkant mye penger for en helg med 2 overnattinger. Vi har heller ikke bil så blir nødt å reise kollektivt. Vi bor i oslo.

Er det noen som vet om noe annet sted det er åpent på denne tiden av året og hvor det også er andre barn og foreldre og et ok og fint sted å være..?

Kunne tenkt meg en forholdsvis rolig nyttårsaften uten mye fest og alkohol, men hyggelig for oss begge og gjærne et sted med litt folk og hygge.

Anonym poster: 2cb2d47ffa6d01295c63d11b2764c99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann.

Jeg er som trådstarter også aleneforelder og vurderer akkurat det samme da jeg ikke har annen familie enn mitt ene barn og har lyst å reise bort og kose oss i jula.

Siden jeg jobber i hotelbransjen har jeg jo noen muligheter men kunne tenke meg å kanskje dra en plass hvor andre foreldre med barn er i julen og evt sammen med andre aleneforeldre.

Skulle det sitte andre der ute med samme tanker som meg så send meg gjerne mail på :D

Endret av Sulosi
identifisering
Skrevet

Tråden er ryddet da det ikke er lov å legge ut informasjon som kan identifisere brukere.

Ved å registrere seg som bruker kan PM brukes.

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Om du er enslig forelder og bor i Oslo, ville jeg ha sjekket ut Marte nettverkssenter. Jeg har fått mye støtte der. Spesielt fint om du har dårlig råd, de har aktiviteter for barna. Det er jo ikke et svar på spm ditt, men de har feks feiring av juleaften, om du og barnet er alene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...