Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Føler meg litt teit nå...

Det er en fyr jeg ikke jobber sammen med, men møter avogtil på kongresser, konferanser ol. Siden vi jobber i samme bransje. Vi har alltid hatt en flørtende tone, men ikke noe mer. Nå har vi vært på kongress en uke og i går var avslutningsmiddagen. Vi flørtet som vanlig og endte tilslutt opp på rommet mitt.... Vi er begge single (så vidt jeg vet) så det er ikke noe problem. Men han ble så anderledes når vi hadde sex. Han har alltid vært veldig oppmerksom, gitt komplimenter osv. Han ble plutselig en helt annen. Veldig voldsom og sa flere fornærmende ting osv. Og skulle liksom kjøre alle stillingene i boka på 15 min... Vi var jo veldig fulle begge to og han slet vel litt med å få full ereksjon. Og jeg ble vel egentlig litt lei underveis og ville bare sove. Vet ikke hvordan jeg skal forklare helt, men hele opplegget ble bare kleint. Nå angrer jeg egentlig på hele greia. Ikke veldig dreven på ons, men har hatt det før uten anger (selv om det aldri har vært noe høydepunkt rent sexuelt). Kanskje det var det at han skiftet personelighet så totalt. Sukk, andre som har opplevd lignende. Vil bare glemme hele greia jeg... Men tror det vil bli veldig rart neste gang jeg ser han, tror heldigvis det er noen mnd til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke din feil at dere ikke hadde noen kjemi i senga. Om det ikke hadde skjedd noe nå, hadde det kanskje skjedd på et senere tidspunkt. Se på det som en erfaring, og se fremover!

Anonym poster: 9dba05f7c18cb9983749074e58dc8a97

Gjest Katten.
Skrevet

... ok?

Seksuelle preferanser er ikke nødvendigvis bundet om med hvilken type person en er til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...