Gå til innhold

Karen Blixen snøfnugg i sølv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor de selger Karen Blixen julepynten som heter snøfnugg? er på utkikk etter sølvvarianten, stor eller liten spiller ingen rolle :)

Bor i Trondheim så nettbutikk eller butikker her i byen hadde vært best!

Anonym poster: ed1bdd8f93d7f87221bdedc1e3f9e644

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å søke, men fant bare Kreftforeningens side, og der hadde de ikke flere igjen.

Det er mulig det har gått ut, men jeg tror Rosendahl er forhandler, så du kan jo sende en e-post og spørre dem?

Lykke til.

:heks:

Skrevet

Takk for tips! Har ikke spurt rosendahl, ser de ikke har alle de selger på siden sin (som jeg har sett til salgs både i år og i fjor som jeg tviler på har gått ut) men kan prøve å sende en mail å høre!

Traktøren har de ikke på sin hjemmeside som jeg finner ( i katalogen) så vet ikke om det er noe vits i å stikke innom?

Håper alle kan holde utkikk når de er på shopping! :kalle:

Skrevet

Kitch'n har Karrn Blixens jul, men jeg vet ikke hvilke de har inne. Om du ønsker noe de ikke har inne kan det være de tar inn for deg.

Skrevet

Fant mange av (hele?) serien hos Jernia butikker i fjor. Kanskje litt tidlige enda.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dumpet inn en reklameavis fra Jernia idag. Der averteres det for mange i serien. Kan ikke se snøfnuggformen, men får anta de fører den også

Skrevet

kitchn har ikke snøfnugg, de har mange andre da :) Skal innom Jernia i morgen og se, de hadde ikke snøfnugg på sida si eller i reklamen så tørr ikke håpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...