Gå til innhold

Spørsmål til slanke menn: foretrekker du tynne eller fyldige jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som slank/tynn/veltrent mann: Foretrekker du svært slanke jenter, normalt slanke jenter eller jenter med litt ekstra på kroppen?

Bilde 1 definerer jeg som tynn, bilde 2 som normalt slank og bilde 3 som litt fyldigere. (det er altså ikke snakk om overvektige jenter)

Anonym poster: 2a381ff43d5a1e9a9cf948ba3235d024

post-37809-0-87979900-1351879918_thumb.j

post-37809-0-49379800-1351879936_thumb.j

post-37809-0-22168100-1351879949_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Antakelig foretrekker de hun i svart badedrakt. :)

Skrevet

Tenker de fleste menn mener ja takk alle tre.

Anonym poster: b29e05c01751d94532c1a7793d1882ea

• Liker 4
Skrevet

Jeg foretrekker ei dame som har et normalt forhold til kroppen sin.

Altså ei som ikke er undervektig og ikke overvektig, fordi hun spiser god normal sunn mat og holder seg i god normal fysisk form.

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg så pisslei sånne spørsmål. Samme med "er denne dama kjukk?" "er denne dama for tynn?" Kan ikke kvinneguiden holde seg for gode for å la sånne innlegg komme gjennom?? Slett med en gang.

Skrevet

3 normalt veldreide damer :wow:

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg så pisslei sånne spørsmål. Samme med "er denne dama kjukk?" "er denne dama for tynn?" Kan ikke kvinneguiden holde seg for gode for å la sånne innlegg komme gjennom?? Slett med en gang.

Helt enig, men jeg trøster meg med at de som lager disse trådene ikke er de skarpeste knivene i skuffen. For noen verdensproblemer de tenker på - det er ikke måte på!

Anonym poster: fbdda4029937373552301c66b10a89d6

• Liker 2
Skrevet

hun helt til venstre i svart. deilige tynne lår og små pupper. mmmm

Anonym poster: 976274b8981e2b456bed9f4a8749fa8c

• Liker 2
Skrevet

hehe Dette er jo så typisk kvinnelig som det kan få blitt ;)

Akkurat det samme som når dama spør mannen; "Ser rompa mi stor ut i denne buksa?"

:ler:

Skrevet

Nr 2 er en tier, Rihanna er fin.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker både tynne og fyldige kropper. Bare hun ikke er så underernært at hun ikke orker annet enn å ligge i sengen eller er så rund at hun kan rulle avsted, så er det ikke noe problem egentlig. :)

• Liker 2
Skrevet

Som slank/tynn/veltrent mann: Foretrekker du svært slanke jenter, normalt slanke jenter eller jenter med litt ekstra på kroppen?

Bilde 1 definerer jeg som tynn, bilde 2 som normalt slank og bilde 3 som litt fyldigere. (det er altså ikke snakk om overvektige jenter)

Anonym poster: 2a381ff43d5a1e9a9cf948ba3235d024

Haha, jeg må slutte å lese sånne tråder. Jeg har nok veldig lik kropp som nr 1 og 2 av de "fyldige" damene dine, og jeg har ikke trodd at jeg er lubben. Ser at jeg må revurdere mitt syn ;)

• Liker 1
Skrevet

Og så noe så inni heeeeelvetes jævlig lei også, excuse my unwomenlylike language.

"Foretrekker du hår til skuldrene eller rett under puppen, skal kjønnslepper være 2 eller 3,45 centimeter lange, blir jeg dumpa om jeg har 1 mm ekstra fettlag på ræva, er denne dama bælfeit som ei dundre(bilde av kate winslet), er kuken min på 17 centimeter mikropenis og vil damer dumpe meg, jeg har kjønnshår; hjelp"

*kan vi få nytt reglement for retarderte saker på kåge og i alle tabloidblader og aviser omhandlende dette vaset*

• Liker 6
Skrevet

Alle de 3 var jo fine, men foretrekker en normal kropp. Litt ekstra på er greit, men ikke for mye :) Heller litt for mye enn radmager.

Skrevet

Og så noe så inni heeeeelvetes jævlig lei også, excuse my unwomenlylike language.

"Foretrekker du hår til skuldrene eller rett under puppen, skal kjønnslepper være 2 eller 3,45 centimeter lange, blir jeg dumpa om jeg har 1 mm ekstra fettlag på ræva, er denne dama bælfeit som ei dundre(bilde av kate winslet), er kuken min på 17 centimeter mikropenis og vil damer dumpe meg, jeg har kjønnshår; hjelp"

*kan vi få nytt reglement for retarderte saker på kåge og i alle tabloidblader og aviser omhandlende dette vaset*

Man kan jo bli mer eller mindre paranoid av alle disse trådene som florerer her.

Skrevet

Kun de to damene til venstre hadde fine kropper. Hun helt til venstre var ltt for utrent. Bare tynn er ikke ideelt. Hun nr 2 fra venstre var nesten perfekt. De tre til høyre var utrente/dvaske. Lite pent og noe jeg aldri går for lenger. Jeg investerer tid i trening og da gidde jeg ikke date damer som bærer preg av lite av det eller dårlig kost. Rihanna har ingen fin kropp. Hun har en kropp som er markedført på menn i alle aldere verden over og da skal det ikke så mye som skal til for å bli annsett som fin.

Anonym poster: f85a5256ec3bb01c0db85b9d05ff15e0

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg tror nok alle tre kroppstyper faller inn under kategorien pulbar for en stor del menn.

Jeg har vel faktisk vært innom alle tre kroppstyper og kan ikke si at jeg har merket noe som helst forskjell i tiltrekningskraften på slanke menn.

Noterer meg forøvrig at jeg nok for tiden går under din definisjon av "fyldigere". Min erfaring er at folk flest ser på meg som normalt slank, noe jeg selv også gjør.

Og jeg ser forresten på bilde 3-kroppen min som smokin' hot, og det gjorde jeg også når jeg var både bilde 1 og bilde 2! Selvtillit sitter i hodet, ikke prøv og lag en standard etter hva andre liker og la selvbildet stå og falle på 5 kg opp eller ned.

Gjest Tidssone
Skrevet

Tja. Det lages jo stadig vekk tråder om hvordan drømmemannen ser ut også?

Skjønner godt at mennene her inne får komplekser.

Skrevet

Hvis man først skulle begynne å sensurere, kunne man jo begynt med å drepe alle de åpenbare trolletrådene startet av AB :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...