Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på XBOX slim og XBOX vanlig? Hvor mange GB bør en ha når man spiller en del? Hvilken bør jeg kjøpe til samboer?

(i tenkeboksen, kan null og niks om slikt og vet såvidt forskjell på GB og MB)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xbox slim er tynnere. Harddisken har ingenting å si med mindre du har tenkt å laste ned mange spill på Xbox live, men Xbox live har dårlig utvalg og ligger som oftest flere måneder bak butikker.

Skrevet

Så det er egentlig ett fett?

Han laster da ned noe innimellom, men hvor mye plass han trenger til det aner jeg ikke.

Skrevet

Det KAN være greit å ha noen gigabyte ekstra, slik at man KAN laste ned ting hvis man vil, ikke får problemer med lagring, og kan installere spill PÅ X-boxen. De vil ofte kjøre mye bedre da, og støynivået går ned siden dvd-spilleren ikke trenger å gå hele tida. Generelt ville jeg sagt at jo mer minne, jo bedre. Det finnes flere og flere spill for download, og det tar fort litt plass. Men det er jo et økonomisk spm også.

Den nye X-box slim skal visstnok være mer stillegående og bedre ventilert enn forløperen. Jeg vet ikke om det stemmer, men HVIS det gjør det, så er det antakelig VELDIG bra. Min X-box bråker ganske mye, særlig når DVD-spilleren går.

Skrevet

Xbox...

Et annet alternativ er å kjøpe en minnepenn, som du kan bruke som en lagringsmåte.

Hvis du velger slim versjonen.

Skrevet

Ja, Xboxen hans bråker veldig. Spesielt hvis den jobber litt hardt innimellom. Så hvis Slim bråker mindre så er jo det kjekt.

Får sjekke litt priser ogsånt.

Men mann 42, hvor mye GB bør jeg ha da? :klo:

Skrevet

Jeg vil ikke tro at Slim bråker noe mindre, men om du vil redusere lyden den lager så er det best å installere spillene på Xboxen.

Fant denne på 320gb, jeg vil tro at det skulle holde plenty til det meste. Om det blir trangt om plassen så kan du kjøpe denne og installere spill eller hva som helst på den.

Skrevet

Jeg vil ikke tro at Slim bråker noe mindre, men om du vil redusere lyden den lager så er det best å installere spillene på Xboxen.

Fant denne på 320gb, jeg vil tro at det skulle holde plenty til det meste. Om det blir trangt om plassen så kan du kjøpe denne og installere spill eller hva som helst på den.

Det er den han har, men den er noen år gammel. Så den tuller litt innimellom.

Skrevet

Det er den han har, men den er noen år gammel. Så den tuller litt innimellom.

Okey, må det være en xbox han ikke har fra før av?

Skrevet

Okey, må det være en xbox han ikke har fra før av?

Nei har jeg sagt det?

Skrevet

Ja, Xboxen hans bråker veldig. Spesielt hvis den jobber litt hardt innimellom. Så hvis Slim bråker mindre så er jo det kjekt.

Får sjekke litt priser ogsånt.

Men mann 42, hvor mye GB bør jeg ha da? :klo:

Det er jo veldig avhengig av bruken. Dersom det er aktuelt å laste ned spill, og installere spill fra DVD til harddisk (noe som er en god ide) og dersom man har mange spill, så tror jeg at jeg ville satset på en stor disk. Jeg vet at de kommer i både 250 og 320, og personlig ville jeg valgt en av de.

Skrevet

Nei har jeg sagt det?

Bare antok det siden du nevnte at det var den han hadde fra før av.

Skrevet (endret)

Eg hadde den vanlige kvite før, men den begynte å bråke som eit helsike etter ei stund, så eg bytta den ut. Min xbox slim har vel 220gb, masse nok plass til spillsaver, lagring av spill på xboxen (gjør det aldri) og nedlasting av ekstramateriel. Eg hadde gått for slim med størst mulig lagringsplass, den ser finere ut også :)

Endret av X-1
Skrevet

Det er jo veldig avhengig av bruken. Dersom det er aktuelt å laste ned spill, og installere spill fra DVD til harddisk (noe som er en god ide) og dersom man har mange spill, så tror jeg at jeg ville satset på en stor disk. Jeg vet at de kommer i både 250 og 320, og personlig ville jeg valgt en av de.

Tror han installerer fra dvd til harddisk. Han har ihvertfall noen spill på x-boxen (de han spiller mest), mens noen bruker han CD på. Kanskje ta den største da, får sjekke ut prisforskjell.

Eg hadde den vanlige kvite før, men den begynte å bråke som eit helsike etter ei stund, så eg bytta den ut. Min xbox slim har vel 220gb, masse nok plass til spillsaver, lagring av spill på xboxen (gjør det aldri) og nedlasting av ekstramateriel. Eg hadde gått for slim med størst mulig lagringsplass, den ser finere ut også :)

Syntes slim var ganske mye penere ja, den er så svær den x-boxen. Pene er de jo ikke uansett, men. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...