AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg har nylig takket ja til en stilling i kommunen, og har fått arbeidskontrakt som jeg skal signere. Jeg stusser imidlertid over at under punktet "lønn" står det fra "lønnstrinn" til "lønnstrinn", uten å ha oppgitt hvilket konkret lønnstrinn akkurat jeg kommer til å ligge på. Er snakk om over 50 000 kr i forskjell mellom laveste og høyeste lønnstrinn... Jeg er uansett interessert i jobben om jeg så skulle ligge på det laveste. Men jeg mener imidlertid det ville blitt helt feil om jeg havnet på laveste lønnstrinn da jeg både har langt over kravet for formell utdannelse til gitt stilling, samt har flere års annisinitet. Noen måter man kan "regne ut" hvor man havner på lønnsstigen? Jeg trodde arbeidskontrakter skulle skreddersys den enkelte stilling, og ikke være så generell som denne. Noen med erfaringer rundt dette? Det gjelder Oslo kommune. Anonym poster: 4102fa3fb4b963b8dc8446c271a721bb Anonym poster: 9e065a651ad329d78449131f13d65a2a
orgus Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Er det ikke ganske vanlig å ha lønn avklart før man takker ja..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå