AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Hei jeg skal vel spørre om noe veldig patetisk nå. Jeg kommer nok til å bli litt ”mobbet” for det jeg lurer på, men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er veldig glad i en mann, han hadde bursdag her om dagen så jeg sendte han en bursdagsmail. Han hadde fått gave av meg litt tidligere pga. at vi ikke kom til se hverandre på en stund. Det jeg skrev: Gratulerer med dagen, du er offisielt gammel nå Jeg håper du har det bra der du er. Spis masse kake og vær glad Det jeg fikk til svar: Hei xxxxxxx Takk for hyggelige ord og kake anbefaling. Jeg har gaven du ga meg med meg, og jeg liker den veldig. Ta vare på deg selv og vær glad Jeg tenker egentlig at han bare var hyggelig og svarte, jeg ser liksom ikke en interesse fra ham til å forsette å skrive videre Men på en annen side så tenker jeg at jeg burde skrive at jeg er glad for at han likte gaven. Men vet ikke hva som er best, tenker at om han er interessert så tar han vel kontakt selv en eller annen gang. Anonym poster: c226593f8f017e9f7b4baed275995e5c
Gjest Summers Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Men hvordan skal han vite at du er interessert i han pga mailen du sendte han?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 På den ene siden virker dere som knapt bekjente, på den andre siden gav du han gave? Litt uklart for meg hvor godt du kjenner han? Uansett, du er interessert, og da anbefaler jeg å fortsette dialogen. Hva med: Glad du satte pris på gaven, håper du tok anbefalingen om kake på alvor. (eventuelt fortsette med å si at du har en kake du er spesielt god på som han kan bli invitert over på, eller en invitasjon på kafè, litt ettersom bekjentskap?) Anonym poster: 596e2a06768add584b20135aa6351080 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Men hvordan skal han vite at du er interessert i han pga mailen du sendte han? hehe, nei så klart ikke. Vi datet en stund og det var interesse der fra begge, som regel han som tok kontakt osv. Men så skjedde det noe og vi måtte på en måte bare glemme "oss". Vi var begge lei oss, det var ikke en god følelse. Jeg selv hadde ikke problemer med situasjonen, det var ikke kult det som hadde skjedd. Men jeg kunne taklet det hele, men det var på en måte han sitt problem. Han følte at alt ble vanskelig, og så måtte han plutselig flytte langt vekk. Jeg tror jeg har gjort det klart at jeg er interessert, ikke pga. mailen, men pga. alle samtalene vi har hatt. Tom. bursdagsmailen ville jeg ikke sende, for jeg ventet på en måte på et tegn fra ham. Men jeg tenkte på han hele dagen, så jeg gratulerte. Gaven han har fått er en litt spesiell gave som det ligger mye tanker og følelser i. Jeg vet at jeg vil få et svar hvis jeg skriver tilbake, men jeg vet ikke om det er noe mer å svare på. Jeg trenger å føle at han tar kontakt han også. Anonym poster: c226593f8f017e9f7b4baed275995e5c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 På den ene siden virker dere som knapt bekjente, på den andre siden gav du han gave? Litt uklart for meg hvor godt du kjenner han? Uansett, du er interessert, og da anbefaler jeg å fortsette dialogen. Hva med: Glad du satte pris på gaven, håper du tok anbefalingen om kake på alvor. (eventuelt fortsette med å si at du har en kake du er spesielt god på som han kan bli invitert over på, eller en invitasjon på kafè, litt ettersom bekjentskap?) Anonym poster: 596e2a06768add584b20135aa6351080 Hehe, neida vi datet en stund, men jeg har skrevet litt mer om det over. Jeg kan ikke invitere han over til meg, siden han bor veldig langt unna nå. Anonym poster: c226593f8f017e9f7b4baed275995e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå