Gjest 10na Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvorfor klarer ikke menn å konsentrere seg om mer enn en ting om gangen????? Hvordan klarer menn å bo i hus som ser ut som svinestier????? Hvordan klarer menn å overse at skittentøykurven renner over - og stinker?? Hvordan klarer menn å bare bytte sengtøy 2 ganger pr. år?? Hvorfor tror menn at de med en stinkende øl-ånde med replikken "hei schnuppa - vil du bli med hjem å se på frimerkeschamlingen min" kan få snøret i bånn?? Hvorfor får menn når de runder 40 år panikk, skiller seg fra kona, får ny dame på 20 samt en knallrød sportsbil?? Hvorfor tror menn at den fulle søppelkurven på kjøkkenet spaserer ut i søppelspannet selv?? Hvorfor tror menn på oss kvinner når vi sier at størrelsen på "manndomen" ikke spiller noen rolle?? ...... fordi de er primitive vesner med kun den ene hjernehalvdelen inntakt og uten egne meninger. 10na 1212[ Dette Innlegg er endret av: 10na den 2002-05-31 11:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Jøss..... hmmm neeeeei, menn? Skal vi seee: Jo jeg HAR tiss, da er jeg mann!.... Lese en gang til..... neeeei , nei, stemmer ikke. Ment for å trigge andre kaskje, eller en dårlig dag? hmmmm Søstra mi er jo slik (litt) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvis dette temaet er en motpart til waco`s teite innlegg, da synes jeg dette blir en rar vei å gå. I stedet for å diskuterer ting, skal man begynne å "slenge" dritt om det andre kjønn. Vel, kanskje det ikke var det som var din intensjon, men det var i allefall det jeg assosierte. Håper dette ikke er beskrivelsen på din mann, 10na. Da jeg leste dette fikk jeg en tanke: gud hvor heldig jeg har vært med min mann., 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #4 Del Skrevet 31. mai 2002 *ler og ler*..... morsomt hvor mange slike "huff kvinner - og huff menn" varianter det finnes *S* En del er sant.... en del er mindre sant.... men alltid er det mange ting som stemmer i disse "hva er feil med det motsatte kjønn" oversiktene. Hilsen en Mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 31. mai 2002 #5 Del Skrevet 31. mai 2002 Innlegget var ment som en provokasjon og som en generell betrakning ispedd et snev av fakta...... Min mann..... nope, han er ikke slik Men min forrige mann var det - og mye verre. Menn er generelt søte og greie - hvem kan da motstå slike ukompliserte enkle vesener. De er jo bare til å spise opp YYYIIIIHAAAA...... DET ER HELG!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 31. mai 2002 #6 Del Skrevet 31. mai 2002 Noen som kjenner seg igjen? "Spørsmål: Hvor mange kvinner med PMS trengs det for å skifte en lyspære? Svar: En. EN! Og vet du HVORFOR? Fordi det er INGEN ANDRE her i huset som vet HVORDAN man skifter lyspære. De ser sågar ikke at den GAMLE PÆREN IKKE LENGER VIRKER! De ville gladelig sitte i STUMMENDE MØRKE resten av UKEN før det i det hele tatt GIKK OPP FOR DEM at det var mørkt. Og når de omsider fattet at de satt i mørket ville de IKKE KLARE å finne en ny pære selv om lyspærene her i huset har vært i det SAMME skapet de siste SYTTEN ÅRENE. Dersom de som ved et trylleslag skulle klare å finne frem en ny lyspære ville stolen de brukte for å nå opp til den FORDØMTE PÆREN stå på stedet hvil i TO DAGER før noen i det hele tatt hadde ÅNDSNÆRVÆRELSE nok til å fjerne den. OG VED STOLEN VILLE ESKEN FRA DEN NYE LYSPÆREN LIGGE!! HVORFOR? FORDI INGEN HER I HUSET HAR NOENSINNE LÆRT SEG Å BÆRE UT SØPPELET!! DET ER I DET HELE TATT ET UNDER AT VI IKKE LEVER PÅ ET SØPPELBERG. Unnskyld, hva var spørsmålet igjen.?" Fikk den på mail fra en venninne. Hun er også fra Rrrrogaland, 10na. Hva er det med dere damer derfra? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. mai 2002 #7 Del Skrevet 31. mai 2002 Det da var godt!! Trodde det var en feil at jeg hadde utovertiss en stund.... hehehe God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 31. mai 2002 #8 Del Skrevet 31. mai 2002 Hihihi..... Vibeke, den var artig!!! Med oss damer fra Rrrrogaland..... hm.... vi er vel inderst inne ikke særlig anderledes enn andre quinder rundt i det ganske land - med det finnes jo noen KRAFTIGE unntak. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2002 #9 Del Skrevet 31. mai 2002 ..nå forstår jeg hvorfor venninnene mine insisterer på å vaske hos meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mai 2002 #10 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei! Det hadde vært fint om noen gadd stikke innom meg og vasket opp, vakset klær, vasket gulv, laget mat, skiftet lyspærer, skiftet sengetøy, klippet plen, tatt telefonen, båret ut søpla og annet forefallende arbeid. Jeg vet min begrensning siden jeg er mann og dermed har jeg avfunnet meg med at jeg kun kan tenke på en ting av gangen. Nå er det fotball VM, og jeg har nok med det i en måneds tid! Om noen kunne utføre det lille jeg ber om, samt holde kjeft slik at ikke kampene blir ødelagt, så skal jeg alltids klare å hente mer øl i kjøleskapet selv! Med sportslig hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. mai 2002 #11 Del Skrevet 31. mai 2002 Du kan stenge telefonen en måneds tid, Kris, så slipper du å bli forstyrret! Jeg kan klippe plenen din, men da ryker løvetannåkeren din! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 31. mai 2002 #12 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg er jente, og jeg har løvetannåker. Helt seriøst. Åkeren er planlagt -jeg lager nemlig vin av løvetann. Blir en helt utrolig god vin!!! Så ingen grunn til å mobbe gutter med løvetannåkre. En løvetannåker vitner om at gutten/mannen er en vinkjenner med særdeles god smak. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. mai 2002 #13 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg mobber ikke, Nelle, jeg bare konstanterer at åkeren hans ryker hvis jeg slippes løs med en motorisert gressklipper! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mai 2002 #14 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg kan ikke akkurat si at jeg har løvetannåker, men det kunne nok trengtes rydde og vaskebesøk en gang i uken her og, ja. Må være en genfeil her siden jeg er jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 31. mai 2002 #15 Del Skrevet 31. mai 2002 Da er vi flere med genfeil.Har ikke åker jeg,la platt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #16 Del Skrevet 31. mai 2002 Ha,ha,ha... Jeg synes Kris sin kommentar var kjempemorsom Har forresten smakt løvetannvin og det er kjempegodt! Kan faktisk anbefales (Ut å plukke Løvetann, jenter!) Anette (med ugress i verandakassen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mai 2002 #17 Del Skrevet 31. mai 2002 Væren, jeg synes du er lettere frekk når du kritiserer min vakre løvetannåker! Løvetann er en meget vakker blomst, og den er lettstelt og dør aldri ut. Den kan selvfølgelig benyttes som ingrediens til en meget god vin, men den er også Norges vakreste hageblomst. Dessuten er det utrolig deilig å se at naboene velstelte hage blir drept av løvetann fra min hage! Alt arbeidet deres er forgeves, og jeg kan stå på andre siden av gjerdet og si med et lite flir: Jeg ser De holder plenen deres fri for løvetann i år også fru Hansen. Når høsten kommer skal De vel lade batteriene slik at De er klar til dyst igjen neste sommer. Når det gjelder fotball VM, så kom jeg faktisk på at jeg ikke gadd kjøpe rettigheter til å se mesterskapet, så du kan nok fortsette å ringe! Senegal - Frankrike 2-0!!!!!! Med sportslig løvetann hilsen _________________ ¤Kris¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-05-31 21:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #18 Del Skrevet 4. juni 2002 Hvorfor klarer ikke menn å konsentrere seg om mer enn en ting om gangen????? - Fordi vi er opptatt av å gjøre det ordentlig. Hvordan klarer menn å bo i hus som ser ut som svinestier????? - Vi har så mange viktige ting å gjøre, som å ligge på sofaen og se på fotball eller dra ut å drikke øl med kompiser. Hvordan klarer menn å overse at skittentøykurven renner over - og stinker?? - Samme svar som over. Hvordan klarer menn å bare bytte sengtøy 2 ganger pr. år?? - Jeg tror det har sammenheng med hankjønnets behov for å markere revir... Hvorfor tror menn at de med en stinkende øl-ånde med replikken "hei schnuppa - vil du bli med hjem å se på frimerkeschamlingen min" kan få snøret i bånn?? - Øl får oss til å føle at vi strutter av selvtillit og sexappeal, og ikke egentlig bare er snøvlende fylliker. Hvorfor får menn når de runder 40 år panikk, skiller seg fra kona, får ny dame på 20 samt en knallrød sportsbil?? - Hvorfor ikke? (Vi tror at vi ikke blir gamle hvis vi gjør det) Hvorfor tror menn at den fulle søppelkurven på kjøkkenet spaserer ut i søppelspannet selv?? - Vi synes det er interessant å studere det biologiske mangfoldet som oppstår etter noen uker. Hvorfor tror menn på oss kvinner når vi sier at størrelsen på "manndomen" ikke spiller noen rolle?? - Av samme grunn som dere kvinner tror på oss menn når vi sier "Neida, du er ikke tykk. Du er bare sey". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå