Lilliani Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Hei! Jeg lurer bare på en liten ting. Når jeg gikk på videregående var det sånn at vi måtte søke om stipend for hvert halvår. Altså i juli og i desember/januar. Gjelder dette også på høgskolen? Er det sånn at jeg må søke på nytt nå for å få stipendet og lånet utbetalt i januar, eller gjelder det for et helt år? Takk for svar, dere som kan dette Jeg finner det nemlig ikke ut!!
Gjest WendyClear Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Det kommer ann på om du har søkt for begge semester eller bare for høsten. Det er noe du kunne krysse av da du søkte i sommer. Regner med at du finner hva du har fått innvilget for på lanekassen.no
Gjest Wilhelmine Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 (endret) Det kommer an på hva du har søkt. Når du fyller ut søknaden på høsten er det et av valgene, om du vil søke for både høsten og våren, eller kun høsten. Det er sammen med valgene om du vil søke fullt lån og stipend, bare stipend, eller mindre lån. Har du søkt for bare høst må du søke igjen for våren. Edit: Treging... Endret 2. november 2012 av Wilhelmine
Myntkast Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 (endret) Du kan enten søke for ett og ett semester eller for begge semestrene samtidig. Hvis du har mottatt støtte nå i dette første semesteret, krysset du under søknaden av om du ønsket for et helt skoleår eller for et halvt. Hvis du ikke har mottatt noe til nå eller at du kun søkte for høstsemesteret, kan du søke for vårsemesteret nå. Er vist litt treg, jeg også.. Endret 2. november 2012 av Myntkast 1
Lilliani Skrevet 2. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2012 Så på søknaden nå og der står det, "Søker for: Høst 2012 og vår 2013", så da skal jeg ikke gjøre noe?
Lilliani Skrevet 2. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2012 Nei, da skal det være i orden Så bra, en bekymring mindre! Takk for svar, dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå