AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Har lest her inne at noen hevner utroskap med utroskap, og det har fått meg til å tenke litt. Kjæresten min var for noen mnd siden utro, og jeg har valgt å prøve å tilgi han og gå videre. Men siden han aldri har opplevd liknende, vet han da ikke hvordan jeg føler meg. Og istedenfor da å fysisk være utro tilbake, er det noen som har løyet i et par timer om at de har vært utro bare for at de vil kjæresten skal føle det du selv har følt, bare for noen timer? Vil da bare si at jeg har ingen planer om å gjøre dette, har bare tenkt litt på dette.. Anonym poster: 482c7eb0f01d5e20dbe7c1faed9a88cb
Alvina Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Nei, og har aldri tenkt tanken. Forstår heller ikke at utroskap skal være hevn for partners utroskap selv om jeg kan forstå akkurat den tanken. Men det er ikke noe som gjør forholdet bedre og hva om den man er hevn-utro sammen med ikke er særlig i senga? Må man da gjøre det flere ganger?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Ts her: No skrev jeg "istedenfor å være fysisk utro..." om du tenkte utifra min tekst? Jeg har tenkt på dette "bare" for at kjæresten skal vite hvordan det føles. Anonym poster: 482c7eb0f01d5e20dbe7c1faed9a88cb
Alvina Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Ts her: No skrev jeg "istedenfor å være fysisk utro..." om du tenkte utifra min tekst? Jeg har tenkt på dette "bare" for at kjæresten skal vite hvordan det føles. Anonym poster: 482c7eb0f01d5e20dbe7c1faed9a88cb Jeg ville ikke diktet opp en historie om utroskap for å hevne meg. Og hadde kicket om en type gjorde det samme mot meg. Hvordan kan man tro at det bare var på tull? Og hvis du er utro en dag, vil han tro du tuller eller at det er seriøst.? Det vil bare skape drama.
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Det at han var utro er veldig alvorlig og dere hadde nok det helt forferdelig da,hvorfor gjøre det forferdelig igjen? jeg skjønner øye for øye og tann for tann logikken din,men det er mye bedre å få fred i sjelen enn å måtte hevne seg og ødelegge alt. Skulle noe sånt gi deg noe glede,så gjør du som du vil. Jeg tror at kvinner som har opplevd utroskap tok det veldig vondt,men perioden senere kan være enda verre,spesielt hvis du fremdeles er med typen..
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Nei, jeg ville ikke tullet med dette.. Jeg synes ikke utroskap er noe en skal tulle med, og selv om du sikkert veldig gjerne vil at han skal kjenne et snev at hva du har "gått" gjennom, blir det veldig feil i mine øyne. Har man tilgitt utroskap så skal man se fremover og jobbe med forholdet. Jeg tror ikke dette vil gjøre ting noe bedre for dere.
xXAmorXx Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 (endret) Kjære deg, det er kun i naturfag at uttrykket "Likt løser likt" funker Endret 2. november 2012 av xXAmorXx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå