Gå til innhold

Dater en fyr som har vært i et langt og særiøst forhold bak seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en ting jeg går å grubler litt på, og som jeg håper noen av dere der ute kan hjelpe meg med.

Har nettopp begynt å date en fyr jeg møtte på fest. Vi har vært på en date, og har allerede planlagt den neste. Jeg liker han veldig godt, og gleder meg til å bli bedre kjent med han.

Vi har ikke snakket så mye personlig enda, men nå har jeg funnet ut at han har vært i et lengre forhold over flere år. Det ble slutt for 4-5 måneder siden, så nå er jeg litt usikker. Bør jeg ta det litt rolig? Og kan jeg være sikker på at han ikke bruker meg for å komme seg over eksen, eller bør jeg bare la fortid være fortid..og tenke at han er ferdig med eksen?

Vi er begge i begynnelsen av 20årene.

Håper noen kan hjelpe meg!

Anonym poster: 3dea1eae3541a1e7acf0aae5d32d3a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør alltid ta det rolig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde vært jævla forsiktig, men kun pga erfaring. Data en type en veldig kort periode, men vi var sammen veldig mye i løpet av den tiden. Skulle bort i to uker, og innen jeg var kommet hjem så var de sammen igjen :(

Men det var litt kortere siden de hadde gjort det slutt da.

Anonym poster: aa5c601e02e528ac85667b9370a553d5

• Liker 1
Skrevet

Gå for det :-)

Han jeg er samboer med og venter baby med hadde vært singel i 2 uker når vi møttes. Han kom også ut av et forhold på 4-5 år.

Jeg tenkte det samme som deg og ble advart fra alle kanter, veldig glad for at jeg følte hjertet mitt :-)

Anonym poster: 7351017f2e6a36f31aae0ddf5923675b

• Liker 1
Skrevet

TS her..

Så godt å høre at flere har erfaring med dette, men jeg skal selvfølgelig være forsiktig. Vet jo som sagt ikke hvor lenge siden det ble slutt, men er vell bare best å se ann litt hva som skjer :)

Anonym poster: 3dea1eae3541a1e7acf0aae5d32d3a67

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...