AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Hei! Har en ting jeg går å grubler litt på, og som jeg håper noen av dere der ute kan hjelpe meg med. Har nettopp begynt å date en fyr jeg møtte på fest. Vi har vært på en date, og har allerede planlagt den neste. Jeg liker han veldig godt, og gleder meg til å bli bedre kjent med han. Vi har ikke snakket så mye personlig enda, men nå har jeg funnet ut at han har vært i et lengre forhold over flere år. Det ble slutt for 4-5 måneder siden, så nå er jeg litt usikker. Bør jeg ta det litt rolig? Og kan jeg være sikker på at han ikke bruker meg for å komme seg over eksen, eller bør jeg bare la fortid være fortid..og tenke at han er ferdig med eksen? Vi er begge i begynnelsen av 20årene. Håper noen kan hjelpe meg! Anonym poster: 3dea1eae3541a1e7acf0aae5d32d3a67
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg hadde vært jævla forsiktig, men kun pga erfaring. Data en type en veldig kort periode, men vi var sammen veldig mye i løpet av den tiden. Skulle bort i to uker, og innen jeg var kommet hjem så var de sammen igjen Men det var litt kortere siden de hadde gjort det slutt da. Anonym poster: aa5c601e02e528ac85667b9370a553d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Gå for det :-) Han jeg er samboer med og venter baby med hadde vært singel i 2 uker når vi møttes. Han kom også ut av et forhold på 4-5 år. Jeg tenkte det samme som deg og ble advart fra alle kanter, veldig glad for at jeg følte hjertet mitt :-) Anonym poster: 7351017f2e6a36f31aae0ddf5923675b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 TS her.. Så godt å høre at flere har erfaring med dette, men jeg skal selvfølgelig være forsiktig. Vet jo som sagt ikke hvor lenge siden det ble slutt, men er vell bare best å se ann litt hva som skjer Anonym poster: 3dea1eae3541a1e7acf0aae5d32d3a67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå