Gå til innhold

Er det virkelig ingen kjekke menn mellom 40 og 50

Anbefalte innlegg

Gjest winston
Skrevet

Er det virkelig ingen kjekke menn mellom 40 og 50 på Sukker, eller er det bare noe rart med meg?

Har lyst å flørte, og kommer meg ikke ut i helgen pga av barn.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Å det er mange hyggelige, charmerende menn mellom 40 og 50.

De fleste av dem er opptatt, men det finnes noen som ikke er så alfor skadeskudd, og som ikke er opptatt.

Det er mye flott å finne bak en fasade om du gidder ta deg tid, og ikke bare ser på bilder ;)

- jeg tror det kommer helt ann på hva du søker etter...

Hvorvidt de er på Sukker må da gudene vite :klo:

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig ingen kjekke menn mellom 40 og 50 på Sukker, eller er det bare noe rart med meg?

Jo, jeg er kjekk, singel og i passe alder - men ikke på Sukker... M46 :blomst:

Anonym poster: 488783dc90c3e1aa1223985b440a9784

Skrevet

Lurer på det samme som TS. Finner han iallefall ikke på MP. Er også singel med to små barn og kommer meg sjelden ut på byen eller ut for å delta på ulike aktiviteter uten barna. Jobber i tillegg i et yrke der det er få menn... Syns ikke jeg er spesiellt kravstor, men vil jo gjerne møte en som jeg også liker utseendet til. Virker desverre som om de som ser kjekke ut i min alder kun er ute etter en flørt eller de kan velge og vrake i single, villige damer, så de blir litt høy på pæra.

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Jo, jeg er kjekk, singel og i passe alder - men ikke på Sukker... M46 :blomst:

Så bra! Da blir det oss to da :)

Skrevet

Så bra! Da blir det oss to da :)

Så bra! :) Jeg bor i Sogn og Fjordane - du da?

Skrevet

Joo, det er mange! Bare synd jeg er 22..

Gjest Gorgonzola
Skrevet

De (vi) kjekke mennene mellom 40 og 50 sitter ikke på Sukker og flørter, det er ikke skikkelig flørting.

• Liker 1
Skrevet

Så bra! :) Jeg bor i Sogn og Fjordane - du da?

Så bra! :) Jeg bor i Sogn og Fjordane - du da? .... selvfølgelig M46 som svarte :Nikke:

Gjest winston
Skrevet

De (vi) kjekke mennene mellom 40 og 50 sitter ikke på Sukker og flørter, det er ikke skikkelig flørting.

Tydeligvis. Smatt fort ut derfra igjen.

Skrevet

Mulig den gruppen er mer på møteplassen eller match.

Min erfaring er at de "kjekke" blir kapret ganske kjapt når de er single. Menn går kjappere inn i et nytt forhold enn kvinner. Samtidig så vil kanskje en del av disse mennene ikke gå inn i et forhold med små barn. Jeg har samme målgruppe, men store barn som gjør at jeg står friere.

Anonym poster: 602a37946d83251728105eca526eb8be

Gjest winston
Skrevet

Så bra! :) Jeg bor i Sogn og Fjordane - du da? .... selvfølgelig M46 som svarte :Nikke:

Oslo her.. Får bli avstandsforhold da :)

Skrevet

Det renner nok over av dem. Noen av oss gjemmer oss her.

Skrevet

Oslo her.. Får bli avstandsforhold da :)

Flott da har vi avstandsforhold fra nå av :klem1:. Tar du et glass :vin:med meg for å feire? M46

Gjest winston
Skrevet

Flott da har vi avstandsforhold fra nå av :klem1:. Tar du et glass :vin:med meg for å feire? M46

Jippi !!

Har bare vodka, men feirer for harde livet her.

Gjest winston
Skrevet

Det renner nok over av dem. Noen av oss gjemmer oss her.

Mulig jeg bare skal gjemme meg her selv.

Skrevet

Min kjekke nabo er i tidlig 40åra, singel, ingen barn og er å finne på sukker :) Vil ikke skrive det han kaller seg på sukker her da. Jeg forsøkte å finne han uten bruker og uten brukernavnet hans på sukker, men det klarte jeg ikke. Så han endte opp med å måtte vise meg profilen så jeg kunne se om han ville få seg riktig kjæreste :P Han og min samboer er utrolig gode venner så vi er en del sammen med han og jeg ser selvsagt på han som en god venn. Så jeg er litt opptatt av at han møter en dame som er riktig for oss alle :P Hun er nødt til å passe godt sammen med han!

Skrevet

Jippi !!

Har bare vodka, men feirer for harde livet her.

Jeg kan føle at du allerede sitter i armkroken min... :hug: M46

Skrevet

Min kjekke nabo er i tidlig 40åra, singel, ingen barn og er å finne på sukker :) Vil ikke skrive det han kaller seg på sukker her da. Jeg forsøkte å finne han uten bruker og uten brukernavnet hans på sukker, men det klarte jeg ikke. Så han endte opp med å måtte vise meg profilen så jeg kunne se om han ville få seg riktig kjæreste :P Han og min samboer er utrolig gode venner så vi er en del sammen med han og jeg ser selvsagt på han som en god venn. Så jeg er litt opptatt av at han møter en dame som er riktig for oss alle :P Hun er nødt til å passe godt sammen med han!

Send han over hit ;-)

Du og jeg har shoppingen tilfelles , så da er det i boks vel ?

K40

Skrevet

Hehe :) Hvor er hit :P Tror han er ute i kveld for har vært veldig stille i blokka :) Snill sånn altså! Drar heller ut når vi har barnet enn å ha høy musikk her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...