AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #21 Skrevet 4. november 2012 Hvor gammel er du, TS? Anonym poster: a28ef7512572646d1b6f23372a59ff99
kills Skrevet 4. november 2012 #22 Skrevet 4. november 2012 Synes også Lana er sex on legs, men er helt tydelig at hun har roet ned på leppeforstørringen, noe jeg er glad for. Hun hadde mye større lepper i begynnelsen av karrieren (så litt sykt ut), noe jeg kan bekrefte etter å ha sett hjemmesnekrede videoer av henne. Ofte går det i motsatt rettning, da de fleste som begynner med restylane etc. bare øker mengde for hver gang. Det som er skummelt er om man blir litt blind på mengden man pumper inn i leppene, noe heidi alexandra og sophie elise er et eksempel på (bloggere), yuck. Jeg er enig i at leppene ser mindre ut, men restylane? Ved tanke på det andre gode arbeidet som er utført på henne så vil jeg tro at hun har tatt en mer kostbar og permanent behandling. Kosmetiske operasjoner bruker jo gjerne et års tid på å utvikle seg til det endelige resultatet. .. Men det er jo bare mine tanker.
Miss Lucky Skrevet 4. november 2012 #23 Skrevet 4. november 2012 Restylan blir ikke pent på meg.. det slutter liksom ikke å se hovent ut, så hele partiet under nesen står liksom litt ut. Restylan blir også fort brutt ned i kroppen min, så etter bare 1,5mnd begynner leppene allerede å se ut som de gjorde før resylan. Så for å "opprettholde" de store leppene burde jeg få påfyll etter 1,5mnd.. da ble det plutselig veldig dyrt. Så tror ikke jeg gidder å gjøre det flere ganger
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #24 Skrevet 4. november 2012 Restylan blir ikke pent på meg.. det slutter liksom ikke å se hovent ut, så hele partiet under nesen står liksom litt ut. Restylan blir også fort brutt ned i kroppen min, så etter bare 1,5mnd begynner leppene allerede å se ut som de gjorde før resylan. Så for å "opprettholde" de store leppene burde jeg få påfyll etter 1,5mnd.. da ble det plutselig veldig dyrt. Så tror ikke jeg gidder å gjøre det flere ganger Fikk du ande-aktige lepper? Det er det jeg er så redd for... Anonym poster: 3aca845ae3e590d1fb19bdcf43f61d75
Miss Lucky Skrevet 4. november 2012 #25 Skrevet 4. november 2012 Fikk du ande-aktige lepper? Det er det jeg er så redd for... Anonym poster: 3aca845ae3e590d1fb19bdcf43f61d75 Nja.. leppene i seg selv ble jo fine.. men ja jeg så vel litt ut som en and pga partiet over leppene også ble påvirket av restylanen.
Gjest BabyBlue Skrevet 5. november 2012 #26 Skrevet 5. november 2012 Jeg er enig i at leppene ser mindre ut, men restylane? Ved tanke på det andre gode arbeidet som er utført på henne så vil jeg tro at hun har tatt en mer kostbar og permanent behandling. Kosmetiske operasjoner bruker jo gjerne et års tid på å utvikle seg til det endelige resultatet. .. Men det er jo bare mine tanker. Jeg er litt usikker på om det er permanent, da leppene hennes ser ut til å forandre størrelse og fasong over tid, men det er det egentlig ingen annen enn Lana som vet helt sikkert... Vel, det og kirurgen Kan jo hende at leppene har "satt seg" litt over tid, slik som du sier. Naturlige er de i hvert fall ikke da, det ser alle, og det er det som er minuset med fyllinger av diverse slag - 99% av gangene kan folk se at en har gjort noe med ansiktet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå