AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Har aldri tatt restylane i leppene, tør ikke fordi jeg har sett en del dårlige resultater, men er inne på tanken. Blir inspirert av leppene til Ulrikke Lund. Hun hadde nesten ikke lepper, men i dag er de gigastore ala "skjønnhetsidealet" og det ser faktisk ganske naturlig ut med restylanen. Vellykket resultat, synes jeg (legger ved før og etter-bilder). Men er det sunt å putte såpass mye restylane i leppene? Eller må man øke litt og litt? blir det ikke lett irritasjon/allergisk reaksjon av såpass mye unaturlig økning? Anonym poster: 9a96498dcfe4745b90b4fd7d5ebdd440
Gjest BabyBlue Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Hun ser ikke akkurat naturlig ut lenger, men hun er overhodet ikke det verste eksemplet å legge frem heller. Tror det er ganske uvanlig å få allergiske reaksjoner ved bruk av restylane, du kan jo ringe og høre med en klinikk eller sende mail for å være sikker =) Du burde forresten øke litt og litt. Tror jeg hadde fått komplekser og søvnproblemer om jeg gikk fra null lepper til Lana Del Rey trutmunn på få timer. De fleste bloggerne som forguder restylane har begynt i det små, etter som jeg har forstått det.
Rubies_ Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Slutt. Du har sikkert kjempeflotte, vanlige lepper. 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Slutt. Du har sikkert kjempeflotte, vanlige lepper. Må alltid komme en eller annen med en moralpreken på slike innlegg. Dette var derimot et svært svakt. "Slutt". ?? "Du har sikkert kjempeflotte vanlige lepper". Hva vet du om det? Og hva har det å si hva du synes hvis jenta vil ta restylane? Det viktigste er vel hva hun selv vil. Anonym poster: b4e9af90b1db8f2a670f0ff52d951177 7
Rubies_ Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Må alltid komme en eller annen med en moralpreken på slike innlegg. Dette var derimot et svært svakt. "Slutt". ?? "Du har sikkert kjempeflotte vanlige lepper". Hva vet du om det? Og hva har det å si hva du synes hvis jenta vil ta restylane? Det viktigste er vel hva hun selv vil. Anonym poster: b4e9af90b1db8f2a670f0ff52d951177 Jeg MÅ ikke det, men igjen: TS spør etter meninger, og dette er min mening, og jeg ønsker å dele den! MÅ du alltid gjemme deg bak Anonymbruker? 2
Auroressa Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Kunne gjerne tenkt meg det selv, men er redd for de såkalte and leppene og selvom noen skryter et sted opp i skyene så kommer andre og ikke gjør det. Og det er dyrt og for noe som bare varer et par måneder.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Huff, ikke bli som Lana del Rey i allefall. Det ser bare så utrolig rart ut. Er det noen her som syns en sånn munn er pent? Enig i at Ulrikke er et av de bedre eks. på restylane osv, men hun var uansett mye søtere før. Jeg ble lei meg da hun opererte nesen, den var jo så sykt pen før. Anonym poster: 4d5039a04936cc8ed851609a6cbc93b4
kills Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Åh, jeg synes Lana er nydelig. Hadde noen kunnet love meg samme resultat som hun har fått, hadde jeg ikke blunket to ganger når det kommer til å gjøre leppene. Kunne selv tenkt meg å fylle inn overleppen, men er også alt for redd for å ende opp med såkalt duckface så har droppet å gjøre det. Har hørt at Juvederm skal være noe mykere og gi et mer naturlig resultat? Slik at leppene ikke blir så stramme etter at de har blitt fylt, heller puffy.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Hun var jo mye finere før! Skummelt at så mange unge jenter idag vil forandre på utseende sitt. Spesielt når de fleste har et naturlig, vanlig utseende fra før, og ender opp med å se helt rare og unaturlige ut. Anonym poster: 076f158538a1b6d8b4d8016e9556c4cc 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 ulrikke har blitt utrolig falsk, falske øyenvipper, lepper, tenner, hår, etc etc Anonym poster: a746b9bdd22d2a5cc80ccd6485f1f72a 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Nå skulle ikke dette bli en tråd om Ulrikke, og denne kommentaren blir vel sikkert snart slettet. Men jeg lurer på hvorfor Ulrikke skjuler alt hun har gjort. Som nevnt over: Dramatisk forandring på tenner, nesen, lepper. Spesielt tennene og nesen har hun aldri godtatt èn eneste kommentar om. Og det er også ting hun har sagt tidligere at hun er misfornøyd med.. Etter neseoperasjonen gikk hun med plaster på nesen, og sa at hun opererte pga kronisk nesetetthet eller hva hun sa?? Je.. Ja, jeg er anonym nå, pga folk blir alltid så hetset om man kommenterer bloggere, uansett. Anonym poster: b4e9af90b1db8f2a670f0ff52d951177 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Samme AB som over. For å ikke spore helt av så synes jeg Ulrikkes lepper er veldig fine. Litt store på enkelte av bildene, men det kan jo være at hun enten har fremhevet dem veldig, eller at det er dagen etter at hun har fylt på. Anonym poster: b4e9af90b1db8f2a670f0ff52d951177
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Blir inspirert av leppene til Ulrikke Lund..........det ser faktisk ganske naturlig ut med restylanen. Vellykket resultat, synes jeg (legger ved før og etter-bilder). Synes absolutt ikke Ulrikke fikk et bra og naturlig resultat! Kan ikke folk jobbe med selvfølelsen istedet for å dynge seg ned med sminke, falskt hår, falske vipper, botox og restylane..? Flere burde gå frem som natulige eksempler. Makan til saueflokk folk er! Veldig mye fake nå for tiden, selv om de fleste synes det er "såå pent med moderat sminke og natuuurlig look". Anonym poster: 8a78e38d060525bf333277221d268466 4
frøkna Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 Komplikasjoner med restylane er utrolig sjeldent, da tenker jeg på allergier. Kan allikevel være lurt å ta litt og litt så du ikke ender opp med unaturlige store lepper. Jeg mener å ha hørt at restylane er et stoff vi har i kroppen vår naturlig, og det brytes ned over tid. Jeg har aldri prøvd det selv, men er veldig fristet. Det jeg liker er at det uansett går bort av seg selv etter noen måneder. Andre liker ikke at det ikke er permanent. Vet du hvilken klinikk Ulrikke Lund brukte?
Petalouda Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 he he jeg har sånne lepper helt naturlig jeg ... husker jeg ble skikkelig mobbet på barneskolen for å ha negerlepper .... ja ja. sånn kan det gå, happy med trutmunnen min jeg restylane ... vel vel. skummelt. lett for meg å si kanskje.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 Synes det ser naturlig ut jeg, det unaturlige er jo produktene hun daglig kliner på leppene. Visste forresten ikke at hun hadde gjort noe som helst med ansiktet, mao vises det ikke så veldig godt i mine øyne Men dette handler jo ikke om Ulrikke Lund, så TS, jeg har selv bare sett gode resultater, og de færreste får vel allergiske reaksjoner. Ta kontakt med en klinikk, de har nok tall på dette. Skader ikke å prøve (håper jeg ;p). Hjelper nok å fylle litt og litt, de fleste klinikker har en maxdose, enten får du hele dosen eller halve dosen. Anonym poster: b19014897e826de00ffd6abb95923d48
Gjest BabyBlue Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Åh, jeg synes Lana er nydelig. Hadde noen kunnet love meg samme resultat som hun har fått, hadde jeg ikke blunket to ganger når det kommer til å gjøre leppene. Synes også Lana er sex on legs, men er helt tydelig at hun har roet ned på leppeforstørringen, noe jeg er glad for. Hun hadde mye større lepper i begynnelsen av karrieren (så litt sykt ut), noe jeg kan bekrefte etter å ha sett hjemmesnekrede videoer av henne. Ofte går det i motsatt rettning, da de fleste som begynner med restylane etc. bare øker mengde for hver gang. Det som er skummelt er om man blir litt blind på mengden man pumper inn i leppene, noe heidi alexandra og sophie elise er et eksempel på (bloggere), yuck.
Djungelvrål Skrevet 4. november 2012 #18 Skrevet 4. november 2012 Synes fyll i leppene er dritstygt uansett. En naturlig stor overleppe er stor og flat, den står ikke rett ut fra siden. Ser bare desperat og latterlig ut og syns på mange meters avstand.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #19 Skrevet 4. november 2012 Jeg synes Ulrikke Lund kler alt hun har gjort. Man bør nok øke litt og litt ja, men samtidig ikke ta mindre enn 1 ml første gangen. Flere salonger nekter pasienter å ta 0,5 ml den første gangen, fordi det knapt synes. Det er også mange som sier at Restylanen varer VELDIG kort den første gangen. Da snakker vi om kanskje max 2-3 uker. Allergisk reaksjon er veeeldig uvanlig med Restylane, derimot vanligere med andre typer fillere, som Aquamid, Botox ++. Hvis du har veldig lyst, synes jeg du skal prøve. Jeg er fattig student, så jeg må spare litt lenger for å få råd.. Anonym poster: 3aca845ae3e590d1fb19bdcf43f61d75 1
Neket Skrevet 4. november 2012 #20 Skrevet 4. november 2012 Botox er nå ikke en filler da. Tror det er flere som får allergisk reaksjon på bedøvelsen enn på selve filleren. Vær obs på at det gjør innigranskauen grisevondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå