AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Er vell ikke akkurat singel. Men jeg og kjæresten min har vært ilag nå i bare 3 måneder, er 3 års forskjell mellom oss. Han er elds, i de 2 første månedene så behandlet han meg sånn som noen aldri behandlet meg før, sa at jeg var nydelig, vakker og alt sånt! Han sa og viste meg hvor mye jeg betydde for han, hvor høyt han elsket meg. Nå de siste ukene har vi hatt det veldig vanskelig, hver gang jeg var på nippet til og gi opp så gjorde han alt for og ikke miste meg, han ringte meg hele tiden, han savnet meg bare etter eg gikk ut døra hans og han gjorde alt for at jeg skulle ha det bra. men i det siste har han behandlet meg veldig dårlig, det virker som som om han ikke bryr seg om meg. Sier veldig sjeldent at han elsker meg, sier aldri hva jeg betyr for han, har nesten aldrig tid til meg lengre.og de gangene jeg har spurt om han ikke ville være ilag med meg lengre, og spurt han om han ville gi opp så sa han nei og at han ville gjøre alt for og være ilag med meg. Men han gir meg ingen grunn til og være med han lengre. Jeg gråter hver dag, og greier ikke slutte og tenke på hvordan og hvor mye tid jeg bruker på og være lei meg. Han er veldig spydig og frekk, av og til en skikkelig drittsekk. Jeg gjør ALT for og få dette til og fungere, men får ingenting igjen for det. Jeg sa til han sist Igår hvor høyt jeg elsket han, hvor mye han betydde for meg og hvor glad jeg var for at han var min, han svarte lavt at han elsket meg. Jeg spurte om han var redd for og miste meg så sa han ja, og at han ikke greide tanken på det.. Men han blir så fort sur så jeg er så redd for og si hvordan jeg føler det... Trenger virkelig hjelp..!! Anonym poster: 234eb63c0777cd5ef0538c98f83dc31a
Gjest AnnikenSi Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Har du forsøkt å ha en lang prat med kjæresten din om akkurat dette? Fortell han det du skriver her, hvordan du føler det osv, kanskje han rett og slett ikke er klar over at du føler det slik. Det virker jo som om mannen er glad i deg, så da får han rett og slett bare bli sur, for dette er noe du må snakke med han, man kan ikke gå rundt og være ulykkelig 1
Steinar40 Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Høres ut som 2 individer som er veldig usikre på hvor de har hverandre. Og da blir det selvfølgelig ikke noe hyggelig.
Gjest Katten. Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Behandler deg som dritt? Dere har vært i lag i knappe tre måneder - du kan ikke kreve kontinuerlige kjærlighetserklæringer da. 6
Gjest LonelyAngel Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Ja, TS du overdriver. Du kan ikke forvente at han skal varte deg opp som en prinsesse hele livet. Han kjempet, fikk deg og har roet seg med det. Han er sammen med deg fordi han er glad i deg. Dere høres begge usikre ut. Stol på hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Jeg tipper dere er VELDIG unge... Da med tanke på 'problemene' dere har etter 3 måneder. For å snu litt på situasjonen, hvordan tror du det blir etter 5 - 10 - 15 år??? Bare ikke slå opp hver gang du egentlig vil høre "Jeg elsker deg", for slike mønstre blir vanskelig å venne av seg når man en dag møter The One Anonym poster: 931a90db6dbd4087a0371f37f5a25ea7 2
Dolly-Duck Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Det er jo litt rart at han har sagt han elsker deg hele tiden i to måneder, og ikke gjør det i den tredje måneden. Men det som er enda merkeligere er at han sier han elsker deg så tidlig. Dere har vært sammen i tre måneder, dere kjenner ikke hverandre skikkelig enda, hvordan kan dere elske hveranddre? 1
Gjest Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Han behandler deg som dritt fordi han ikke hele tiden sier han elsker deg og forteller deg hvor vakker du er? Tror du må revurdere tankene dine litt For meg virker det som at han er veldig glad i deg, men det er ikke naturlig at man "hele tiden" gir hverandre store kjærlighetserklæringer. Du burde heller spare tårene dine og tenke at du er heldig som har en kjæreste som elsker deg!
Strixvaria Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Det var litt av noen forventninger etter 3 skarve måneder i et forhold.. 1
Silver Crook Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Mye drama til å være så tidlig i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Han behandler deg kanskje rart fordi han egentlig ikke elsker deg? Jeg mener helt seriøst at det kan en ikke vite så fort, kanskje det har gått opp for han også? Anonym poster: d634dc45d2b2979fecce9c1cf5821e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå