Gjest Yellow Taxi Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 http://www.aftenposten.no/kultur/Munch-tapetserer-Flytoget-7035253.html Bra design? Med tanke på hvor mange det er som tar selvmord med å hoppe forann flytoget fikk jeg litt uheldige assosiasjoner 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Du mener Munch? Ja, men hver gang jeg poster fornuftige overskrifter i dette underforumet er det aldri noen som gidder å gå inn i den. Derfor må jeg komme med slike fiffige ordspill slik media gjør for å lure folk til og trykke seg inn på en nyhetssak. Men rett skal være rett så her får du det du forventet: 9
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 haha,begynte å lure på hva som var så spennende med en monk jeg og. Artige humor du hadde, og ja,det var en spesiell assosiasjons Men også dritkul design! Kan jo tenkes at han skriker pga høy fart og ikke angst&selvmord feks! 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Han skriker av angst når han tenker på at de straks kommer susende inn på perrongen, og forrige gang klarte ikke lok-føreren å stoppe før han smalt i murveggen...
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Han skriker av angst når han tenker på at de straks kommer susende inn på perrongen, og forrige gang klarte ikke lok-føreren å stoppe før han smalt i murveggen... Nei,han skriker av angst over punktligheten på NSB toger..
brainstorm Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Har det endelig blitt avklart hvor Munchmuseet skal ligge, nå? Jeg holdt en knapp på Lambda, visste ikke at flytoget var med i konkurransen. Jaja, det blir mer sentralt enn Tøyen, i hvert fall på deler av reisen
Myosotis Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Det er faktisk litt sånn jeg føler det hver gang jeg skal reise med NSB, så jeg synes det var ganske passende jeg.
sofie777 Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 (endret) PS! Flytoget og NSB er to forskjellige selskaper! Flytoget er mye mer punktlig enn NSB, gjennomsnittlig sett. Det er Jernbaneverket som bygger og vedlikeholder togstrekningene. Endret 5. november 2012 av sofie777 2
Gjest LostCase Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 http://www.aftenpost...et-7035253.html Bra design? Med tanke på hvor mange det er som tar selvmord med å hoppe forann flytoget fikk jeg litt uheldige assosiasjoner Jeg må innrømme at jeg tenkte det samme som deg med en gang. Da blir det litt morbid. 1
Lutetium 71 Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Det hadde vært mer passende å male Supermann på snuta. Da blir "faster than a locomotive" er en helt konkret og reell ting. Siden de ikke faktisk har malt den snuta, så aner jeg en sjanse!
Wonders Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 (endret) hahahah jeg skulle til å si at munken sikkert tilhørte Khuong Viet Templet på Lørenskog, men... Endret 27. november 2012 av Wonders 1
Gjest Drue Skrevet 28. november 2012 #13 Skrevet 28. november 2012 (endret) hahahah jeg skulle til å si at munken sikkert tilhørte Khuong Viet Templet på Lørenskog, men... Det er Rælingen, er det ikke? edit: sjekka nå, det stemmer at det er Lørenskog Endret 28. november 2012 av Drue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå