AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 er det noen som vet om det er å få tak i? Også har jeg kun to dekken med hals nå, et fleecedekken, og et tykkt utedekken som ikke er foret i halsen, begge med helhals. Kunne gjerne tenkt meg et som ikke var så tykkt ute også, som kan brukes når hesten er barbert, men det fremdeles ikke er så kaldt ute, har du noen anbefalninger/favoritter? Anonym poster: 0a6fce721b36c497364d0329f3b7529b
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Mitt favorittdekken er pels Men skal jeg ha dekken, så har jeg vært veldig glad i Horsewear og Bucas. Det nyeste Turn Out fra Bucas har en god passform. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Mitt favorittdekken er pels Men skal jeg ha dekken, så har jeg vært veldig glad i Horsewear og Bucas. Det nyeste Turn Out fra Bucas har en god passform. Hehe, det er jeg egentlig veldig enig i. Men med en sprang og dressurhest i god trening, pels som må taes pga svetting (som igjen kan føre til sykdom) og at hesten lett fryser, har jeg desverre ikke noe valg. Jeg har fra før av Bucas irish turnout extra utedekken med helhals, og er i grunn veldig fornøyd med det. Er bare litt bekymret for at det kan bli litt varmt med innedekken og dette nå. Derfor hadde det vært kjempekjekt med et innedekken med avtagbar hals, samt et utedekken med hals som ikke var så alt for foret. Anonym poster: 0a6fce721b36c497364d0329f3b7529b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg er personlig veldig glad i ull, da gjerne ulldekken med trepunkts lukking slik som fintac siden det er mindre sjanse for gnag da. Men om du heller vil ha "bobbledekken" så er horsewear min favoritt, eventuelt weatherbeeta som også har veldig gode dekken. Hvis du ikke vil legge veldig mye penger i innedekken er Amigo serien ok, men som utedekken ville jeg valg rhino eller aller helst rambo. Skoies.no er forhandler av horsewear og er ikke så ille på pris i forhold til andre steder, også er det veldig god service der:) Anonym poster: ec3e86e251893b02368e4ecc0d4a6fa8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Jeg er skikkelig fan av Horseware sine dekken. De får du i omtrent alle tykkelser, så det er helt sikkert mulig å finne noe som passer ditt behov. Anonym poster: 369e21a9909444805685e20e18ad614d
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Horsewear har jo disse 3-i-1 dekken også. Hvor det er innedekken hvor man fester fast ytterdekkenet på dette. Og dette har også hals. Koster en del disse Horsewear-dekkene men de er virkelig de beste dekkene.
Gjest Borghild Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Bucas Celtic er fantastisk! Kan legges på våt hest takket være stay-dry-fôret og hesten tørker på et blunk. Samme med Bucas shamrock power. Som utedekken er smartexserien bra. Stay dry-fôr på de også. Får kjøpt hals til alle. Horseware er jeg også veldig glad i, men de kan ikke legges på våt hest.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Horsewear har jo disse 3-i-1 dekken også. Hvor det er innedekken hvor man fester fast ytterdekkenet på dette. Og dette har også hals. Koster en del disse Horsewear-dekkene men de er virkelig de beste dekkene. Amigo-serien til Horseware er ikke spesielt dyre dekken, og de er likevel veldig gode. Anonym poster: 369e21a9909444805685e20e18ad614d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå