RockyRose Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Veit ikkje om det er andre trådar om dette, men eg treng sårt ny musikk! Nokon som kan hjelpe? Treng ikkje nødvendigvis vere NY musikk, berre nytt for meg!
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Det er vanskelig å gi deg tips når du ikke nevner andre band eller sjangrer du liker fra før. Her er hvertfall noen album jeg er glad i, en del forskjellig du kan prøve deg på: Wire - Pink Flag Nick Drake - Pink Moon Cannibal Ox - The Cold Vein Steve Reich - Music for 18 Musicians Death in June - But, What Ends When The Symbols Shatter? Teitanblood - Seven Chalices Tom Hecker - Harmony in Ultraviolet Love - Forever Changes 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Hva slags musikk er du interessert i da? Anbefaler uansett å sjekke Third Eye Blind, de har mye bra:) Anonym poster: 42de6f6052307c0ed16d6d04461ab887
RockyRose Skrevet 2. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2012 Høyrer på bl.a: Pink Floyd, Nickelback, Queen, Eminem, Muse... Og alt det "nye" som Rihanna, Jason Derulo ++ Så eg høyrer stort sett på det meste Takk for svar!
McAdams Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Vet ikke om du har hørt noe på de, men jeg er iallefall veeeldig glad i Mumford and Sons
Gjest Badabing Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 (endret) Vi hører ikke på så mye av det samme, men Pink Floyd liker jeg. Kanskje du kan like Sonic Youth? Et par andre rockeband jeg har hørt en del på i det siste, er Rival Sons og Graveyard. Edit: mange aom liker Pink Floyd, liker også Porcupine Tree. Jeg kan like noe av det, men det er ikke en av mine favoritter. Men du kan jo sjekke det ut? Endret 3. november 2012 av Badabing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå