AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Er det noen som har erfaring med dette merket? For meg er det ukjent, men jeg ser flere nettbutikker fører disse lakkene nå, og mange av fargene er fine. Supersøte flasker også. Dere som har prøvd disse: Hvordan er holdbarheten, konsistensen og børsten? Jeg vurderer å bestille to, men er interessert i synspunkter først. Anonym poster: aafcd1c4c6fe9986f3ccd2520a865b0d
challenger Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Jeg har den med sånne mikroperler. Synes den er et stort herk! Perlene sitter ikke på mange timene gitt..
Gjest Ølbriller Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Har inntrykk av at det mest er bloggere som reklamerer for hvor "fantastiske" disse lakkene er. Jeg har ikke sett noen seriøse neglelakkbloggere anbefale dem, har heller ikke fått disse neglelakkene anbefalt noen andre steder. Jeg har ikke prøvd dem selv, men på meg virker det som de kopierer en del av fargene sine fra andre produsenter. Hvis du skjekker bloggen til Andrea Badendyck, f.eks. (http://bloggfiler.no/andreabadendyck.blogg.no/images/285455-12-1351728126504.jpg) ser det ut som hun reklamerer for en dårlig "dupe" av Chanel Péridot. Blæ, jeg er skeptisk. Hvis du kjøper noen, får du si i fra hvordan de funker for deg
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Chanel Peridot har nesten alle merker en kopi av. Anonym poster: 7dd9c6dde5c78a7685c1eebf7e677aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå