Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt enda? Noen av bladene som har vært ekstra fine i år? Jeg pleier å vente til desember før jeg går til innkjøp av noen av disse, men i år klør det litt ekstra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Allers Juleideer, KK jul, Kamille Jul og Eplas Jul.

Det kommer jo veldig an på hva det er du liker i et juleblad - det varierer jo hvor mye det enkelte blad fokuserer på mat, interiør, hobby osv.

Jeg er veldig fornøyd med Allers Juleideer, der synes jeg det var mye fin og variert hobby.

KK jul og Kamille jul er helt ok, koselig å bla i. Eplas Jul ble jeg litt skuffet over, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Takk for svar! Hva man liker er jo et godt poeng i denne sammenheng. Jeg liker nok særlig interiør, aktivitetsforslag, gaveforslag, delikate spisbare gave/konfektoppskrifter (som nærmest er idiotsikre) og enkel men "for seg gjort" hobby (julekort, innpakning). I tillegg skal det på en måte gi meg noe å sitte og blad gjennom side for side.

Jeg kjøper stort sett et eller to juleblad fra noen av interiørmagasinene, og fra KK og Kamille. Men i år synes utvalget utvalget litt bedre enn før og det er godt. Allers sitt skal jeg sjekke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...