tom1986 Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Det ser ut til at en rekke kvinner her inne ikke evner eller vil forstå hvorfor deres seksuelle fortid betyr noe. Det er svært enkelt. Men først noen premisser: -Jeg snakker her om langvarige, seriøse forhold. Der man potensielt starter familie sammen. -Som mann behandler man dama si bra og med respekt. Gitt disse to premissene, sier det seg selv at ingen oppegående mann, som også har alternativer, vil ha en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Ingen menn vil behandle en annen manns "hore" som en "prinsesse". ps. For kortvarige, uforpliktende forhold spiller kvinnens seksuelle fortid ingen rolle, så lenge hun er sykdomsfri. Værsågod kvinner. Ta denne kunnskapen med dere videre. 6
Gjest k34 Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Hahahaha, høres ut som mye dårlig selvtillit som er ute og går. For din egen skyld håper jeg at du blir voksen en dag. :D
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Joda, jeg har aldri møtt en mann som har spurt om den seksuelle fortiden. Ingen jeg har vært i forhold med har heller spurt om det, men disse mennene har vært veldig selvsikre og lite sjalu. Jeg tror det har en del og si. 24
Bachata Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Og ingen oppegående kvinne vil vel ha en mann som ser på kvinner som horer kun utifra antall seksualpartnere. Jeg ville ikke tatt i en med dine holdninger om du var siste mann på jorda engang, jeg forventer nemlig en mann som har respekt for både seg selv og andre. og forresten; jada, jeg har nok hatt langt flere seksualpartnere en du ville akseptert, til tross for det er det jeg som sitter i ett forhold som vi begge håper varer livet ut, med baby i magen og koser meg i ett velfungerende forhold. Er du singel du kanskje? 28
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Det ser ut til at en rekke kvinner her inne ikke evner eller vil forstå hvorfor deres seksuelle fortid betyr noe. Det er svært enkelt. Men først noen premisser: -Jeg snakker her om langvarige, seriøse forhold. Der man potensielt starter familie sammen. -Som mann behandler man dama si bra og med respekt. Gitt disse to premissene, sier det seg selv at ingen oppegående mann, som også har alternativer, vil ha en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Ingen menn vil behandle en annen manns "hore" som en "prinsesse". ps. For kortvarige, uforpliktende forhold spiller kvinnens seksuelle fortid ingen rolle, så lenge hun er sykdomsfri. Værsågod kvinner. Ta denne kunnskapen med dere videre. Gjelder det samme for menn, og antallet sexpartnere de har hatt? Eller er dere fritatt fra denne "regelen"? Anonym poster: 1a89dca65bcf4bf37a161fddb6ce6679 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Dette gjelder menn og! Anonym poster: e9991be3e47d19235c5fd56388834ecf 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Syns antall tidligere seksualpartnere har mye å si jeg. Har du hatt 20 stk innen du er 20 så er sjansen ganske stor for at du blir utro. Anonym poster: bc105d557f107470d62c22b861b1acae 6
eva-80 Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Det ser ut til at en rekke kvinner her inne ikke evner eller vil forstå hvorfor deres seksuelle fortid betyr noe. Det er svært enkelt. Men først noen premisser: -Jeg snakker her om langvarige, seriøse forhold. Der man potensielt starter familie sammen. -Som mann behandler man dama si bra og med respekt. Gitt disse to premissene, sier det seg selv at ingen oppegående mann, som også har alternativer, vil ha en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Ingen menn vil behandle en annen manns "hore" som en "prinsesse". ps. For kortvarige, uforpliktende forhold spiller kvinnens seksuelle fortid ingen rolle, så lenge hun er sykdomsfri. Værsågod kvinner. Ta denne kunnskapen med dere videre. Og så feil kan man ta. Kjære Tom, din mening er ikke alle menns mening, selv om jeg forstår tankegangen din. Jeg har en ...la oss si.. kryddret fortid .. Men hatt så å si bare seriøse langvarige forhold, og INGEN av dem tok slutt pga noe så tåpelig som du vil ha til grunn her. Jeg skjønner at noen menn vil helst ha en jomfru eller nærmest det, men det er noen ordentlig voksne kara som er ute og går der som klarer å skille mellom fortid og nåtid. Lykke til med utviklingen og velkommen etter 6
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Hvis jeg holdt på med ei jente og jeg fikk vite at hun hadde en, vel, utstrakt fortid, ville det være en vesentlig minus. Jeg hadde ikke brydd meg hvis det bare skulle bli en kortvarig greie, men hvis jeg så for meg et fast forhold? Niks. Ikke alle tenker sånn, men mange gjør det. Det er nok noe instinktivt. Og nei, det gjelder ikke tilsvarende for jenter. Gutter kan være lite kresne, men ikke "billige". Slik er situasjonen, og det er sikkert mange (jenter) som ikke forstår det og ikke liker det, men det er et faktum det ikke nytter å argumentere imot.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Jeg er ikke helt...ville ikke formulert meg sånn. Men ja. En kvinne som har vært mye rundt er lite fristende. De fleste av mine venner er enige om det. Vet ikke hva det kommer av. Tenker det er noe biologisk der som henger sammen med det at kvinner er mer "redd" for emosjonell utroskap og menn mest for fysisk.Vet dette ikke dreier seg om utroskap. Bare ser en paralell. Kan og nevne at i min vennekrets får ikke kamerater som høvler rundt noe status eller blir sett på som velykket. Og jeg forstår det om kvinner ikke vil ha menn som hopper rundt. Mange leter vel etter en livspartner. Og da tar det seg dårlig ut.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Jeg bryr meg ikke om hvor mange hun har hatt før meg. Jeg bryr meg bare om hvorvidt hun elsker meg eller ei. Dog, har hun erfaring så er jo ikke det et minus når man havner i sengen sammen. Anonym poster: dd390b607369ca2ddf836e668f209b6d 10
Bachata Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Slik er situasjonen, og det er sikkert mange (jenter) som ikke forstår det og ikke liker det, men det er et faktum det ikke nytter å argumentere imot. Jeg forstår hva menn som deg tenker jeg, og bryr meg ikke veldig om det, nettopp fordi din holdning til kvinner gjør deg totalt uinteressant som både partner og god venn,. Hadde aldri akseptert en partner som spurte hvor mange jeg hadde hatt sex med før jeg traff ham, rett og slett fordi det ikke er en slik person jeg kan leve livet mitt med. Jeg ville heller aldri spurt ham eller brydd meg med hvor mange han hadde vært med før meg. Som en så fint sa her, det er ikke det som er viktig, det er følelsene våre for hverandre i nåtid som er viktig, ikke hva man har eller ikke har følt eller gjort i fortid. Og jeg forstår det om kvinner ikke vil ha menn som hopper rundt. Jeg ville heller hatt en mann som hadde hoppet rundt i sin fortid, en en som ser på kvinner som horer om de har hatt ett seksuelt liv før mannen traff henne. 10
tom1986 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2012 Jeg bryr meg ikke om hvor mange hun har hatt før meg. Jeg bryr meg bare om hvorvidt hun elsker meg eller ei. Dog, har hun erfaring så er jo ikke det et minus når man havner i sengen sammen. Anonym poster: dd390b607369ca2ddf836e668f209b6d Ut fra det du skriver her, vil jeg anta at du har liten erfaring med kvinner og aldri hatt veldig mange alternativer. Du føler kanskje at du må ta til takke med det du får (les: "Jeg bryr meg bare om hvorvidt hun elsker meg...") Som jeg skrev, denne tankegangen gjelder kun menn som har alternativer. Menn som kan dumpe en tilsynelatende "bra dame" og finne seg en ny "bra dame" ikke lenge etterpå. 4
Gjest ols1 Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Det ser ut til at en rekke kvinner her inne ikke evner eller vil forstå hvorfor deres seksuelle fortid betyr noe. Det er svært enkelt. Men først noen premisser: -Jeg snakker her om langvarige, seriøse forhold. Der man potensielt starter familie sammen. -Som mann behandler man dama si bra og med respekt. Gitt disse to premissene, sier det seg selv at ingen oppegående mann, som også har alternativer, vil ha en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Ingen menn vil behandle en annen manns "hore" som en "prinsesse". ps. For kortvarige, uforpliktende forhold spiller kvinnens seksuelle fortid ingen rolle, så lenge hun er sykdomsfri. Værsågod kvinner. Ta denne kunnskapen med dere videre. Snakk for deg selv. Jeg VET at mange menn er uenig med deg. Dessuten; Jeg vil ikke behandles som hverken hore eller prinsesse, men som en likeverdig partner i et forhold basert på gjensidig tillit og respekt. 14
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Men hvis dama man vurderer et seriøst, langvarig forhold til er så enkel å dumpe, da kommer vel ikke dette forholdet til å holde så lenge likevel? Et seriøst langvarig forhold er basert på tillitt og kjærlighet, og når man elsker noen nok til å leve livet ut med dem, så er det først DA forholdet kommer til å holde... Anonym poster: 737ab2673b3ebae4ac91768d015eb918 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Hvis jeg holdt på med ei jente og jeg fikk vite at hun hadde en, vel, utstrakt fortid, ville det være en vesentlig minus. Jeg hadde ikke brydd meg hvis det bare skulle bli en kortvarig greie, men hvis jeg så for meg et fast forhold? Niks. Ikke alle tenker sånn, men mange gjør det. Det er nok noe instinktivt. Og nei, det gjelder ikke tilsvarende for jenter. Gutter kan være lite kresne, men ikke "billige". Slik er situasjonen, og det er sikkert mange (jenter) som ikke forstår det og ikke liker det, men det er et faktum det ikke nytter å argumentere imot. Beklager å skuffe deg, men for mange jenter gjelder det samme mht menns seksuelle fortid. Jeg, og mange andre, vil ikke ha menn som har ligget rundt med massevis av damer Anonym poster: 960ad714d2ac16bf39abfc2a581b8d9c 6
tom1986 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 2. november 2012 Snakk for deg selv. Jeg VET at mange menn er uenig med deg. Dessuten; Jeg vil ikke behandles som hverken hore eller prinsesse, men som en likeverdig partner i et forhold basert på gjensidig tillit og respekt. Det finnes mange menn med diverse fetisjismer der ute. Det har du rett i, men de fleste menn vil kvie seg for å binde seg til en kvinne med en løs fortid. Bruken av hore og prinesesse var kun ment som bilder her. Ikke bokstavelig. 1
Gjest ols1 Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Det finnes mange menn med diverse fetisjismer der ute. Det har du rett i, men de fleste menn vil kvie seg for å binde seg til en kvinne med en løs fortid. Bruken av hore og prinesesse var kun ment som bilder her. Ikke bokstavelig. Ingen fare, jeg tar ingenting av det du sier her bokstavelig. 12
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Ut fra det du skriver her, vil jeg anta at du har liten erfaring med kvinner og aldri hatt veldig mange alternativer. Du føler kanskje at du må ta til takke med det du får (les: "Jeg bryr meg bare om hvorvidt hun elsker meg...") Som jeg skrev, denne tankegangen gjelder kun menn som har alternativer. Menn som kan dumpe en tilsynelatende "bra dame" og finne seg en ny "bra dame" ikke lenge etterpå. Med andre ord, den tankegangen gjelder kun menn som ikke ønsker noen som han elsker og som elsker han tilbake men menn som ønsker seg en "bra dame". Jeg er glad jeg ikke er den typen "mann". Jeg ønsker meg noen jeg elsker og som elsker meg tilbake. At jeg elsker henne gjør henne perfekt i mine øyne. Samme hva du eller de som tenker som deg måtte mene om henne. For meg er det kjærligheten som er viktigst. Hvorfor velge den bort? Anonym poster: dd390b607369ca2ddf836e668f209b6d 10
tom1986 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 2. november 2012 Med andre ord, den tankegangen gjelder kun menn som ikke ønsker noen som han elsker og som elsker han tilbake men menn som ønsker seg en "bra dame". Jeg er glad jeg ikke er den typen "mann". Jeg ønsker meg noen jeg elsker og som elsker meg tilbake. At jeg elsker henne gjør henne perfekt i mine øyne. Samme hva du eller de som tenker som deg måtte mene om henne. For meg er det kjærligheten som er viktigst. Hvorfor velge den bort? Anonym poster: dd390b607369ca2ddf836e668f209b6d Klart man ønsker noen å elske, men man ønsker jo også å elske noen man respekterer og genuint liker som person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå