Karry Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg tenkte at jeg sikkert ikke er den eneste som trenger løpende oppmuntring for en ubestemt periode her nå som jobbsøkende. Jeg vet jo at det ordner seg en dag, det er bare det at jeg ikke vet når. Dessuten ordner det seg heller ikke av seg sjæl! Og som alenemor med to barn, så er det rett og slett bare meg som kan holde mitt humør oppe, og være min egen bauta i hverdagen. Stort sett går det greit, men av og til i møkkavær som idag, så holder det hardt gitt! Jeg har funnet ut at sånne dager som kjennes tunge fra start, så hjelper det å dra å trene på morgenen. Idag har jeg startet dagen med en svømmetur. Og så av alle ting har jeg oppdaget at det hjelper å pynte seg! Istedetfor å synke ned i en joggebukse, så har jeg idag strøket en bluse og satt opp håret og tatt på fine fine nye øredobber. Og så fant jeg fram dette sitatet som jeg vil dele med dere: "Formulate and stamp indelibly on your mind a mental picture of yourself as succeeding. Hold this picture tenaciously. Never permit it to fade. Your mind will seek to develop that picture... Do not build obstacles in your imagination". Norman Vincent Pale Nå skal jeg være kjempeeffektiv med jobbjakt en times tid før en hyggelig lunsj. Hva gjør dere for å holde humøret oppe? Share.... 1
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg tar meg i å tenke at jeg kunne hatt det verre - at jeg ikke kunne hatt penger til noe. Det er hardt, og jeg syntes det er trist! Men det kommer en bedre tid :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå