AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Hva synes du om å nekte barna å se en bestemt film på grunn av noe en av skuespillerene har gjort, f.eks kjøre i fylla, posere naken, drive med narkotika, er homofil, vært utro, eller andre ting noen ikke liker? Jeg synes selv det er fryktelig tåpelig rett og slett. Ei venninne av min søster har det sånn, hun får ikke se noen Disneyfilmer fordi det finnes nakenbilder av minst en av skuespillerene, samme gjelder Harry Potter fordi han som spiller Harry Potter var naken i teaterstykke. Usikker på de har andre grunner de ikke liker også, men er kun det jeg vet om da. Skjønner rett og slett ikke hva som er vitsen. Anonym poster: 71db7c41dbe2d25c13c52fbf03255835
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Hva synes du om å nekte barna å se en bestemt film på grunn av noe en av skuespillerene har gjort, f.eks kjøre i fylla, posere naken, drive med narkotika, er homofil, vært utro, eller andre ting noen ikke liker? Jeg synes selv det er fryktelig tåpelig rett og slett. Ei venninne av min søster har det sånn, hun får ikke se noen Disneyfilmer fordi det finnes nakenbilder av minst en av skuespillerene, samme gjelder Harry Potter fordi han som spiller Harry Potter var naken i teaterstykke. Usikker på de har andre grunner de ikke liker også, men er kun det jeg vet om da. Skjønner rett og slett ikke hva som er vitsen. Anonym poster: 71db7c41dbe2d25c13c52fbf03255835 Har du spurt dem det gjelder om hva greia er da? Kansje du skjønner mer da. Skjønner ikke hvorfor du irriterer deg uansett, det er jo ikke ditt problem? Anonym poster: acaef480ba92810a02d06b133404e3aa
Zzyzx Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Stakkars unger, da. Har de kasta ut TV-en ennå? Og når ungene blir store nok til å sjekke ut skuespillerne på google, så er de også store nok til å skjønne at fyllekjøring er en uting og at nakenhet ikke er farlig. Og homofile? Seriously? 4
Trippeline Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Hvor mange skuespillere er det egentlig som ikke har blitt fotografert eller vist seg nakne, fyllekjørt, tatt droger, misbrukt alkohol etc.? Lykke til, sier jeg bare. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Har du spurt dem det gjelder om hva greia er da? Kansje du skjønner mer da. Skjønner ikke hvorfor du irriterer deg uansett, det er jo ikke ditt problem? Anonym poster: acaef480ba92810a02d06b133404e3aa Nei, jeg har ikke spurt hva greia er. Og nei, det er ikke mitt problem, men å nekte ungene å se en film eller bannlyse et filmstudio pga hva en skuespiller har gjort, spesielt når det er så lite som å posere naken eller noe, blir for dumt. Som sagt, det går ikke ut over meg, men det går faktisk ut over søsteren min som må ta hensyn til vennen hele tiden. De er også 12. Har skuespilleren gjort noe kriminelt, så kan man vel heller snakke med ungne at det er galt. Anonym poster: 71db7c41dbe2d25c13c52fbf03255835
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Åh! I "Mormor og de åtte ungene" er det også nakenhet! Huff og gru! Tenk for noe svineri, nakne mennesker. Der i garden dusjer de sikkert med klærne på? Eller med bind for øynene? Så de slipper å se sin egen nakenhet. Anonym poster: 78073bba0d3c199f084b312c6faa2382
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Det kan være fordi moren kanskje er redd for at barnet kanskje skal se opp til denne personen og oppføre seg deretter? Syns det er litt tullete jeg,jeg verken vet eller tenker aldri over skuespillerens privatliv,og det med at ho ikke får se homofile på tv-en er jo helt hysterisk. Snakk om å nekte barna en del av virkeligheten og være fordomsfull samtidig. To fluer i en smekk det der.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Hva synes du om å nekte barna å se en bestemt film på grunn av noe en av skuespillerene har gjort, f.eks kjøre i fylla, posere naken, drive med narkotika, er homofil, vært utro, eller andre ting noen ikke liker? Anonym poster: 71db7c41dbe2d25c13c52fbf03255835 Dette er direkte latterlig! Anonym poster: a2e90af26c8fffd9880cbfe422839647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå