Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør i fingrene etter å se Lost in Translation og Monster. Plutselig mye på kino for tiden, men får ikke tid til å gå...

Hvilke filmer vil du se nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må få sett Monster, men den har ikke kommet hit ennå. Ellers har jeg sett det meste (en av fordelene med jobben min, jeg kan gå på kino i arbeidstida :))

Skrevet

Har ikke sett Ringenes herre engang :cry: Men Cold Montain, Monster og Lost in Translation kunne jeg godt tenke meg å se om jeg fikk barnevakt :-)

Skrevet

Eg har så lyst til å sjå "Leve blandt løver", ein norsk dokumentarfilm om korleis kreftsjuk ungdom har det, men den finst ikkje på video/DVD... :(

Skrevet

Harry Potter-filmene som enda ikke finnes. Men jeg dør ikke. :wink:

Skrevet

Hei Hedda!

Leve blant løver er en utrolig bra og sterk film....tror kanskje du får kjøpt den gjennom kreftforeningen!

Charmina

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg gleder meg voldsomt til Kill Bill vol. 2!

Skrevet

Cold Mountain!

Gjest Frigg
Skrevet

"Kill Bill 2" og "The Missing"! Og så var det en til, men jeg har glemt hvilken det var. Nåvel, jeg kommer vel på det etterhvert.

:)

Skrevet
Eg har så lyst til å sjå "Leve blandt løver"' date=' ein norsk dokumentarfilm om korleis kreftsjuk ungdom har det, men den finst ikkje på video/DVD... :([/quote']

Joda, jeg leide den hos VideoNova (Majorstuen) i Oslo i fjor. Fin, og trist, film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...