Gå til innhold

Følelse dagen etter trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid når jeg våkner om morgenen dagen etter å ha trent så har jeg en sånn deilig følelse i hele kroppen. Fysisk følelse. Ikke stølhet, men Kjennes liksom ut som at kroppen jobber fortsatt, men på en god måte.

Hva er dette?

Anonym poster: a8ec8945d2c27166e409cba226e06a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen restituerer seg og du har sluppet fri endorfiner som gir deg lykkefølelse :) Sånn Jar jeg det hver gang etter en treningsøkt også :)

Skrevet

Funker dette bare hvis man trener på kvelden? Og må man trene veldig hardt for å oppnå dette?

Anonym poster: cc85244dd69b470c754749c02bef2fd3

Skrevet

Kroppen restituerer seg og du har sluppet fri endorfiner som gir deg lykkefølelse :) Sånn Jar jeg det hver gang etter en treningsøkt også :)

Det er ikke akkurat det.. Jeg kjenner til den lykkefølelsen man får etter å ha trent :) Men dette er en følelse jeg får etter å ha sovet en natt etter treningen. Trenger ikke å ha trent på kvelden. Men når jeg våkner så kjenner jeg en fysisk følelse i kroppen, kjennes ut som den "jobber", men det er ganske behagelig :P En slags "murring", om man kan kalle det det. Føler meg så fysisk frisk, på en måte.

Anonym poster: a8ec8945d2c27166e409cba226e06a1b

Skrevet

Funker dette bare hvis man trener på kvelden? Og må man trene veldig hardt for å oppnå dette?

Anonym poster: cc85244dd69b470c754749c02bef2fd3

Uansett når du trener så vil kroppen slippe endorfiner. Det er en følelse som varer lenge etter en økt :) Trener du greit hardt så kroppen får kjørt seg godt, som ved jogging og hard styrke etc. så vil kroppen bruke de neste 24 timene på å restituere seg og en får denne god følelsen i kroppen for en kjenner at den har fått jobbet :) Sånn har jeg det iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...