Gå til innhold

Hvilken mobil har du? Er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest rosakatten
Skrevet

Overskriften sier vel sitt, men jeg lurer på hvilken telefon du har, hva er du fornøyd med og hva mangler? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sølvgrå. Veldig fornøyd. Men skulle gjerne vært litt raskere. :)

Anonym poster: 112803f310e4c99f4bf24d50af58bb2b

Skrevet

Har en iPhone 4s. Er kjempefornøyd med alt egentlig, og selv om 5 har kommet ut har jeg ikke lyst på den i det hele tatt :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Iphone 4s her også, ønsker meg ikke noe annet :)

Skrevet

Samsung Galaxy S3. Savner nesten S2-en litt egentlig.

Skrevet

Har sony xperia acro s, er veldig fornøyd med den.. Perfekt størrelse, og så inneholder den alt jeg trenger. Et fantastisk bra kamera har den også, og så tåler den vann.

Skrevet

iPhone 4.

Svært godt fornøyd. Sikler på iPhone 5, men må nok slite litt mer på den jeg har før jobben vil gi meg en ny.

Skrevet

Har en gammel HTC sensation. Ser ingen grunn til å bytte mobil på tross av at min mobil er 100 år i mobilverdenen :gjeiper:

Gjest Violetta
Skrevet

Samsung galaxy s2. Hatt den et år og håper den varer lenge.

Skrevet

Samsung galaxy s. Hatt den i snart 2 år. VELDIG fornøyd. Mistet den fra tredje etasje i sommer og trodde det var slutten, men neida, ble bare et par sprekker i skjermen og alt annet fungerer fortsatt fint. Den er rask og om jeg skulle trenge større plass så kjøper jeg bare et minnekort. Eneste er at jeg savner noe lys eller blitz til kameraet.

Kommer til å kjøpe samsung igjen når den tid kommer.

Anonym poster: 7b8f37367763f077841def8608762788

Skrevet

Galaxy s2 - den er super. Har også en Nokia 808, ene og alene pga bildekvaliteten. Alt annet suger den på i grunn.

Gjest Borghild
Skrevet

Har iPhone og elsker den! Hatt utallige telefoner, men aldri vært så fornøyd med noen som med den.

Skrevet

Galaxy s3. Veldig fornøyd! Men jeg sammenligner den med Sony Ericsson Xperia x10, og disse tlf er som natt og dag.

Gjest Morteno
Skrevet

Galaxy Note II. Super mobil.

Også morsomt med alle reaksjonene på grunn av størrelsen på skjermen.

Tipper forresten at 8/10 av svarene her vil være iPhone.

Skrevet

Galaxy Note II. Super mobil.

Også morsomt med alle reaksjonene på grunn av størrelsen på skjermen.

Tipper forresten at 8/10 av svarene her vil være iPhone.

Samboer har iphone. Det som gjør at jeg IKKE kan ha en slik telefon er at man kun har querty-tastatur når man skal skrive sms. Det fikser jeg ikke.

En annen ting som er utrolig irriterende er at apple-produkter kun er kompatible med andre apple-produkter. Som da jeg tok med ipaden (for ja - jeg har ipad) til ei venninne for å vise henne noe, skulle jeg koble til nettet via samsungen. Dette gikk selvsagt ikke. "enheten er ikke kompatibel" osv. Samsungen, derimot får jeg koblet opp mot hva det måtte være. Denne trademark-greia til apple irriterer meg nok til at jeg aldri kjøper iphone (pad'en fikk jeg i gave)

Skrevet

Samsung Galaxy s3. Strålende fornøyd :)

Skrevet

Batteriet er forresten svært dårlig på min samsung. Hender jeg må lade to ganger daglig. Sikkert noe feil, men har så mye personlige greier på den nå at jeg ikke tør sende inn til reperasjon.

Skrevet

iPhone 4s og er veldig fornøyd. Mindre fornøyd med folk som håner meg fordi jeg har et apple produkt, spesielt fra samboer som prøvde å surfe på en iMac for 7 år siden og det er all apple erfaring han har..

Anonym poster: be86f6abbc24247b0539b9290429745a

Skrevet

Jeg har en Samsung Galaxy S2. Er veldig fornøyd, det eneste jeg angrer på er fargevalget. Korall. Hva tenkte jeg på?? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...