eva-80 Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Klokken er over 02 om natten men det er mange som sitter på KG.. Hvorfor sover ikke du ? Min " unnskyldning " er at jeg er for første gang i mitt liv er sykmeldt i forbindels med en operasjon og snudd på døgnet fullstendig. Det er både godt og vondt.. Men det går.. alt går Og snart skal jeg begynne på jobb igjen .. jippi
Støvkornet Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Har hverken jobb eller skole for øyeblikket, så blitt nå er jeg nattugle 1
Strixvaria Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg klarte ubevisst å snu døgnet fullstendig for et par dager siden, også har jeg egentlig ingen grunn for å tvinge meg opp klokken 7 om morgenen (studentlivet har sine fordeler) for å snu det tilbake igjen, så da lar jeg det bare gå sin gang.. 1
Lura Lotta Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Akkurat nå blir jeg holdt våken av den lille i magen. Hun tar helt av inni der, tror det begynner å bli trangt der inne Før jeg la meg i senga lå jeg på sofaen fordi jeg ikke gadd å bevege meg inn i senga alene siden samboer er på jobb 1
Dolly-Duck Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 jeg får aldri sove lengre. Sover fra 0-4 timer hver natt, oftest rundt to timer. Lurer på når kroppen min ryker, har holdt på som dette i et år:(
Obiola Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Har søvnproblemer og en helt ekstrem døgnrytme i perioder. Så nå sovner jeg 6-7 og våkner i 15 tiden! Må snu det igjen snart, er bare ikke så lett. Er student jeg og, alle forelesninger er ferdig for semesteret så må ikke opp tidlig. Selv om jeg burde... 1
feuerstein Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Sikter mot en master nr 2, og nå som jeg har lengre avspasering fra jobb har det lett for å bli sene kvelder over lærebøkene. 1
iev Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Dårlig døgnrytme! Også elsker jeg natten. Særlig med en god bok og lyden av regnet utenfor :-) 1
Mermaid Blues Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Her er klokka bare 01:47 Jeg har vært på spillkveld hos venner og drikki altfor mye cola og kaffe og er skikkelig hyper og plagsom og søvn er hvertfall ikke innen rekkevidde Vurderer å ta frem Molière så jeg får gjort noe fornuftig, når jeg likevel sitter her og fjaser. 1
Gjest Badabing Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Jeg liker best kvelden og natten. I morgen begynner jeg sent på jobb, så da har jeg kost meg masse i kveld. Ble litt hektet på Sherlock også. 1
Gjest Guilty Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Har så mye smerter for tiden så foretrekker å bli "distrahert" av noe istedenfor å bare ligge i senga. Hadde mest sannsynligvis ikke fått sove uansett. Er irriterende, liker å ha en grei døgnrytme selv om jeg ikke har jobb eller skole, men noen perioder er det bare slik
eva-80 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2012 Har så mye smerter for tiden så foretrekker å bli "distrahert" av noe istedenfor å bare ligge i senga. Hadde mest sannsynligvis ikke fått sove uansett. Er irriterende, liker å ha en grei døgnrytme selv om jeg ikke har jobb eller skole, men noen perioder er det bare slik Ønsker deg god bedring
eva-80 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 2. november 2012 jeg får aldri sove lengre. Sover fra 0-4 timer hver natt, oftest rundt to timer. Lurer på når kroppen min ryker, har holdt på som dette i et år:( At du holder ut... ( Du har vel ikke valg men likevel ) Jeg må ha minst 8 timer søvn, bare at den er litt flyttet til formiddagstimene for tiden. Jeg håper du finner en løsning, det må være helt forferdelig..
Gjest Guilty Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Ønsker deg god bedring Tusen takk! :D
Gjest Badabing Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Egentlig litt synd at man skal ha en unnskyldning også. Jeg er et b-menneske og har alltid vært det. Jeg jobber sent innimellom, men som regel står jeg opp kl 6. Får likevel aldri sove før nærmere kl 1 selv om jeg etter hvert blir søvndeprivert. Visstnok er det a-menneskene som har en genfeil, og ikke jeg. Kjipt at de har lagt opp samfunnet etter sin døgnrytme. 2
Gjest Anon Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 jupp jupp Ooh, hvor da om jeg får spørre? Har så mye smerter for tiden så foretrekker å bli "distrahert" av noe istedenfor å bare ligge i senga. Hadde mest sannsynligvis ikke fått sove uansett. Er irriterende, liker å ha en grei døgnrytme selv om jeg ikke har jobb eller skole, men noen perioder er det bare slik God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå