Gå til innhold

Hvorfor er dere våkne egentlig på den tia av døgnet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken er over 02 om natten men det er mange som sitter på KG..

Hvorfor sover ikke du ?

Min " unnskyldning " er at jeg er for første gang i mitt liv er sykmeldt i forbindels med en operasjon og snudd på døgnet fullstendig.

Det er både godt og vondt.. Men det går.. alt går :)

Og snart skal jeg begynne på jobb igjen .. jippi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hverken jobb eller skole for øyeblikket, så blitt nå er jeg nattugle :bond:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte ubevisst å snu døgnet fullstendig for et par dager siden, også har jeg egentlig ingen grunn for å tvinge meg opp klokken 7 om morgenen (studentlivet har sine fordeler) for å snu det tilbake igjen, så da lar jeg det bare gå sin gang.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå blir jeg holdt våken av den lille i magen. Hun tar helt av inni der, tror det begynner å bli trangt der inne :P

Før jeg la meg i senga lå jeg på sofaen fordi jeg ikke gadd å bevege meg inn i senga alene siden samboer er på jobb :P

• Liker 1
Skrevet

jeg får aldri sove lengre. Sover fra 0-4 timer hver natt, oftest rundt to timer. Lurer på når kroppen min ryker, har holdt på som dette i et år:(

Skrevet

Har søvnproblemer og en helt ekstrem døgnrytme i perioder. Så nå sovner jeg 6-7 og våkner i 15 tiden!

Må snu det igjen snart, er bare ikke så lett. Er student jeg og, alle forelesninger er ferdig for semesteret så må ikke opp tidlig. Selv om jeg burde...

• Liker 1
Skrevet

Sikter mot en master nr 2, og nå som jeg har lengre avspasering fra jobb har det lett for å bli sene kvelder over lærebøkene.

• Liker 1
Skrevet

Dårlig døgnrytme! Også elsker jeg natten. Særlig med en god bok og lyden av regnet utenfor :-)

• Liker 1
Skrevet

Her er klokka bare 01:47 :nigo:

Jeg har vært på spillkveld hos venner og drikki altfor mye cola og kaffe og er skikkelig hyper og plagsom og søvn er hvertfall ikke innen rekkevidde :fnise: Vurderer å ta frem Molière så jeg får gjort noe fornuftig, når jeg likevel sitter her og fjaser.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg liker best kvelden og natten. :) I morgen begynner jeg sent på jobb, så da har jeg kost meg masse i kveld. Ble litt hektet på Sherlock også. :P

• Liker 1
Skrevet

Har så mye smerter for tiden så foretrekker å bli "distrahert" av noe istedenfor å bare ligge i senga. Hadde mest sannsynligvis ikke fått sove uansett. Er irriterende, liker å ha en grei døgnrytme selv om jeg ikke har jobb eller skole, men noen perioder er det bare slik :)

Skrevet

Har så mye smerter for tiden så foretrekker å bli "distrahert" av noe istedenfor å bare ligge i senga. Hadde mest sannsynligvis ikke fått sove uansett. Er irriterende, liker å ha en grei døgnrytme selv om jeg ikke har jobb eller skole, men noen perioder er det bare slik :)

Ønsker deg god bedring :blomst:

Skrevet

jeg får aldri sove lengre. Sover fra 0-4 timer hver natt, oftest rundt to timer. Lurer på når kroppen min ryker, har holdt på som dette i et år:(

At du holder ut... ( Du har vel ikke valg men likevel ) Jeg må ha minst 8 timer søvn, bare at den er litt flyttet til formiddagstimene for tiden.

Jeg håper du finner en løsning, det må være helt forferdelig.. :sjokkert:

Gjest Badabing
Skrevet

Egentlig litt synd at man skal ha en unnskyldning også. Jeg er et b-menneske og har alltid vært det. Jeg jobber sent innimellom, men som regel står jeg opp kl 6. Får likevel aldri sove før nærmere kl 1 selv om jeg etter hvert blir søvndeprivert.

Visstnok er det a-menneskene som har en genfeil, og ikke jeg. Kjipt at de har lagt opp samfunnet etter sin døgnrytme. ;)

• Liker 2
Skrevet

jupp jupp

Ooh, hvor da om jeg får spørre?

God bedring! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...