AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #21 Skrevet 2. november 2012 feelunique.com kan du stole på. I følge andre brukere her så tilbakebetaler de også moms/toll. Har selv aldri bestilt hudpleie derfra, for det kjøper jeg fra salong, men har handlet masse annet der og ha bare gode erfaringer. Men ja, hold deg hvertfall unna blush og strawberrynet, samt blivakker. Anonym poster: 2a9f03ea8a6cbbc939236e35e43304cc Hadde feelunique hatt Dermalogica, hadde jeg bestilt fra dem. Men vet ikke hvilke nettsider jeg tør å stole på nå lengre, til å bestille noe som helst til ansiktet mitt. Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #23 Skrevet 2. november 2012 Lookfantastic har vel Dermalogica? Jo jeg ser dem har, men de betaler ikke tilbake toll og moms så det blir vel ikke mye forskjell i pris fra dem til hudpleiesalong. Betalte 230kr moms/toll fra straberrynet, venter på pengene tilbake nå. Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #24 Skrevet 2. november 2012 Men jeg er ikke interessert i slike kommentarer, det hjelper ingenting på spørsmålene mine og er unødvendig, så la heller være å svare hvis du ikke har noe fornuftig som svarer på hovedinnlegget, å skrive. Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f Det har å gjøre med det du spør om, jo. Du spør om produktet du har kjøpt er fake og svaret mitt er at det er godt mulig når du har handlet hos en useriøs aktør. Anonym poster: 243ba59c78244cab50abeeea6618e293 1
Honesty Skrevet 2. november 2012 #25 Skrevet 2. november 2012 Jeg ville heller betalt mer for garantert fersk vare enn mindre for noe du ikke er helt sikker på, for eksempel fra SN, som kan selge ti år gamle produkter for alt du vet...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #26 Skrevet 2. november 2012 Husk at Dermalogica er veldig sære på hvilke nettbutikker som får selge produktene sine, og forlanger gjerne en egen seksjon av nettbutikken i tillegg til egen check out, faktisk så sært, så oppskrytte produkter og så dyrt at jeg ikke gidder å gi dem fem flate øre lengre. Det finnes vel så gode produkter mye rimeligere, ihvertfall hvis en skal gå utifra ingrediensene.. Bare å lete Anonym poster: 7b4c987a9ad268f60041d9179b945f8b 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #27 Skrevet 2. november 2012 Husk at Dermalogica er veldig sære på hvilke nettbutikker som får selge produktene sine, og forlanger gjerne en egen seksjon av nettbutikken i tillegg til egen check out, faktisk så sært, så oppskrytte produkter og så dyrt at jeg ikke gidder å gi dem fem flate øre lengre. Det finnes vel så gode produkter mye rimeligere, ihvertfall hvis en skal gå utifra ingrediensene.. Bare å lete Anonym poster: 7b4c987a9ad268f60041d9179b945f8b Jeg tør faktisk ikke prøve meg på noe billigere produkter, synes i tillegg det er så mye arbeid å prøve å finne en. Og hvis jeg ikke er fornøyd har jeg jo også kastet bort de pengene, så jeg kommer nok til å forholde meg til det trygge. Men nå blir det sparing til en ny dermalogicahudkrem hos hudpleier her.... drittstrawberrynet. Noen flere innspill? Er det vits å kontakte strawberrydritt angående dette?? Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f 1
Gjest Borghild Skrevet 2. november 2012 #28 Skrevet 2. november 2012 feelunique.com kan du stole på. I følge andre brukere her så tilbakebetaler de også moms/toll. Har selv aldri bestilt hudpleie derfra, for det kjøper jeg fra salong, men har handlet masse annet der og ha bare gode erfaringer. Men ja, hold deg hvertfall unna blush og strawberrynet, samt blivakker. Anonym poster: 2a9f03ea8a6cbbc939236e35e43304cc Blush har vel ekte varer? Aldri fått noe dritt derfra ihvertfall. Men har nok bestilt derfra for siste gang. Ikke pga dårlige varer, men dårlig service fra dem idag. Var ikke behjelpelig på kundeservice i det hele tatt og jeg må betale for noe de har gjort feil. Drittfolk. Men varene er bra. Handlet mye der. Heretter blir det kun feelunique.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #29 Skrevet 2. november 2012 Blush har vel ekte varer? Aldri fått noe dritt derfra ihvertfall. Men har nok bestilt derfra for siste gang. Ikke pga dårlige varer, men dårlig service fra dem idag. Var ikke behjelpelig på kundeservice i det hele tatt og jeg må betale for noe de har gjort feil. Drittfolk. Men varene er bra. Handlet mye der. Heretter blir det kun feelunique. Åja:o jeg har alltid vært fornøyd med blush! Men lurer på om hva dere synes om at jeg tar kontakt med strawberrynet? Jeg tror de kommer til å avvise hele greia, men jeg vil jo høre hva de har å si. Vet ikke helt hva jeg tenker å skrive da Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
Gjest Borghild Skrevet 2. november 2012 #30 Skrevet 2. november 2012 Jeg ville kontaktet dem. Går jo ikke an å selge gamle varer. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #31 Skrevet 2. november 2012 Jeg ville kontaktet dem. Går jo ikke an å selge gamle varer. Det tenker jeg også, men jeg er helt sikker på at de kommer til å nekte for alt, de har til og med skrevet på siden deres at alle varer er 100% ekte og 100% fersk vare. Jeg har jo ikke noe "bevis" på at den er gammel. Får prøve å lese litt på retur/reklamasjonsbetingelser hos dem. Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #32 Skrevet 2. november 2012 Viktig! På kundeservice står det: Hva skjer hvis jeg ikke er fornøyd med produktet jeg mottar? Svar. Ethvert problem med varene du mottar må meldes om til oss innen 14 dager etter leveringen. Vi garanterer pengene tilbake uten spørsmål, hvis du på noen måte er misfornøyd. Varene må returneres i samme tilstand som de ble mottatt. Vil det siste si at flasken må være hel og ubrukt? Og jeg så akkurat på kvitteringen fra posten, idag er det AKKURAT 14 dager siden den kom i posten. Jeg sendte kopi av kvitteringen for å få tilbakebetalt toll og avgifter på 227kr, tror jeg får pengene på mandag. Må jeg melde inn til dem NÅ???? Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #33 Skrevet 2. november 2012 Blush har vel ekte varer? Aldri fått noe dritt derfra ihvertfall. Men har nok bestilt derfra for siste gang. Ikke pga dårlige varer, men dårlig service fra dem idag. Var ikke behjelpelig på kundeservice i det hele tatt og jeg må betale for noe de har gjort feil. Drittfolk. Men varene er bra. Handlet mye der. Heretter blir det kun feelunique. Åja:o jeg har alltid vært fornøyd med blush! Men lurer på om hva dere synes om at jeg tar kontakt med strawberrynet? Jeg tror de kommer til å avvise hele greia, men jeg vil jo høre hva de har å si. Vet ikke helt hva jeg tenker å skrive da Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f Som jeg skrev isted, så er ikke teksten bak på kremen fra Blush identisk med min som er kjøpt i salong. Bare sammenlign den fra Blush med det bildet som ble lagt ut av en annen her i tråden, så vil du se hva jeg mener. Vil tro at tubene ser helt identiske ut, hvis de kommer fra samme sted. Ville ikke stolt blindt på Blush, før evt Dermalogica bekrefter at det er riktig med slike avvik. Anonym poster: 2a9f03ea8a6cbbc939236e35e43304cc 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #34 Skrevet 2. november 2012 Som jeg skrev isted, så er ikke teksten bak på kremen fra Blush identisk med min som er kjøpt i salong. Bare sammenlign den fra Blush med det bildet som ble lagt ut av en annen her i tråden, så vil du se hva jeg mener. Vil tro at tubene ser helt identiske ut, hvis de kommer fra samme sted. Ville ikke stolt blindt på Blush, før evt Dermalogica bekrefter at det er riktig med slike avvik. Anonym poster: 2a9f03ea8a6cbbc939236e35e43304cc Jeg kommer fra nå av til å kjøpe produkter til ansiktet mitt fra hudpleiesalonger så langt jeg har råd til det. Har akkurat sendt en saklig og streng mail til strawberrynet, så får se hva de svarer. Leste på nett om andres erfaringer med reklamasjon av gamle produkter, og flere hadde fått pengene eller nytt produkt uten problemer. Får se hva jeg får tilbake..... Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
Gjest Borghild Skrevet 2. november 2012 #35 Skrevet 2. november 2012 Jeg kommer ikke til å bestille mer fra blush uansett etter idag. Makan til dårlig service å fraskrive seg ansvar for noe de selv har gjort feil. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #36 Skrevet 2. november 2012 Jeg kommer ikke til å bestille mer fra blush uansett etter idag. Makan til dårlig service å fraskrive seg ansvar for noe de selv har gjort feil. Det samme hadde jeg også gjort hvis det hadde vært meg. Veldig kjedelig når det blir slik, syyyykt dårlig service! Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f 1
Gjest Borghild Skrevet 2. november 2012 #37 Skrevet 2. november 2012 Ja, og jeg som har vært så fornøyd med dem og handlet sååå mye der. Får bare gi bort det de har sendt meg dobbelt av i julegaver eller noe. Nå har de mistet en trofast kunde ihvertfall. Synd for dem.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #38 Skrevet 2. november 2012 Okei, nå har jeg altså fått svar fra dem, og jeg er usikker på om jeg skjønner hva det er snakk om. Kan dere hjelpe meg å tolke denne mailen? Får jeg penger på konto eller får jeg "penger" å bruke hos dem? Produktet jeg kjøpte kostet rett over 400kr. Har jeg skjønt det riktig at de trekker fra beløpet på 227kr jeg skal få tilbake for toll/avgift, fra de 400 kronene? Thank you for your e-mail. We are sorry to learn about the problem. We have therefore submitted the refund for this item Dermalogica - Active Moist 100ml/3.3oz and this will be posted to your credit card account by your credit provider. The credit should appear back on your account within the next 2-3 business days. Due to the expense and inconvenience of returning the undesired item to us, this will not be necessary. You may keep the item or dispose of it at your convenience, please do not return it to us. Please note that the refund (NOK 178.43) has been submitted through your Visa Card, unfortunately, the total amount of your credit is larger than the amount charged for your order as we have submitted the refund of VAT in this order before. Unfortunately due to bank policy we cannot refund more than the amount of the order placed, so please accept our offer of a NOK 229 store credit off to your next order with us. To claim this credit, simply place your order through our website and then e-mail us a copy of this e-mail along with your order number and we will apply the credit to your account manually. We apologise for any inconvenience that this may cause and if you have any further queries, please feel free to contact us again. Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #39 Skrevet 2. november 2012 Ja, og jeg som har vært så fornøyd med dem og handlet sååå mye der. Får bare gi bort det de har sendt meg dobbelt av i julegaver eller noe. Nå har de mistet en trofast kunde ihvertfall. Synd for dem. Å, de hadde sendt deg dobbelt opp av det du bestilte, så må du betale for det???? HUFF. Men kan du se på det jeg har skrevet ovenfor, har fått svar fra dem.. Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f
Gjest Borghild Skrevet 2. november 2012 #40 Skrevet 2. november 2012 Jepp og de påstår at jeg har betalt med visa enda jeg ikke har gjort det! Brukte klarna jeg. Så redd de har tatt vare på kortnr fra en tidligere bestilling og trukket det en gang til. Da jeg ba de la være å sende pakken sa de bare at jeg måtte politianmelde om noen andre har bestilt eller bruke angreretten.Herregud, koster jo 170 kr å sende tilbake da. Møkkafolk! Er mildt sagt forbanna på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå