Gå til innhold

Fake Dermalogica Active Moist fra strawberrynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp og de påstår at jeg har betalt med visa enda jeg ikke har gjort det! Brukte klarna jeg. Så redd de har tatt vare på kortnr fra en tidligere bestilling og trukket det en gang til. Da jeg ba de la være å sende pakken sa de bare at jeg måtte politianmelde om noen andre har bestilt eller bruke angreretten.Herregud, koster jo 170 kr å sende tilbake da. Møkkafolk! Er mildt sagt forbanna på dem.

Kan du ikke sjekke med banken din, hva som er trukket fra konto, og hva som er trukket via klarna? Hvis jeg forstår det riktig.

For noe dritt:/

Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f

Gjest Borghild
Skrevet

Tar gjerne flere dager før kredittkort er oppdatert med nye kjøp og klarnaregningen ligger i pakken, så må vente til jeg får pakken. Drittfolk altså. Kommer til å sende en ny og sint mail på mandag.

Skrevet

Tar gjerne flere dager før kredittkort er oppdatert med nye kjøp og klarnaregningen ligger i pakken, så må vente til jeg får pakken. Drittfolk altså. Kommer til å sende en ny og sint mail på mandag.

Sperr kredittkortet ditt, hvis de ikke allerede har reservert beløpet. Reserverte beløp synes på saldoen umiddelbart.

Anonym poster: 2a9f03ea8a6cbbc939236e35e43304cc

Skrevet

Det som provoserer et hakk mer enn både Strawberry.net sine gamle varer, og Blush sin kundeservice, er at noen av dere stakkarer må SPARE penger en god stund fremover for å få råd til DETTE...

Kremer skal man gjerne smøre på litt mer av enn litt for lite, og jeg kan ikke fatte og begripe at noen lar seg blende av hypen :(

Anonym poster: 7b4c987a9ad268f60041d9179b945f8b

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Det som provoserer et hakk mer enn både Strawberry.net sine gamle varer, og Blush sin kundeservice, er at noen av dere stakkarer må SPARE penger en god stund fremover for å få råd til DETTE...

Kremer skal man gjerne smøre på litt mer av enn litt for lite, og jeg kan ikke fatte og begripe at noen lar seg blende av hypen :(

Anonym poster: 7b4c987a9ad268f60041d9179b945f8b

Der gikk det et lys opp for meg! Takk!

Jeg forsto virkelig ingen ting da jeg gikk tom for denne kremen og måtte kjøpe en midlertidig krem på apoteket, og den fungerte bedre enn den dyre!

Jeg bruker nå Laroche Possay sin Toleriane Riche fra apoteket til 160 kr, den en non comedonic og er laget for sensitiv hud. Aldri vert mer fornøyd :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Okei, nå har jeg altså fått svar fra dem, og jeg er usikker på om jeg skjønner hva det er snakk om. Kan dere hjelpe meg å tolke denne mailen? Får jeg penger på konto eller får jeg "penger" å bruke hos dem? Produktet jeg kjøpte kostet rett over 400kr. Har jeg skjønt det riktig at de trekker fra beløpet på 227kr jeg skal få tilbake for toll/avgift, fra de 400 kronene?

Thank you for your e-mail.

We are sorry to learn about the problem. We have therefore submitted the refund for this item Dermalogica - Active Moist 100ml/3.3oz and this will be posted to your credit card account by your credit provider. The credit should appear back on your account within the next 2-3 business days.

Due to the expense and inconvenience of returning the undesired item to us, this will not be necessary. You may keep the item or dispose of it at your convenience, please do not return it to us.

Please note that the refund (NOK 178.43) has been submitted through your Visa Card, unfortunately, the total amount of your credit is larger than the amount charged for your order as we have submitted the refund of VAT in this order before. Unfortunately due to bank policy we cannot refund more than the amount of the order placed, so please accept our offer of a NOK 229 store credit off to your next order with us.

To claim this credit, simply place your order through our website and then e-mail us a copy of this e-mail along with your order number and we will apply the credit to your account manually.

De sier at det ikke går an for dem å refundere et beløp som er høyere enn det du bestilte for. Dersom de f.eks. refunderer avgifter på 100 kroner, og for selve produktet for 200 kroner, så går da ikke det. Du vil dermed få refundert det du betalte for selve produktet, og resten i "store credits" som du kan bruke om du handler noe fra StrawberryNet igjen. Når du skal bruke disse poengene bestiller du først fra nettsiden som vanlig, og så sender du en kopi av emailen du la ut her i tråden sammen med det nye ordrenummeret. :) Er i alle fall slik jeg forstår det.

Endret av Miah
  • Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

De sier:

"vi gir deg litt penger på konto, og litt mere penger du kan handle flere crappy varer hos oss for"

Skrevet

Men det er jo ganske forståelig da. Hvis du hypotetisk sett kjøper en vare til 300kr og de gir deg 100kr i refusjon for momsavgift, da kan de jo ikke gi deg 300kr i refusjon om du ikke er fornøyd med produktet. Altså gir de deg 200kr tilbake pluss 100kr i storecredit, og i tillegg får du jo beholde produktet.

Sånn forsto jeg det hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

De sier at det ikke går an for dem å refundere et beløp som er høyere enn det du bestilte for. Dersom de f.eks. refunderer avgifter på 100 kroner, og for selve produktet for 200 kroner, så går da ikke det. Du vil dermed få refundert det du betalte for selve produktet, og resten i "store credits" som du kan bruke om du handler noe fra StrawberryNet igjen. Når du skal bruke disse poengene bestiller du først fra nettsiden som vanlig, og så sender du en kopi av emailen du la ut her i tråden sammen med det nye ordrenummeret. :) Er i alle fall slik jeg forstår det.

TS her!

Jeg tror ikke jeg kommer til å få alt igjenm har fått ny mail etter jeg skrev noen spørsmål. Har egentlig ikke fått svar på det jeg spurte om, men okei.

Thank you for your patience while we looked into this matter for you.

In regards to your current order (1201739895), since we are unable to refund more than the amount we have received, we can refund the store credit of 229 NOK on your last order that was placed on April 11 2012 (Order number 1240730678). May I ask if this is an option you would like for us to pursue in regards to your refund.

We look forward to your response.

Nå virker det som jeg får pengene på konto for skatten forhåpentligvis, han svarte ikke på det (227kr), i tillegg til store credits for å bruke hos dem på 229kr, og det har de tatt fra den forrige ordren min i april. Er det da umulig for dem å gi meg 180kr inn på konto? for hvis jeg får 180kr + 227 for skatten, så tilsvarer det akkurat det jeg betalte for produktet, 407,17kr. Får prøve å sende de en mail til, de klarer jo ikke å svare konkret på spørsmålene mine! Skrev det veldig enkelt som spørsmål 1, spørsmål 2..

Skrevet

Har endelig fått et ordentlig svar på hva jeg får igjen av dem, og det er 227kr for toll/avgifter, 180,17 (resterende beløp for produktet) og 227kr å handle for hos dem, så de betaler tilbake alt på en eller den andre måten:) da skal jeg kjøpe meg hudkrem hos hudpleier neste uke.. blir vel vann og brød til neste stipend:(

Skrevet

Har endelig fått et ordentlig svar på hva jeg får igjen av dem, og det er 227kr for toll/avgifter, 180,17 (resterende beløp for produktet) og 227kr å handle for hos dem, så de betaler tilbake alt på en eller den andre måten:) da skal jeg kjøpe meg hudkrem hos hudpleier neste uke.. blir vel vann og brød til neste stipend:(

Om du lever på vann og brød for en hudkrem bør du kanskje tenke på å finne noe annet. Finnes billigere merker enn Dermalogica, og alt som er billig er ikke drit.

• Liker 7
Skrevet

Om du lever på vann og brød for en hudkrem bør du kanskje tenke på å finne noe annet. Finnes billigere merker enn Dermalogica, og alt som er billig er ikke drit.

men herregud da, jeg mente det ikke seriøst... :P jeg er såpass fornøyd med dermalogica, og kommer aldri i verden til å ta sjansen på noen billigere merker, med mindre en hudpleier selv sterkt anbefaler den for min hud.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...