Gå til innhold

Fake Dermalogica Active Moist fra strawberrynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden fikk jeg min dermalogica active moist fra strawberrynet, men den var litt fastere i konsistensen og hadde litt mer lukt enn den forrige jeg hadde (tror den var bestilt på enten blivakker eller blush). Jeg har ikke syntes den har vært like bra, føler at jeg blir mer "grisete" når jeg smører den ut, og føler at huden min ikke er like fuktet som den har brukt å være. Har også Dermalogica Skin Hydrating Booster som jeg bestilte fra strawberrynet i mai/juni, og jeg synes ikke den virker noe særlig.

Jeg sammenlignet nettopp denne nye flasken active moist fra strawberrynet, og den gamle, og ser at baksiden ikke er helt lik, det er noen symboler nederst på den som er ekstra på den nye, og teksten er skrevet litt om. Tror dere produktene jeg har fått kan være falske? Jeg har tenkt at det kan ha vært innbilling ettersom jeg leste mye om andres erfaringer og deres fake produkter før jeg til slutt bestilte.

På bildet er den til venstre den nye fra strawberrynet. Er det noen som har en de vet er ekte som kunne ha sammenlignes flasken??

Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f

post-37809-0-92918000-1351814450_thumb.j

Skrevet

Hvorfor handler du bare på userisøse sider?

Anonym poster: 243ba59c78244cab50abeeea6618e293

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor handler du bare på userisøse sider?

Fordi jeg har aldri før opplevd noe galt med produktene jeg har fått sammenlignet med samme produkter kjøpt andre steder, før nå. Derfor.

Noen andre som kan være litt saklig og hjelpsom?

• Liker 5
Skrevet

Fordi jeg har aldri før opplevd noe galt med produktene jeg har fått sammenlignet med samme produkter kjøpt andre steder, før nå. Derfor.

Noen andre som kan være litt saklig og hjelpsom?

Det er saklig å kommentere at du handler på steder som er kjent for å selge fake/gamle varer.

• Liker 2
Skrevet

Det er saklig å kommentere at du handler på steder som er kjent for å selge fake/gamle varer.

Men jeg er ikke interessert i slike kommentarer, det hjelper ingenting på spørsmålene mine og er unødvendig, så la heller være å svare hvis du ikke har noe fornuftig som svarer på hovedinnlegget, å skrive.

• Liker 8
Skrevet

Men jeg er ikke interessert i slike kommentarer, det hjelper ingenting på spørsmålene mine og er unødvendig, så la heller være å svare hvis du ikke har noe fornuftig som svarer på hovedinnlegget, å skrive.

Poenget er at du får det du betaler for.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skøkte på holdbarheten på dermalogica active moist og fikk opp en tråd her inne fra gammelt av hvor holdbarheten er satt til 24mnd, noe som stemmer med kremmen til høyre på bildet. På den til venstre er holdbarheten 12mnd, noe som jeg reagerer på, med mindre dermalogica har byttet ut konserveringsmidlene sine, noe jeg betviler.

jeg skal ikke si den er fake, men jeg hadde begynt å lure....

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg syns det høres ut som den fra strawberry er gammel og harsk. Kremene tykner i konsistensen når de blir gamle. Sjekk batchen på checkcosmetics.com, så vil du se både produksjons og utløpsdato. Jeg har slutta å handle på strawberry da de har mye gamle varer. Handler mest på feelunique, cheapsmells og blush.

Skrevet (endret)

fant også dette bildet av baksiden av en dermalogica AM-tube, selv om bildet er fra 2010 er det den samme som din til høyre....

Har du en hudpleiesalong som fører dermalogica kan du jo stikke innom og se på tybene deres og sammenligne ;)

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Jeg syns det høres ut som den fra strawberry er gammel og harsk. Kremene tykner i konsistensen når de blir gamle. Sjekk batchen på checkcosmetics.com, så vil du se både produksjons og utløpsdato. Jeg har slutta å handle på strawberry da de har mye gamle varer. Handler mest på feelunique, cheapsmells og blush.

Dermalogica ligger ikke på cheakcosmetics, jeg skulle inn å prøve FT når jeg så tråden ;)

Skrevet

Jeg legger ihvertfall merke til at London postnummeret helt sist på tuben er forskjellig fra den ene til den andre, kan du ikke søke litt på nettet omkring det? Mulig det ene produktet er mye eldre enn det andre og har en annen konsistens..

Anonym poster: 7b4c987a9ad268f60041d9179b945f8b

Skrevet

Den til høyre er lik min, som jeg har kjøpt i hudpleiesalong. Ville tatt kontakt med Dermalogica og hørt med dem http://www.dermalogica.no , det er vel det eneste stedet du vil få et helt sikkert svar på hva som "feiler" den du kjøpte på Strawberrynet.

Anonym poster: 2a9f03ea8a6cbbc939236e35e43304cc

Skrevet

Den til høyre er lik min, som jeg har kjøpt i hudpleiesalong. Ville tatt kontakt med Dermalogica og hørt med dem http://www.dermalogica.no , det er vel det eneste stedet du vil få et helt sikkert svar på hva som "feiler" den du kjøpte på Strawberrynet.

Du, den til høyre er heller ikke helt lik, adressen nederst er ulik. Vet ikke om det har noe å si eller hva den adressen betyr så ville hørt med Dermalogica vedrørende dette også.

Skrevet

Meg som skrev de to over igjen. Den til høyre er heller ikke lik når det kommer til oppsettet på teksten, så her er det nok noe muffens.

Skrevet

Det kan jo være snakk om et gammelt produkt? De har endret litt på innpakningen underveis, og jeg mener de også har erstattet parabener med andre konserveringsmidler (phenoxyethanol) i de nyere variantene. Jeg tviler på at den er fake, men den kan nok være gammel.

Annonse
Skrevet

Skal sjekke tuben min i morgen, bare skriver her for å huske tråden. :)

• Liker 1
Skrevet

Tekon som er leverandør her i Norge av dermalogica - som har direkte kontakt med produsenten av dermalogica - sier at blivakker og strawberry.net er fake... De står ikke på leverandør listen- og de vet ikke gjorde får tak i produktene hen... Enten stjelt, containere som forsvinner og kan bli stående (gamle produkter...) originale krukker- men annet produkt osv....

• Liker 1
Skrevet

For noen uker siden fikk jeg min dermalogica active moist fra strawberrynet, men den var litt fastere i konsistensen og hadde litt mer lukt enn den forrige jeg hadde (tror den var bestilt på enten blivakker eller blush). Jeg har ikke syntes den har vært like bra, føler at jeg blir mer "grisete" når jeg smører den ut, og føler at huden min ikke er like fuktet som den har brukt å være. Har også Dermalogica Skin Hydrating Booster som jeg bestilte fra strawberrynet i mai/juni, og jeg synes ikke den virker noe særlig.

Jeg sammenlignet nettopp denne nye flasken active moist fra strawberrynet, og den gamle, og ser at baksiden ikke er helt lik, det er noen symboler nederst på den som er ekstra på den nye, og teksten er skrevet litt om. Tror dere produktene jeg har fått kan være falske? Jeg har tenkt at det kan ha vært innbilling ettersom jeg leste mye om andres erfaringer og deres fake produkter før jeg til slutt bestilte.

På bildet er den til venstre den nye fra strawberrynet. Er det noen som har en de vet er ekte som kunne ha sammenlignes flasken??

.Anonym poster: b07cb7086f839fe6b8dbc4f4ccebd34f

Den til venstre er falsk.

Skrevet

Hei alle dere, TS her!

Jeg har nå vært innom en hudpleiesalong og snakket med de og vist bildet av begge kremene. Hun sa at den til venstre er eldgammel... Forøvrig så anbefalte hun meg Dermalogica Skin Smoothing Cream, som skulle fukte litt mer enn active moist. Prisen hos dem var 630kr og det er drøøøøyt. Men det er jo 100% ekte produkt jeg får for de pengene. Vet ikke om noen andre sider som jeg kan stole på som er noe særlig billigere heller.

Det jeg lurer på er: Er det helt umulig å få noe som helst igjen fra strawberrynet? Nå har jeg jo kastet bort over 400kr på dritt som kommer til å gå rett i søpla! Noen som har tips til hva jeg kan/burde gjøre?

Som noen over her nevnte, så kan jeg jo kontakte dermalogica for å sende dem bildet av begge kremene og høre med dem ang. adressen i UK som står på baksiden, og fortelle dem litt om hvordan jeg har opplevd denne drittkremen fra strawberrynet.

Tusen takk for svar alle dere! :lillesky:

Skrevet

feelunique.com kan du stole på. I følge andre brukere her så tilbakebetaler de også moms/toll. Har selv aldri bestilt hudpleie derfra, for det kjøper jeg fra salong, men har handlet masse annet der og ha bare gode erfaringer. Men ja, hold deg hvertfall unna blush og strawberrynet, samt blivakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...