Gå til innhold

Intense drømmer om sex med noen man ikke er tiltrukket av i våken tilstand...

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret mann
Skrevet

Dette skjer meg av og til. Ofte med ei "vennine". Sier det fordi jeg ikke kjenner henne så godt egentlig, treffer henne sjeldent og synes hun ofte er ekstremt irriterende. Hun har meninger som er helt på bærtur og provoserende. Så lenge hun ikke er det er hun koslig nok

Jeg har stadig ekstremt livlige drømmer om å ha sex med henne. Da mener jeg sykt intense greier. Og i drømmene vil jeg ha henne. Da er hun det beste jeg har hatt og det er hakket før jeg spiser henne opp etterpå.

Det som er rart er at hun aldri har vært tiltrekkende på meg. Hun er egentlig veldig pen og alt slikt er i orden. Jeg har tenkt og vært litt forbløffet over akkurat det at jeg overhodet ikke finner henne tiltrekkende på den måten. Jeg har jo hatt tanker om de fleste pene jenter jeg ser eller kjenner. Aldri hun her...

Så hvorfor VIL jeg det når jeg drømmer? Har jeg egentlig ekstremt lyst på henne men undertrykker det? Jeg greier ikke tro det heller.

Kvinner er mer opptatt av drømmetyding enn andre. Så kom med teorier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hodene våre er så rare når vi drømmer :D

Er desverre ingen drømmetyder, men har opplevd det samme selv :)

Gjest Frustrert mann
Skrevet

Faktisk...når jeg tenker meg om har jeg nesten aldrisexdrømmer om noen jeg vil ha. Det er bare enten fiktive og til og med frastøtende jenter, jenter jeg ikke er interessert i og hun er som stadig dukker opp.

En annen vanlig drøm er at jeg har tabba meg ut og drept noen eller mistet besinnelsen og gjort det og bare venter på at politiet dukker opp. Rett før de gjør det våkner jeg etter å ha gjort utallige forsøk på å tenke ut hvordan jeg skal bortforklare det eller snike meg unna. Og det er samme greia. Jeg gjør noe som ikke kunne fallt meg inn i den virkelige verden.

Føler meg skrudd i toppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...