Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppeluren
Skrevet

For ganske nøyaktig en måned siden tok jeg mot til meg og ba en gutt på middag til meg. Han er svært opptatt, så jeg ba han velge dato, men kom med et forslag som var relevant. Fikk raskt svar tilbake der han skrev at vi fikk planlegge middagen den angitte datoen i god tid i forveien. Han hørtes positiv ut. Den aktuelle datoen er i begynnelsen av desember, og da jeg møtte han i helgen ga jeg han en gave med et kort der jeg skrev at jeg håper han fortsatt har lyst på middag hjemme hos meg, og at jeg ringer han i midten av november for nærmere planlegging. Problemet er nå; hvordan skal jeg legge frem "budskapet" når jeg ringer? Jeg vil ikke virke desperat...:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Superjanne
Skrevet

seriøst? planlegger så langt frem i tid? om han er intresert hadde han vel sikkert klart en dag før desember. Vist han virkelig er så opptatt, skal du ha en type du ser hver 8ende uke da?

Gjest Snuppeluren
Skrevet

seriøst? planlegger så langt frem i tid? om han er intresert hadde han vel sikkert klart en dag før desember. Vist han virkelig er så opptatt, skal du ha en type du ser hver 8ende uke da?

Timingen da jeg spurte var ikke veldig heldig, det ser jeg nå. Han har en slik jobb som gjør at han i perioder er vært opptatt, og det nesten er umulig å henge med på hvor i verden han er. En slik periode har det vært nå, og vil også være slik frem mot jul. Han har faktisk ikke hatt en eneste fridag etter jeg spurte han, og jeg er fullstendig klar over at dersom det utvikler seg og blir til noe mer, vil vi noen ganger treffes svært sjelden, andre ganger like ofte som et "normalt" par. Det handler om innstilling, og han er klar på at han er villig til å trappe ned for å få mer tid sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...