AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg har opprettet en ny blogg i kosthold og trenings-kategorien, i og med at jeg er midt i en slankeprosess. Så jeg lurer på - hva er det folk ønsker å lese om? Jeg tenker på både generelle temaer, og gjerne litt mer spesifikke ting. Anonym poster: 00c93a406b22a503b647b77bfb47cff3
Envy Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 (endret) Programmer, muskler/muskelgrupper/hvordan aktivere de forskjellige, spenstige øvelser, bulk/deff, kosthold generelt (konkrete matvarer), kosttilskudd ..men nå leser ikke jeg blogger da, men det er temaer jeg kunne funnet på å søkt opp. Endret 1. november 2012 av Envy
Supraspinatus Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg leser mest om forskning og kommentarer til forskningsartikler rundt temaet kosthold og ytelse innenfor idrett. Dessverre er de fleste blogger som skriver det påvirket av kraftig bias. Somoftest mot lavkarbo, men i mange tilfeller også for. Det irriterer meg litt at det nærmest er umulig å tolke forskning uten å la seg bli påvirket av ens egen forutinntatthet.
Akuline Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Jeg liker også ting knyttet til konkret forskning. Med referanse til den faktiske forskningsartikkelen. Det er alt for mange "trening og kostholds" blogger som det er, hvor bloggeren ikke har peiling på hva hun driver med. Sånne som er fylt med oppskrifter med mager kesam og sukrin og kokosmel, litt se hva jeg har trent i dag, og så oppgulp av vedkommendes feiltolkninger av gamle myter hun har lest et sted. Som "Husk å spise frokost, dagens viktigste måltid!!", "Ikke spis etter kl 18", "Brød er Djevelens Verk", "Spis minst 8 måltider om dagen, ALDRI gå mer enn 2 timer uten mat!!!!". Blæææææ......
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Før/etter-bilder! Anonym poster: 5e12f7df9d29aec234a6ee3142a97d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå