Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var sammen i vel 1 år, og gikk fra hverandre for 1 mnd siden...grunnen til det spiller liten rolle. Jeg merker jeg savner han og tenker mye på han. 7

så tok han overraskende nok kontakt i går og ville så gjerne prøve igjen, og jeg har så lyst men samtidig har jeg et problem..nemlig med hva han har gjort i mellomtiden, denne 1 mnd vi har vært fra hverandre.

Dere skjønner at vi bor på et forholdsvis lite sted, der ting en gjør ofte kommer andre for øre. Og nei, dette er ikke bare sladder men fra sikre kilder.

Han har hatt sex med en dame han har kjent i 10 år, som da har vært venninnen hans også mens vi var sammen. Hun er for øyeblikket single, og synes da (som han) at det er helt ok å pule med sine venner.

Han har datet en langt yngre bekjent (18 år yngre), og hun har han visstnok datet en gang tidligere også (før vi ble sammen).

Han har også flørtet over en lav sko med mange av sine venninner på chat på FB.

Dette får meg til å stoppe litt opp og tenke/undre over hva slags mann han er. Normalt? Hm...

Og det var ikke utroskap som gjorde at vi gikk fra hverandre for 1 mnd siden.

Anonym poster: 236b645d98d004717ec0a42a6387d3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna.

Hvis dette kommer i tillegg til alle andre problemer som gjorde at dere gikk fra hverandre, så høres det ikke lurt ut.

Han har altså holdt på med minst 2 damer og flørtet med en drøss på en mnd. Hva får deg til å tro at han har tenkt å roe ned? Han høres billig ut.

• Liker 1
Skrevet

han er nok bare desperat etter å ikke være alene ville jeg tro. han holder jo på til han kan sikre seg en dame og tar alt han kan få.

jeg synes sånn oppførsel lyser av desperasjon.

Anonym poster: 7f5d2d5529cab7366e65c0ea28c74af9

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som han har hatt det litt "travelt" i perioden dere har vært fra hverandre, ja. Jeg kan være enig i at du er skeptisk til å ta han tilbake etter å ha hørt dette. Det hadde nok jeg også vært. Hvordan oppførte han seg når dere var sammen? Var han slik på flørten med andre da, eller var han lojal overfor deg og forholdet deres?

I denne måneden forholdet mellom dere har vært slutt, så har det vært slutt. I teorien kan han egentlig gjøre hva han vil. Men... Jeg skjønner at du reagerer, og begynner å stille spørsmål ved vennskapene han har hatt mens dere var sammen og om slik oppførsel er normalt for han. Som sagt, jeg hadde nok vært skeptisk selv og tror ikke jeg hadde tatt han tilbake med en gang nei.

Er det noe som taler for at du skal ta han tilbake? Behandlet han deg fint mens dere var sammen?

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit å ta seg en mnd kun for å ligge rundt, så komme tilbake til faste trofaste for ho sitter jo bare der og venter uansett.

Nå er det ikke sikkert at det er sånn,men sånn hadde jeg tolket det. Var det en god grunn til at dere slo opp? er det en god grunn til at han vil ha deg tilbake? har han snakke om ting han har gjort? vil han starte der han forlot deg eller starte alt på nytt?

Forhold er vanskelig og mye jobb, og det er så kjipt å gå inn i et forhold med tanker om at man ikke er bra nok og om at typen gjør som han vil.. Men nå vet jeg minimalt av situasjonen da :)

Spørsmålet er: kan du legge det bak deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...