Gå til innhold

Tips til mobilabonnement?

Luppa

Anbefalte innlegg

Skal endelig få somla meg til å kjøpe smarttelefon, type iPhone 4s. Lurer på om jeg burde endre abonnement med det samme, men jeg blir helt tilbakestående når det gjelder sånt. Klarer ikke skjønne noe av det jeg leser på nett, blir bare overvelda av all info og ord jeg ikke skjønner... Så:

Jeg har nå: Netcom flexitalk til 99 i mnd. Regninga pleier å ende på rundt 300 med alt medregnet. Ringer ikke så mye, sender i snitt 5 meldinger om dagen (+/-), bruker facebook og sånt tull ganske ofte, sitter mye på buss og trenger underholdning på nett/apps der.

Fordeler med å fortsette med dette aboet: har netcom family (ringer en del til mamman min!), samt at det er en helt ok pris.

Det jeg ser på som grunner til å bytte abo: vil motta regninga mi selv (det gjør man ikke med netcom family), og at databruken min kommer nok til å gå opp kraftig med smarttelefon. Og så vil jeg gjerne ha spotify premium "gratis"!

Må ikke nødvendigvis bytte til noe annet fra netcom, men helst ikke telenor.

Har noen tips som kan passe til min bruk? Hva har dere selv og kan anbefale/ikke anbefale?

Og: vil gjerne betale for telefonen med en gang, ikke dele summen utover året, hvis noen vet om hvor det kan være lurt å kjøpe:)

Endret av Luppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

One call!

Anonym poster: cbee534e66c59f9cf98d118de4246fe0

chess har alt du trenger :)

Fint om dere kan utdype/forklare nøyaktig hvilket abonnement dere mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...