Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut og reise neste uke, og flyturen er beregnet til 8,5 timer. Huden min kommer til å bli sprø av flylufta, og da tenkte jeg å kjøpe en fuktspray til å booste huden innimellom. Men så leste jeg http://www.kk.no/903963/ansiktsspray-kan-torke-ut-huden-din . Er det noen som ikke gjør dette? Og noen som faktisk er verdt pengene?

Jeg har fuktfattig kombinasjonshud som er super sensitiv og liker absolutt ingenting. Noe å anbefale? Eller bare holde meg unna og holde meg til vanlige kremer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp vært igjennom noen flyturer på 12 timer. Følte ikke behov for fuktspray. Hadde håndkrem med meg som vanlig og denne var i bruk.

Om fuktspray faktisk virker aner jeg ikke.

Anonym poster: e7e7fa974c1f8a7887385691069a7b2f

Skrevet

Smør heller på en god fuktighetskrem du vet du liker etter behov underveis på turen. Jeg har prøvd en rekke fuktsprayer på min tørre hud, og de mykgjør imens det er vått på ansiktet, men så tørker det ut mer føler jeg. Min hud hadde blitt helt ødelagt skulle jeg brukt slik på flyturer med den berømte flyluften..

Anonym poster: 6c10918f0c50aea31cecbae2ad1d007f

Skrevet

Kjøp en krem maske som gir fuktighet, smør på tykt lag mens du ordner deg så masere inn resten . Hilsen hudterapeut , men som ikke vil drive med reklame;)

Anonym poster: 4dcaab8daa2cdc1b2cba7f055e6f0460

Skrevet

Hvis du kjøper en fuktspray med gode ingredienser, så vil den ikke tørke ut eller ødelegge huden din. Selv bruker jeg multi activ toner fra dermalogica og den er herlig. De har også en for sensitiv hud, har ikke prøvd denne selv.

Anonym poster: 2249cbd5b3c24f8607fcdfc6f067084a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...