Lutetium 71 Skrevet 1. november 2012 #1 Del Skrevet 1. november 2012 random bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 1. november 2012 #2 Del Skrevet 1. november 2012 Tok det det 7 000 innlegg før du fant ut hvordan man postet bilde ? ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Tok det det 7 000 innlegg før du fant ut hvordan man postet bilde ? ^^ Nei! Men det er noen slags jævla bug med en av utvidelsene mine i firefox, så jeg får ikke lagret noe bilde jeg selv har lagt ut (eller noen andre for den del ). La ut et bilde i "En egen tråd", som jeg kunne tenke meg å komprimere. Men jeg måtte ty til IE for i det hele tatt å få det til. Jeg får lastet ned "noe" med FF, men filene er alle 31 kB, og lar seg ikke åpne. Endret 1. november 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2012 Bilde nr 2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Faen i helvete! Jeg gidder ikke bruke resten av kvelden på dette her. Endret 1. november 2012 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå