s10ne Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Hei. Jeg trenger råd anngående min mor og Kjæresten min. De hadde en fin tone helt i starten av forholdet, så skar det seg å kjæresten og mamma ble frekke mot hverandre selv om det ikke var vondt ment. Min mamma har aldri vært så kjempe begeistret for min kjæreste og har brukt han ofte som slags unnskyldning vist jeg er sur eller noen ting så er det fordi han er på besøk. Altså vist det er noe jeg har gjort galt eller sagt så går det på en måte utover han. Hun mener også at han har feilet så mye i livet sitt og gjort veldig mye dumt og det virker som om hun ser ned på han av den grunnen. Han føler seg da ikke velkommen og missliker henne etter alt dette, de har mistet kontakt og klare ikke ha en ordentlig samtale. Men nå i det siste så har min mor skjerpet seg og vært grei mot han fordi jeg tok det opp med henne å fortalte hvordan kjæresten min følte seg, men han sir bare at det hjelper ingenting, for det er hvordan hun har vært mot han. Nå har min mor det veldig tungt av ulike årsaker og han sier nesten som at hun fortjener det, noe jeg blir veldig lei meg for siden jeg trenger støtte fra han da dette går utover meg også men han mener at hun har selv lagt opp til det.. jeg er veldig fortvilet over hva jeg skal gjøre med en slik situasjon og hvordan jeg skal takle den, han rett og slett missliker henne. Noen som har råd ? Mvh s10ne Ps: beklager vist jeg skriver veldig mye feil
Testosteron Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg syns du har vært flink som har hatt guts til å ta dette opp med dem begge, og moren din har vært flink som har vært ydmyk nok til å gå i seg selv og innse at hun oppført seg galt mot ham. Jeg skjønner at kjæresten din misliker moren din når hun har vært negativ til ham. Jeg tror ikke det er noe mer du kan gjøre for å endre holdningene hans. Du har jo alt tatt dette opp med ham, og det hjelper ikke å mase på folk. Man må selv ville forandre seg.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Hei. Jeg trenger råd anngående min mor og Kjæresten min. De hadde en fin tone helt i starten av forholdet, så skar det seg å kjæresten og mamma ble frekke mot hverandre selv om det ikke var vondt ment. Min mamma har aldri vært så kjempe begeistret for min kjæreste og har brukt han ofte som slags unnskyldning vist jeg er sur eller noen ting så er det fordi han er på besøk. Altså vist det er noe jeg har gjort galt eller sagt så går det på en måte utover han. Hun mener også at han har feilet så mye i livet sitt og gjort veldig mye dumt og det virker som om hun ser ned på han av den grunnen. Han føler seg da ikke velkommen og missliker henne etter alt dette, de har mistet kontakt og klare ikke ha en ordentlig samtale. Men nå i det siste så har min mor skjerpet seg og vært grei mot han fordi jeg tok det opp med henne å fortalte hvordan kjæresten min følte seg, men han sir bare at det hjelper ingenting, for det er hvordan hun har vært mot han. Nå har min mor det veldig tungt av ulike årsaker og han sier nesten som at hun fortjener det, noe jeg blir veldig lei meg for siden jeg trenger støtte fra han da dette går utover meg også men han mener at hun har selv lagt opp til det.. jeg er veldig fortvilet over hva jeg skal gjøre med en slik situasjon og hvordan jeg skal takle den, han rett og slett missliker henne. Noen som har råd ? Mvh s10ne Ps: beklager vist jeg skriver veldig mye feil Hei! Jeg synes det er kjæresten din som må skjerpe seg. Moren din har prøvd fra sin side å forbedre forholdet mellom dem, da må han gjøre det samme. Hun liker nok ikke han bedre enn hun har gjort tidligere, men hun gjør en innsats fordi hun er glad i DEG. Hvis kjæresten din også bryr seg om deg på en bra måte, vil han innse at at han må skjerpe seg for din skyld. Hun er selvfølgelig redd for at han skal påvirke deg slik at du også gjør dumme ting, det er etter min mening naturlig for en forelder å bekymre seg over. Ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å forklare han en gang til hvordan du føler det, kanskje det synker inn denne gangen... Personlig har jeg et godtforhold til mine foreldre, og hadde faktisk ikke giddet å ha et forhold med noen som ikke kunne vist dem normal folkeskikk/respekt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Dump den barnslige tosketypen din og finn deg noe skikkelig. Anonym poster: feef35c5acd8c814bedf08d4b34fb15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå